Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Barten ble borte på null komma svisj

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 12:42   #21
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Hvordan ble det da det vokste ut igjen? Jeg har alt for mye under haka nå. :gravid:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:44   #22
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg synes det blir mer hår av denne kremen. Og i tillegg får jeg mye kviser den første uken i området hvor jeg har påført kremen.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:45   #23
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg har også dun, og på en salong jeg var i utlandet ville de fjerne det. Jeg nektet! Har jo dun i resten av ansiktet også, så det får bare være.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:47   #24
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Så dette er ganske vanlig å gjøre altså? Har aldri falt meg inn å gjøre!

Og det er ikke for at jeg er helt hårfri altså. For det er jeg ikke. Men jeg ser ikke på det som noe problem heller. Det er kun hos de med veldig mye og mørkt hår at jeg legger merke til det på andre også. Gjerne de fra India, Pakistan osv.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:50   #25
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Så dette er ganske vanlig å gjøre altså? Har aldri falt meg inn å gjøre!

Og det er ikke for at jeg er helt hårfri altså. For det er jeg ikke. Men jeg ser ikke på det som noe problem heller. Det er kun hos de med veldig mye og mørkt hår at jeg legger merke til det på andre også. Gjerne de fra India, Pakistan osv.

Prøv å være mørk i utgangspunktet.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:53   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Mannen min kaller meg bare for duni. Jeg har dun i hele ansiktet. Men heldigvis er det meste lyst, og jeg er ikke akkurat brun i utgangspunktet. Jeg napper de som blir mørke og harde. Blir det fler jo eldre man blir?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:54   #27
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvordan blir det når hårene vokser ut igjen? Strittende strie eller myke?

Helt myke. : har brukt Andrea i mange år :

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:54   #28
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Prøv å være mørk i utgangspunktet.

Jeg er relativt mørk altså.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:55   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg lurer litt på hva dere definerer som bart jeg?
- Jeg er helt blond og har vitterlig ikke noe som kan antydes som bart. De damene jeg har tenkt på som "dame med bart" har vært ganske så hårete altså. I min omgangskrets kjenner jeg ingen som jeg definerer som har bart. - jeg tror jeg har møtt på noen få som jeg har "reagert" på. - Jeg er detaljmenneske, så jeg blir litt forundret når det her er såpass mange som tar barten - er FP-damene veldig hårete, eller har jeg en annen definisjon på hår enn andre liksom?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:56   #30
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg er relativt mørk altså.

Jeg er veldig mørk og "barten" er helt mørk. Det skal ikke mye til før jeg føler at jeg ser ut som Saddam Hussein på en dårlig dag. Jeg vokser selv og napper når det trengs (daglig). Jeg vurderer sterkt å prøve denne kremen når jeg kommer meg på Vita.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:58   #31
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg lurer litt på hva dere definerer som bart jeg?
- Jeg er helt blond og har vitterlig ikke noe som kan antydes som bart. De damene jeg har tenkt på som "dame med bart" har vært ganske så hårete altså. I min omgangskrets kjenner jeg ingen som jeg definerer som har bart. - jeg tror jeg har møtt på noen få som jeg har "reagert" på. - Jeg er detaljmenneske, så jeg blir litt forundret når det her er såpass mange som tar barten - er FP-damene veldig hårete, eller har jeg en annen definisjon på hår enn andre liksom?

Tror ingen hadde reagert om jeg hadde latt være å fjerne barten, det skjer bare fordi jeg føler meg bedre uten. Er lite hårete sånn egentlig, men ser jo at hårene blir lengre ettersom jeg blir eldre.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:59   #32
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg har ikke mye bart, men jeg har hår under haka. For det meste lyse, men flere mørke nå som jeg er gravid. Og nå er de blitt lange og. For mange til at jeg kan nappe dem vekk.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 12:59   #33
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Folk hadde garantert reagert om jeg ikke hadde gjort noe. Det er jeg 100% overbevist om.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 13:04   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Måtte gå i speilet og sjekke, sånn for sikkerhet skyld her jeg nå

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 13:09   #35
Supernala
Superkul
 
Supernala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 253
Supernala er litt kul
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg har ikke mye bart, men jeg har hår under haka. For det meste lyse, men flere mørke nå som jeg er gravid. Og nå er de blitt lange og. For mange til at jeg kan nappe dem vekk.


Jeg sliter med det samme, kom mye mørkere hår etter at jeg ble gavid
Kan man bruke den kremen når man er gravid?? Begynner å bli desperat!

__________________
_____________
Stolt mamma


I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:09   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Dette er jo i stor grad en aldersgreie. Kvinner får mer testosteron jo eldre de blir, og da kommer hårveksten. Jeg har bare lyse hår, men de har likevel blitt såpass synlige at jeg ikke vil ha det sånn lenger. Men jeg er så sensibel at jeg ikke finner noe som funker. Rød eksem er ikke akkurat mer flatterende.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:16   #37
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg fjerner de lengste og/eller stiveste hårene på overleppe og hake med pinsett. Jeg snakket med hudpleieren min hvor jeg får vokset bikinilinjen, om jeg ikke skulle vokse/fjerne hår i ansiktet også, men hun sa blankt nei. Jeg har visstnok så lite hår at jeg ville gjøre vondt verre ved å fjerne det. Jeg ble glad for å høre det, for det ser ut som jeg har mye når jeg ser det i et visst lys.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:24   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg har aldri måttet fjerne noe bartelignende før de aller siste årene, kanskje fra jeg var sånn 43-44. Jeg er ikke dunete i ansiktet, og har generelt lite hårvekst bortsett fra på hodet. Men nå får jeg stadig ett eller to irriterende stive hår som jeg kjenner på overleppa lenge før det er synlig, og jeg graver meg jo nesten inn til skjelettet med pinsetten for å få tak i det. Alderdommens gleder! Hårene blir jo helt sikkert stivere og verre av å nappes, men det er liksom ikke så mye annet å gjøre.

Jeg spurte også hudpleier, som sa det var for lite og for lyse hår til at det var noen vits i annet enn pinsett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:40   #39
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg går alltid med pinsett i veska, og prøver å fjerne hår så snart jeg kjenner dem, selv om jeg må grave dem frem, som Filifjonka sier.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 16:39   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg blir også helt hysterisk når jeg kjenner et usynlig stivt hår. Dette er det siste års prøvelser, altså. Velkommen til førtiårene. :muggen:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no