Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Parfymekresen ... noen tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-07, 06:24   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Parfymekresen ... noen tips?

Jeg har i flere år brukt Oscar DeLaRenta (skrives det sånn?) og klarer ikke å finne annen parfyme jeg virkelig liker.
Før helgen var jeg på H&M og fant en duft jeg likte godt (av ALLE steder), og som lukter kjempegodt på meg, men det er bare Eue De Toillette - så lukten blir borte igjen omtrent med en gang. Den heter Insomnia, og jeg kunne godt ha tenkt meg en "skikkelig" parfyme med tilnærmet lik lukt.
ELLER er det noen som har tips til hva jeg evt. kan like i forhold til Oscar som jeg bruker vanligvis?

  Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 19:36   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Ingen som kan hinte litt? Jeg er helt BLANK på dette området, så blir veldig takknemlig for innspill

  Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 19:59   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Vet ikke helt om disse er din type, men jeg liker de i allefall.

* Cristobal fra Balenciaga
* Angel, Terry Myagler (?)
* Addict, Dior
* Amour Amour, Cacharel
* She, Emprio Armani.

De 3 første er litt tunge, men har en spesiell og god lukt.
De 2 nederste er friskere, den siset syns jeg bare lukter rent og deilig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:00   #4
elen
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 7
elen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Mine 3 favoritter er
* Versace - Bright crystal
* Escada - Into the blue
* Calvin Klein - Eternity moment

__________________
- elén -

elen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:12   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Mine 2 favoritter er

Acqua di Gio fra Giorgio Armani

L´eau D´issey fra Issey Miyake

Begge 2 er veldig friske og gode.

De har jeg brukt i mange år.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 14:20   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

L´eau D´issey fra Issey Miyake

.

Den er god da

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 04:46   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Jeg kommer gjerne med tips til parfymer som du vil like, men da må jeg vite hvilken Oscar de la Renta du har... det er ganske mange forskjellige.

Oscar, Intrusion, Oscar Bamboo, Oscar Marine, Oscar Summer Dew, Rosamor, So de la Renta eller Volupté?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:06   #8
Solbolle
På bærtur
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 3
Solbolle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Gucci Rush 2 er min absolutte favoritt! Gucci har flere gode dufter.

Jeg er veldig kresen, og tåler ikke tunge dufter.


Sist redigert av Solbolle : 25-06-07 kl 19:52.
Solbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 18:30   #9
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Mine 2 favoritter er

Acqua di Gio fra Giorgio Armani

L´eau D´issey fra Issey Miyake

Begge 2 er veldig friske og gode.

De har jeg brukt i mange år.

Signerer! Og jeg er kresen, orker ikke TUNGE dufter hverken på meg selv eller andre.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 18:44   #10
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Kjøpte meg Heiress by Paris Hilton forleden. God, ungdommelig, frisk og skikkelig fjong.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 15:52   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kommer gjerne med tips til parfymer som du vil like, men da må jeg vite hvilken Oscar de la Renta du har... det er ganske mange forskjellige.

Oscar, Intrusion, Oscar Bamboo, Oscar Marine, Oscar Summer Dew, Rosamor, So de la Renta eller Volupté?

Jeg har 3 forskjellige, men det er den originale som er best. Oscar Summer Dew har jeg også, og en annen en som jeg ikke husker - flasken er rosa/oransje og lik Summer Dew.

  Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 02:33   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har 3 forskjellige, men det er den originale som er best. Oscar Summer Dew har jeg også, og en annen en som jeg ikke husker - flasken er rosa/oransje og lik Summer Dew.

Ettersom du liker originalen av Oscar de la Renta så tror jeg at du vil like originalen fra Kenzo også.

Denne:


__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 02:52   #13
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parfymekresen ... noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Mine 2 favoritter er

Acqua di Gio fra Giorgio Armani

L´eau D´issey fra Issey Miyake

Begge 2 er veldig friske og gode.

De har jeg brukt i mange år.

To av mine absolutte favoritter også. Ellers har jeg blitt litt glad i Clean - Fresh Laundry:
http://www.sephora.com/browse/produc...categoryId=B70

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no