Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-17, 14:16   #341
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Noen som vet hvor man kan få tak i sånne fine pepperkaker som er glasert så fint?
Som dette. Ser dere bildet, det var i A-magasinet i dag.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 15:38   #342
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Ikke noe bilde. Ta en screenshot heller.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 16:31   #343
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har fått juleballkjole fra ebay som jeg bestilte til storesøster, så nå mangler vi bare noen sko og en liten clutch til den. De fikk myke julesokker i kalenderen i dag og alle virket fornøyde med dem. Nå skal jeg få shinet huset litt og så tenker jeg at jeg skal ned og rote litt i julepynten i kjelleren. Iallefall ha krans på døren, litt utelys og litt pynt i stua.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 16:47   #344
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg skulle rydde og vaske hus idag for å pynte litt så er jeg blitt syk og vært sofaliggende hele dagen istedet. Imorgen Kanskje?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 18:16   #345
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Eg har sett opp adventsstakane og fire adventslys. Nøgd.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 21:16   #346
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Julegardiner, juleputetrekk, juleløper på stuebordet, julelysholdere, krans på døra, adventsstake, stjerne i vinduet, julelys ute og små julekuler på trollhasselen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 22:38   #347
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Fått opp litt pynt inne og krans ved døren. God begynnelse.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 09:41   #348
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Huset er julepyntet og jeg ble skikkelig blid når jeg sto opp. Det er så hyggelig! Jeg harkjøpt meg adventskalender fra Lynch også, med morsomme visdomsord og sjokolade.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 10:02   #349
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

I dag skal jeg finne fram lyslenker, stjerne og sikkert en og annen liten snik-nisse. gleder meg til å tenne første advent-lyset. Har fått julekortene i hus også, så kan bruke uka til å skrive i dem.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 11:35   #350
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg vet det er første advent, men jeg vet ikke om jeg er klar for å pynte noe enda.

I går var jeg og gutta og så Nøtteknekkeren i Operaen. Det er fast juletradisjon. 15 åringen var der for 10. gang, og 11 åringen var der for 8. eller 9. gang. (Husker ikke helt hvor gammel han var første gang han var med.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 11:39   #351
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi skal på Juleteater idag å se " Jakten på juleskurken" ungene fikk det i adventskalender.
1 ble glad, 1 likegyldig og 1 sur og misfornøyd.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 12:09   #352
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Da er julekortene sendt. Elf on the shelf er så langt like stor suksess som Tøysenissen så det er gøy. Nå mangler vi bare én gave og det er til svigerfar og det blir som vanlig en liten nøtt å finne ut av. Kommende uke blir den travleste i desember, da har vi et julearrangement hver eneste kveld, men det er jo aller mest hyggelig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 17:15   #353
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Da er julekortene sendt. Elf on the shelf er så langt like stor suksess som Tøysenissen så det er gøy. Nå mangler vi bare én gave og det er til svigerfar og det blir som vanlig en liten nøtt å finne ut av. Kommende uke blir den travleste i desember, da har vi et julearrangement hver eneste kveld, men det er jo aller mest hyggelig.

Mens vi faktisk ikke har noe jule-ekstra hele neste uke! Det tar seg opp fom søndag

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 18:30   #354
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

For de i området, "Jakten på juleskurken" på Lillestrøm Kultursenter anbefales. Lillesøster på 4,5 lo gjennom hele forestillingen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 18:56   #355
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Mannen er så treig med å komme med ønsker. Jeg vurderte å kjøpe en Sonos til han, for det synes jeg han trenger, men så kom jeg over noe som var midt i blinken til han og bestilte det i stedet. Godt nøgd med det.

Ellers har jeg bakt kolakaker i dag og spist meg herlig kvalm.

Jula ellers ligger litt i skyggen av eksamen akkurat nå, men ungene hjelper med pyntinga og etter tirsdag er det kun jul som gjelder. Saktejul da, får ikke gjort allverdens med en fot som ikke vil belastes så mye. Men saktejul er egentlig ganske fint.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 19:32   #356
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Ungene pynter pepperkakehus og koser seg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 20:59   #357
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi har vært borte hele helga, og kom hjem nå. Henter nettopp kidsa også. Så det er ikke mye pynt her, men ett lys er tent, og de har fått pakkekalender. Så får vi finne frem litt pynt utover uka. Har fått på utelysene også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 21:59   #358
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Torsdag kom julegardiner, stjerne, adventslys, lilla løpere, adventskalender, et par kuler, en engel, krans på døra og litt annet dill på plass. Nisser og denslags får vente en stund til.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 22:15   #359
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg har sett opp adventsstakane og fire adventslys. Nøgd.

Oi! Det har jeg glemt!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 01:02   #360
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Bakte /stekte krumkaker i går. Halvparten er spist så da er de vel godkjent.
Jeg har blitt sørpe forkjølet ila helgen. Potte tett og dundrende hodepine.
Men fikk ordnet med adventsstake da. Resten tas kanskje i morgen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no