Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Kåre Konradi

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 02:21   #81
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh. Jeg var visst litt kjapp.

Men jeg tar fremdeles imot bilder, altså. For det fikk jeg ikke av kie.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:21   #82
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Ikke jeg heller... *hint*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:21   #83
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåre Konradi

Litt nysgjerrig jeg også....typisk, går alltid glipp av sånt!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:22   #84
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet om noen som har, men vet ikke om jeg har lyst til å be om å få se. Det er noe med at den som er tatt bilde av ikke ønsket at jeg skulle se liksom.

Men jeg er pokker så nysgjerrig.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men jeg tar fremdeles imot bilder, altså. For det fikk jeg ikke av kie.

kie strever hardt med egen moral.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:24   #85
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåre Konradi

Ja, enig. Vet ikke helt om jeg egentlig har så lyst til å se jeg heller, men...

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:26   #86
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg har drømt om å få se Kåre naken i årevis, og jeg har ikke tenkt å la den sjansen smyge unna.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:29   #87
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Ja, enig. Vet ikke helt om jeg egentlig har så lyst til å se jeg heller, men...

Om noen bare helt plutselig sendte det på mail, så kunne jeg jo ikke noe for det jeg.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:32   #88
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Om noen bare helt plutselig sendte det på mail, så kunne jeg jo ikke noe for det jeg.

Nei, det kunne du selvsagt ikke. Ikke jeg heller.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:44   #89
Procontra
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5
Procontra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kåre Konradi

Helt ny her. Hva er dette med prikker?
Hvis jeg mot formodning skulle få bildet, lover jeg å være så umoralsk at jeg sender det til deg Safran.

Procontra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:46   #90
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg har sett det med tissen i speilet altså, artig. Men ikke de andre. Hvor mange er det, forresten?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:48   #91
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Procontra, her.

Helt ny her. Hva er dette med prikker?
Hvis jeg mot formodning skulle få bildet, lover jeg å være så umoralsk at jeg sender det til deg Safran.

Gå inn på kontrollpanel øverst til venstre, og du vil se tilbakemeldinger fra andre brukere. Røde betyr at de syns du har skrevet noe teit, grønne når de syns du har noe vettugt å si. Sånn bruker iallefall jeg dem.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 08:46   #92
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har sett det med tissen i speilet altså, artig. Men ikke de andre. Hvor mange er det, forresten?

Jeg har sett 4; det er det du har sett, to bilder av Mariann i dusjen og et av begge to, men det er fullt påkledd. Vet ikke om det er flere, for jeg har ikke fått mailen, jeg heller.
Prøvde å finne igjen linken fra i går, men nå er den sikkert fjernet.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 09:58   #93
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Kom igjen jenter, vis litt respekt da. Private bilder er private bilder.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 13:02   #94
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kåre Konradi

Privat eller ikke, jeg er nysgjerrig som bare pokkern. Noen som vil sende meg et hint om hvor jeg kan finne dem....

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 14:30   #95
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg er også nysgjerring, hater å gå glipp av ting.
Men jeg hørte 7 bilder bli beskrevet på radio, så da holder det egentlig.

Jeg ville jo synes at det var forferdelig om andre publiserte bilder av meg uten mitt samtykke. Ikke er det lov heller, men litt vanskelig å håndheve det kanskje.
Ikke det at det er så spennende bilder på min mobil akkurat, så det er ingen grunn til å stjele den...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:04   #96
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg ser at man kan misforstå det som at jeg har bildene. Jeg har ikke det. Men jeg visste om noen felles bekjente av safran og meg som hadde.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:29   #97
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg skal innrømme at jeg ble nysgjerrig og har sett bildene.
Men når det er sagt, det er unødvenig egentlig å publisere sånne bilder,synes jeg. Selv om jeg , i min A4 verden, ikke ville hatt slike bilder liggende på mobilen, og jeg kan ikke forstå at såpass kjente mennesker tør å ha det heller, så er vi vel alle litt ansvarlig for å hjelpe til med å beskytte privatlivets fred.

Dette med å ta bilder av alt og alle med mobilen, og evnt legge ut til spott og spe på nett, er en uting. Hvor går grensen?

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:39   #98
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg har ikke sett bildene og skjønner meg ærlig talt ikke på folk som legger ut slike bilder, da de er private.

Men det er min mening, liker ikke sånn grafsing i privat livet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 16:01   #99
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Nå har jeg tenkt å avsløre min pripne og moralske side. Jeg fikk dem på mail i går, men fordi diskusjonen allerede gikk i gangen, slettet jeg mailen før jeg åpnet den. Jeg synes sånt er ordentlig søplete, og åpner aldri et Se og Hør heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 16:02   #100
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg har ikke sett de og må innrømme at jeg er fryktelig nysgjerrig.

Kanskje jeg nå skal slutte å furte over at kjæresten min slettet bildene jeg sendte til han fordi han var redd for at andre skulle se de

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no