Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-10, 15:07   #21
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg nevnte Skoda for min kjære, men det så ikke ut som om jeg trengte å nevne det igjen.

Husk at f.eks. motorene du finner i Skoda-en er de samme motorene du finner igjen på bl.a. Audi A3, A4 og tildels A6 i dag. Firehulstrekksystemet er det samme som i Audi A3 og Audi TT (og Passat m.fl. for den saks skyld). VW eier Skoda og Audi, og det er mye komponenter som går igjen hos begge, og plattformen er gjerne også å finne igjen hos de forskjellige merkene....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 17:58   #22
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Det nyeste A4ene er egentlig ganske greie i størrelsen. Vi er superfornøyde med Volvoen og ellers ville jeg vurdert Passat. Du bør gjøre en grundig sjekk av kollisjonssikkerhet. Og styr for all del unna Toyota til du er helt sikker på at de kan bremses med igjen...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 19:17   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Jeg synes jo helt personlig at Prius'en nå virker som et spennende kjøp. :vrooooom!:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:54   #24
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes jo helt personlig at Prius'en nå virker som et spennende kjøp. :vrooooom!:

Ja, i disse tider kan man jo si at det er en del *spennende* ting med Prius ;-)

Prius ser jeg på som et noe falskt miljøalibi rettet mot lettlurte amerikanere. Hele 0-utslipp-visjon-reklamekampanjen til Toyota irriterer meg egentlig litt pga. dobbeltmoralismen i forhold til hva de ellers leverer i de fleste markeder.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no