Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Giftering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-07, 14:01   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Giftering

Kan man bruke en "vanlig" enstensring eller en alliansering som giftering, eller blir det litt kjipt på en måte?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 14:06   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Hvorfor er det kjipt?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 14:11   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvorfor er det kjipt?

Nei, jeg bare lurte jeg.

Skal gifte meg snart, særdeles uformelt. Men ønsker en fin ring som ikke er så altfor dyr. Er ikke egentlig noe "smykkemenneske", men liker de enstens- og allianseringene i hvitt gull.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 14:13   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Gifteringer pleier jo å være enda enklere, uten steiner i det hele tatt.

Jeg syns man skal velge den ringen man liker, har råd til og føler seg vel med. Det er din ring, ingen andres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 17:41   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Gifteringer er hverdagssmykker, og jeg synes man skal velge noe man synes man kan gå med hver dag til alle slags antrekk uten å føle seg overpyntet. Og allianseringer må da være helt fint, synes jeg. (Mannen og jeg har den aller enkleste sorten smale gifteringer i gult gull uten stener, enkelt og diskret.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 18:07   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Giftering

Synes det hørtes ut som en fin giftering jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 18:23   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Man velger en ring man trives med å bruke lenge, og til både hverdags og fest! Våre er klassiske gullringer uten steiner, men i rødt gull og med hamret overflate.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 19:08   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Din ring, ditt valg.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 19:35   #9
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Giftering

Jeg synes man skal velge en ring man liker, og som egner seg for bruk i alle anledninger.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 19:43   #10
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Så godt å lese at det er flere som tenker som meg da! Jeg bare lurte på om det var noen uskrevne regler for hvordan en giftering "må" se ut...men det er det visst ikke. Og litt grunnen til at jeg lurte er jo at slike ringer er det jo mange som kjøper som vanlig ring, og om det da ble dumt å blande...Men det er det vel kanskje ikke.

Har funnet en fin alliansering med tre stener som jeg liker, men det er mulig jeg blir litt lei av den etterhvert siden det liksom blir litt "mye". Kan nok tenkes at jeg går for en enstensring.

Tusen takk for svar alle sammen!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 19:58   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Jeg har en enkel giftering i hvitt gull med en diamant. (ingen alliansering, men dog) - Synes den er kjempefin jeg!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:01   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Jeg tror vi har allianseringer, men jeg er litt usikker på hva det egentlig er? Det er vel ringer der man kan sette på nye diamanter etterhvert, men kan man ikke det på alle ringer? Vi fikk iallfall et gavekort med på kjøpet der det stod at vi fikk 25 % på diamanter om vi ville sette på slike etterhvert.

Vi brukte forlovelsesringene våre som gifteringer, da de bare er tynne fine gullringer med litt mønster på sidene. Har ikke satt inn bryllupsdatoen enda, engang. Må vel snart få gjort det. Diamanter vil jeg ikke ha i den. Liker best gifteringene helt uten stener.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:11   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Har funnet en fin alliansering med tre stener som jeg liker, men det er mulig jeg blir litt lei av den etterhvert siden det liksom blir litt "mye". Kan nok tenkes at jeg går for en enstensring.

Det mest vanlige er nok en "ingenstensring".

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:31   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Men skal mannen din også ha med sten da, eller skal han ha samme ring uten?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:48   #15
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men skal mannen din også ha med sten da, eller skal han ha samme ring uten?

Nei, han ville ikke ha ring i det hele tatt han.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:51   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Hæ? Skal ikke mannen ha giftering?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:52   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Skal ikke mannen ha giftering?

Akkurat det var litt utradisjonelt for meg også. Jeg hadde nok tenkt enten begge eller ingen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:54   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Samme her, etter å ha vært ganske fornærmet en lang stund.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:56   #19
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig å ikke bære giftering... hvertfall har jeg funnet ut at mange i mitt fagmiljø ikke bærer ring men viser seg å være gift... Har lurt på om det kanskje ikke er så politisk korrekt blant akademikere .

Selv bærer jeg både enkel giftering i gult gull og diamantring som jeg fikk i morgengave.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:58   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Verken jeg eller min mann har gifteringene på oss nå, har ikke hatt dem på siden 2004, men det er fordi vi la på oss slik at ringene ikke lenger passet.

Jeg passer min hvert øyeblikk, det gjør han også. :superslankere:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no