Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-18, 13:44   #501
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Kranglete kne. Igjen. Og begge to. På kvar sin måte. Det eine verker konstant i kvile. Det andre under aktivitet. Tilbake til knebøy og utfall utan belastning.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 02-01-18, 14:36   #502
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg bruker å være så klar til å hive ut juletreet 1. januar, og noen ganger før nyttår men i år har jeg vært syk hele romjula så føler jeg ikke har fått feiret jul så mye. tenker vi tar det ned mot helgen. Det hjelper også på at vi har plasttre får nå er det ikke noe stress om det drysser.

Irriterer med over, eller er lei av å fortsatt være syk


Vi tar nok ned julepynt og hiver ut juletre i helga. Jeg er forsåvidt klar for det, jeg er bare ikke klar for å ikke ha juleferie.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 02-01-18, 22:15   #503
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi tar nok ned julepynt og hiver ut juletre i helga. Jeg er forsåvidt klar for det, jeg er bare ikke klar for å ikke ha juleferie.

Her forsvant treet 30.12, var ikke plass når vi skulle ha inn et ekstra bord og fullt hus til nyttårsaften. Resten ble tatt bort i går. Nå er det kun utelysene igjen, de får henge ut januar tenker jeg. Elsker at det går mot lysere tider.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-01-18, 22:49   #504
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Å legge unger fra 1930 og frem til nå. Ikke rart vi voksne aldri kommer oss i seng i rimelig tid.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-01-18, 23:16   #505
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Å legge unger fra 1930

Hahahaaaa her leste jeg det som et årstall, de gamle må vel også legges av og til.

Sweetie er ikke aktiv  
Gammel 02-01-18, 23:25   #506
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At jeg ikke fikk til å sove i natt (har snudd døgnet i jula) - skulle legge meg tidlig i dag, men hvem tror du ikke sovnet en liten dupp etter middag? - og er jeg trøtt nå? jippi.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 03-01-18, 07:25   #507
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At kroppen min har klappet sammen, går jeg til lege blir jeg sykemeldt , derfor går jeg ikke til lege for det vil.jeg ikke bli.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-01-18, 07:40   #508
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg syns du skal gå til lege, Chablis!

I dag er jeg irritert fordi jeg bråvåknet i en forvridd stilling etter en særdeles ubehagelig drøm der mus løp opp i buksebeina på meg. I beste Beatles-stil, ja..

Trøtt er jeg også. Og usannsynlig treig med å komme meg ut av huset.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 03-01-18, 09:19   #509
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg er sur fordi det ikke er ferie til evig tid.

Jeg har jo som vanlig klart å snu døgnet helt i ferien, så er usannsynlig trøtt i dag. Dessuten snorket mannen. Som har fri i dag også. Det ble jeg ekstra sur av.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 03-01-18, 10:18   #510
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Samme her neket. Den følelsen når alarmen ringte 7.10 i morges var ikke moro. Men, det var verdt det. Jeg er B-menneske og å kunne leve det ut i ferier er helt fantastisk.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 03-01-18, 10:52   #511
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

UVI. Og det er faktisk flere år siden sist. I desperasjon bestilte jeg time til resept kl. 2 i natt hos nettdoktor. Fikk melding om at resept lå klar på apotek halv åtte, og hang utenfor apoteket som åpnet tidligst i byen halv ni. 1 minutt på halv ni plinger det inn sms om at forhåndsbestilt resept lå ferdig pakket og jeg rakk kurset jeg skulle på etterpå. Så effektiv morgen og i alle fall under behandling alt.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 03-01-18, 11:10   #512
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

God bedring. UVI er noe drit.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-01-18, 14:53   #513
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

At kroppen min har klappet sammen, går jeg til lege blir jeg sykemeldt , derfor går jeg ikke til lege for det vil.jeg ikke bli.

Du kan gå til lege og be om en undersøkelse, og samtidig forklare at det er viktig for deg å gå på jobb (og at det fungerer greit og at det ikke er jobben som gjør deg syk - noe jeg går ut i fra, for det er jo en forutsetning selvsagt). En god lege kjenner deg godt nok til å skjønne det.

Jeg gjorde det i går.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 04-01-18, 08:52   #514
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Voksne som tilsynelatende ikke er spesielt glade i barn, men som likevel har valgt å bli lærere.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 04-01-18, 09:26   #515
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At gubben bulker bilen min på morgenen. Ikke noe alvorlig, bare sånn skli inn i ei rundkjøring og småbulke, men vannvittig irriterende og dyrt, og det var hans feil også, så får vel egenandel.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 04-01-18, 10:54   #516
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Ikke SÅ irriterende, men likevel, RART, at noen velger å dumpe juletreet sitt RETT foran porten vår.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-01-18, 12:15   #517
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke SÅ irriterende, men likevel, RART, at noen velger å dumpe juletreet sitt RETT foran porten vår.

What? Du tuller nå? Ingen gjør slikt?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-01-18, 12:21   #518
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Forkjæla på andre måneden.
Manglende motivasjon til alt.
Folk som ikke svarer på meldinger.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-01-18, 12:54   #519
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke SÅ irriterende, men likevel, RART, at noen velger å dumpe juletreet sitt RETT foran porten vår.

Frekt, men du får kommunen til å hente det,
https://juletreoslo.no/

Vi lærer nye naboer i 30 årene kildesortering. Eller, vi vil ihvertfall ikke ha deres usorterte avfall i vår søppeldunk flere ganger.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 04-01-18, 13:16   #520
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Frekt, men du får kommunen til å hente det,
https://juletreoslo.no/

Vi lærer nye naboer i 30 årene kildesortering. Eller, vi vil ihvertfall ikke ha deres usorterte avfall i vår søppeldunk flere ganger.

Ja, vi kommer bare til å drasse det de par hundre meterne opp i gate til hentepunktet, og det aner meg at grunnen til at treet er droppet hos oss er at vi er halvveis opp i bakken til nevnte punkt - det er nok noen som ikke har giddet å drasse det helt opp.

Men det er lenge til det hentes der, så jeg veksler mellom å tenke at det får ligge der det ligger så lenge, eller ligge oppe ved hentepunktet og irritere DE naboene i stedet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no