Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bodylotion

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-11, 23:39   #1
emnilsen
mari
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 21
emnilsen er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Bodylotion

Har for d meste brukt den citrusbodylotionen fra biotherm, veldig frisk og god, men tar gjerne imot andre tips

emnilsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 00:03   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bodylotion

Skulle tipse deg om den andre fra boitherm jeg. Den ferskenfargede, som overraskende nok lukter fersken.
Den er litt fetere og fantastisk god.

Om du liker lettere konsistens som den sitrusen til Biotherm tenker jeg at du kanskje liker den fra Decleòr. Den er også helt fantastisk, og trekker veldig godt inn.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:30   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bodylotion

Vichy liker jeg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:36   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bodylotion

Denne er flott for tørr hud

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 14:18   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bodylotion

Jeg kjøpte Elizabeth Arden Green tea. Fyldig, men lett å smøre og fukter lenge. Likte REN Damask Rose også, kjøpt på Apotek.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:50   #6
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bodylotion

Jeg er avhengig av å bruke bodylotion etter min daglige dusj, da jeg har hud som er veldig lett irritabel. Min hud tåler ikke fete kremer, da føles det som om porene tettes igjen, og huden ikke puster.

Har prøvd mange kremer, bl.a Biotherme sin, men kommer alltid tilbake til Vaseline Intensive Care.
Synes den er minst like bra som mange av de dyre.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no