Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortell meg om ditt utdrikningslag

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 18:34   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.387
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg hadde et fantastisk morsomt utdrikningslag, og jeg tjente kanskje litt på å være førstemann ut i gjengen?

Jeg var aldri russ på vgs, så jeg fikk en dag som russ. Fikk russedress, og hele gjengen hadde like t-skjorter med bilde av meg på. De hadde til og med skaffet russebil for dagen!

De vekket meg tidlig, og vi kjørte avgårde, uten et ord nærmest. Ingen kunne si hva vi skulle. Stoppet etter en times tid og spiste frokost i en rundkjøring, og jeg fikk noen små gaver, blant annet fotoalbum, godtepose for dagen og en liste med "knuter" de tenkte jeg skulle gjennom i løpet av dagen.

Kjørte en stund til, og kom frem til et sted det ikke skjer så mye annet enn at en kan hoppe i strikk. Så hoppet vi i strikk, nesten hele gjengen. Det var 1 som ikke kunne (gravid) og 1 som ikke turte.

På vei hjem igjen gikk det radig med alkoholen, og jeg fikk stadig nye knuter jeg måtte gjennomføre, og hatten ble finere og finere. Kom til dekket bord hos ei venninne og fikk mat og mer drikke, og enda noen knuter. Så fikk jeg en liten gave fra hver av gjestene, som jeg skulle gjette på hvem som hadde kjøpt. Det var småting som skulle minne om noe spesielt mellom meg og den enkelte - kjempekoselig!

Dessverre (synes jeg) dro vi til slutt på byen, men det ble bare tøys. Men før det var alt kjempegøy!


Har vært i et par andre utdrikningslag etterpå, og i det ene hadde de leid inn salsa-instruktør, det var kjempegøy. Med litt salsamusikk på festen etterpå ble det veldig gøy.

Jeg synes aldri det har vært noen suksess å dra på byen etter utdrikningslaget, så det ville jeg ikke anbefalt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:02   #22
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.


Jeg synes aldri det har vært noen suksess å dra på byen etter utdrikningslaget, så det ville jeg ikke anbefalt.

Aldri? Selv om bruden er veldig glad i dra på byen og danse og ha det gøy? Det ser ut som i de fleste tilfellene her, har man dratt hjem til noen etterpå. Kanskje det er det beste? Jeg vet i hvert fall at jeg ville helst dratt hjem til noen, jeg er litt ferdig med ut-på-byen-livet. Men bruden her er litt mer festmenneske enn meg.

Hva har dere gjort med overnatting? Kjørt bruden hjem, sovet sammen hele gjengen et sted, noen sovet på hotell?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:11   #23
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg var i et udrikningslag nå i vår som jeg syntes var bra, kan skrive hva vi gjorde.
-henta bruden kl. 9, hun ble nesten sjokkskadd
-paintball, bare med gummikuler (AU)
-Spa på bruden
-lunsj ute med hele gjengen
-drinkmixekurs av cocktailmester (anbefales virkelig)
-middag (alle hadde med en tapasrett hver) og fest i et leid lokale

Hvis noe skulle ha vært gjort annerledes så måtte det ha vært en powernap i løpet av dagen!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:18   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg var veldig fornøyd med mitt utdrikningslag.

Vi startet med opplevelsescamp i Maridalen med riding, rapellering osv som ble avsluttet med felles grilling. Så dro vi til byen hvor jeg fikk spabehandling, og vi dro hjem til noen en av venninnene mine hvor vi hadde "leker". Noen av de lekene var litt pinlige for min del, men det var bare foran venner så det var HELT greit. Vi gikk på byen etterpå. Jeg hadde riktignok krone på hodet, men ellers mine egne klær.

De venninnene som ble drukket ut da de var i starten av 20-årene, ble dritet ut. Men vi sluttet med det når vi nærmet oss 30. Jeg var 31 da jeg giftet meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:19   #25
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Svigerinnen min fikk også spille inn en sang i studio, med venninnne som kordamer. Jeg fikk ikke vært med der siden jeg var på jobb, dessverre. Da vi var på et utested senere på kvelden, gikk forloveren bor til dj'en og fikk ham til å spille sangen. Du kan tro det var ei som ble passe rød på dansegulve da, ja.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:56   #26
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.387
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Aldri? Selv om bruden er veldig glad i dra på byen og danse og ha det gøy? Det ser ut som i de fleste tilfellene her, har man dratt hjem til noen etterpå. Kanskje det er det beste? Jeg vet i hvert fall at jeg ville helst dratt hjem til noen, jeg er litt ferdig med ut-på-byen-livet. Men bruden her er litt mer festmenneske enn meg.

Hva har dere gjort med overnatting? Kjørt bruden hjem, sovet sammen hele gjengen et sted, noen sovet på hotell?

Nei, fordi det er så forskjellige typer mennesker som har vært samlet i utdrikningslagene jeg har vært i. I det ene var det 3-4 stk som "måtte" på byen, med det resultat at 4-5 andre som i utgangspunktet koste seg veldig på fest, dro hjem tidligere enn de hadde tenkt, fordi de ikke ville på byen. I et annet utdrikningslag endte vi opp på 3 ulike utesteder, vi var vel samlet alle sammen i ca 10 minutter, og akkurat de 10 minuttene var gøy.

Så hvis en er trygg på at alle vil, og at alle kommer til å være på det samme stedet, så kan det godt hende det blir gøy. Jeg holder likevel en knapp på å ha festen et sted der det er mulig å ha dansegulv og høy musikk, sånn at en får det behovet dekket.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:57   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.387
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Og ang overnatting: på 3 av de 4 utdrikningslagene jeg har vært i har alle deltakerne + bruden vært i samme by, så da har alle sovet hjemme. I det siste var vi 5 stk som overnattet hos bruden.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 21:15   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg har heller aldri opplevd at det var noen suksess å dra på byen. Og de beste utdrikningslagene har alltid vært å dra vekk og overnatte.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 21:22   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Utdrikkningslaget mitt var for 14 år siden.

Jeg hadde med mamma på handletur (planlagt av andre, men noe jeg gjorde og gjør ofte) Når jeg kom hjem var alle gjestene kommet og jeg ble mødt av en blid gjeng som stod med en stor Strawberry Daiquiri klar til meg.
Alle jentene var kledd i dress og jeg ble pyntet som brud.
Hadde noen fantastisk gode støvletter på med faktisk, de var forøvrig bestemoren til forloveren min sine.
Vi hadde pakkelek hvor jeg med bind foran øynene skulle gjette hva som var i gavene og måtte ta litt drikke hver gang jeg bommet.
Det ble drukket litt strawberry daiquiri hjemme hos meg gitt, både av meg og gjestene.
Etterpå dro vi til Oslo hvor vi spiste en god middag, deretter var det salg av gullmynter. Karaoko var jeg med på også, men klarte å snike meg litt unna, ved å havne sammen med noen andre som også skulle drikkes ut.
(de valgte karaoke for jeg kan virkelig IKKE synge)
Kvelden ble avsluttet på Stedet, hvor vi fikk et par flasker sjampis.
Ble noe sliten, og litt full så vi tok siste toget hjem.
Hvor jeg også skulle klippe trusemerker. Gutta stilte velvillig opp de, men noen endte med at halve strikken ble klippet bort tror jeg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 21:31   #30
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Mitt kunne ikke blitt bedre.

Jeg ble vekket av begge forloverne mine, de sto på rommet og sang. Et par interessante bilder av det kan en si. Jeg måtte ta på meg et litt sexy politidame-kostyme, med hatt, pilotbriller og batong. De kjørte litt rundt med meg for å forvirre meg, men jeg har innebygget GPS, så det gikk åt skogen. Vi endte opp hos min tante, hvor det var flere som ventet og vi hadde en koselig frokost sammen (og rett før vi skulle videre, vasket jeg håret i full fart mens de andre tok seg en røyk. Jeg angret på at jeg ikke dusjet kvelden før ja). Alle hadde forresten på seg noe lilla, lilla topp, armbånd, skjerf etc. Det var litt rørende. Jeg elsker lilla og det var også en av fargene i bryllupet.

Jeg fikk bind for øynene igjen, og kjørt på spa (ikke hadde jeg trengt bind for øynene heller, for jeg visste hvor vi var til enhver tid. GPS, vettu). Jeg fikk rygg-, nakke-, bryst-og ansiktsmassasje, og en ansiktsmaske til slutt. Aldeles nydelig.

Når vi var ferdige der var det kommet flere, og turen gikk til et studio. Jeg sang og de andre koret. 4 sanger ble det faktisk, det var utrolig artig. Grunnlaget for The Singing Bitches ble lagt. Jeg måtte nå ta på meg en skjorte, dongeribukse og chaps. Fikk også cowboysa-hatt. Derfra gikk turen til et motorsenter, hvor vi spiste lunsj. Etter lunsjen kom det to stykker (hvorav en var en bekjent) som holdt linedance kurs. Det var kjempe gøy, og det gikk myye bedre enn forventet.

Da vi var ferdige der endte vi opp hos en annen tante (som også var en av forloverne mine). Det var satt opp telt på plenen, de hadde laget rød løper med fakler på hver av sidene og i det hele tatt. Det var utrolig fint pyntet i teltet.

Det ble poppet champagne, vi hadde to forskjellige typer quiz (I låvv!), alle fortalte hva som gjør at akkurat de er venner med meg, alle fikk hver sin maske. Vi spiste gryterett med god salat og baggiser til. Verdens beste punsj gikk ned hos alle.

Det var en helt super dag, som ble avsluttet på beste vis. Vi hadde det utrolig kjekt og alle gikk veldig godt i lag. Utpå sene natten ble det rockering og turning på plenen. Jeg gikk hjem ut på morgenen en gang og la meg kl 5.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 21:38   #31
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg var også med å arrangere et utdrikningslag helgen etter mitt eget. Meg og venninnen min er forlovere for en felles venninne. Vi overrasket henne på samme dagen hennes tilkommende skulle ha utdrikningslag. Hun ante fred og ingen fare og ble virkelig overrasket.
Vi spiste en rolig frokost, og hun fikk på seg en grufull kjole før vi satte kursen mot sentrum. Vi var på cd-innspilling, det var utrolig artig! Hun sang og vi koret. Derfra gikk turen til poledancing, hvor hun fikk på seg denne drakten jeg laget:

Poledance var sinnsykt gøy (og ufattelig tungt) og anbefales virkelig. Vi endte opp hos forlover nr 2, hvor vi hadde laget til telt ute på terrassen hos henne, og pyntet fint med masse lykter (som ble laget til mitt utdrikningslag). Vi hadde laget klar mat på forhånd, som vi hev på grillen. Et utsøkt måltid!

Vi hadde musikkquiz, linedance og SingStar-konkurranse. Vi forloverne hadde også vært og møtt brudgommen og stilt ham en del spørsmål, så bruden skulle gjette hva han hadde svart.

En meget vellykket kveld, bruden var veldig fornøyd!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 22:38   #32
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jo, en ting jeg vil anbefale er at alle deltagerene kjøper en liten gave (ca 50 kr) til bruden som skal reflektere deres forhold. Så skal alle gavene i en haug og bruden skal gjette hvem gaven er fra. Kjempegøy!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 20:31   #33
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jo, en ting jeg vil anbefale er at alle deltagerene kjøper en liten gave (ca 50 kr) til bruden som skal reflektere deres forhold. Så skal alle gavene i en haug og bruden skal gjette hvem gaven er fra. Kjempegøy!

Det glemte jeg å skrive! Det var veldig morsomt faktisk!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 10:48   #34
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg hadde et utrolig gøy utdrikkingslag. Vi skulle egentlig til Sverige en hel gjeng for å handle inn vin og øl til en vennefest vi skulle ha rett før bryllupet, men jeg ble i stedet bortført - med bind for øynene, i bil. Måtte gå et stykke etterpå og da jeg tok bort bindet, var jeg i Frognerparken med alle venninnene mine, både fra barndom og studier. Mange hadde reist lang og jeg ble skikkelig rørt. Vi hadde champagne-brunsj i et fantastisk sommervær og etterpå måtte jeg male et bilde av min kjære på et lerret med hjelp av en tykk pensel og fire farger.

Siden gikk turen til Grand hvor vi badet i bassenget på toppen, drakk mange gode drinker og jeg fikk behandling i spa-avdelingen.

Så dro vi til Youngstorget for singel-innspilling i platestudio. Måtte spille inn "Walking on sunshine" og "I love rock`n roll" og det var kjempegøy.

Så bar turen videre til Tøyen, der min forlover bodde. Der var det laget til koldtbord. Alle venninnene mine hadde kjøpt en gave til meg som skulle ha et minne tilknyttet. Jeg måtte etterpå gjette hvem som hadde gitt hva og hvorfor. De hadde også et intervju med min kjære som ble vist på storskjerm og etterpå var det min tur til å intervjues for åpent kamera. Resten av kvelden/natten var det dansing og høy party faktor.

Det var en fantastisk flott dag og jeg skal aldri glemme den : )

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 10:59   #35
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Eldstemor var 5 mnd, så det måtte bli noe rolig. I tillegg visste min forlover godt at noe utkledning og tull var jeg overhode ikke typen til, og det sa hun også at hun ikke orket å foreslå det en gang.

Jeg møtte henne og 3 andre venninner i Oslo, og tok båt til Hovedøya. Der var det deilig piknik, og de hadde laget mimrealbum. Eldstemor var med. Jeg hadde pumpa en del før de kom, så om kvelden så dro vi ut og spiste middag på Big Horn (uten eldstemor), og bare pratet og hadde det hyggelig. En kjempefin dag, og fin løsning på det hele siden jeg ammet. Ble ikke noe alkohol og tull og tøys, men en minnerik og fin opplevelse.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:23   #36
Serepta
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
Serepta har et hav av muligheter foran seg
Lyspære

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg tror at en viktig del av et utdrikningslag er å skjønne personen som drikkes ut. Tror derfor at god planlegging er veldig viktig slik at man treffer akkurat med det den personen vil oppleve den dagen om dette er fyll, adrenalin eller annet

Serepta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:30   #37
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg hadde utdrikningslag midt på sommeren, så mye fant sted utendørs ...

Jeg ble hentet i 08-tiden, der jeg fikk på meg sykepleiertøy med skriften "her kommer brura" på ryggen og en lapp med en rebus - måtte finne ut hva det stod for å vite hvor vi skulle; jeg fikk slike rebuser gjennom hele dagen. Første turen gikk til Frognerparken der resten av jentegjengen ventet. Det var flere som ikke kunne delta, men vi var en 8-10 stykker og det var helt perfekt egentlig.

I Frognerparken fikk jeg servert piknikfrokost med jordbær og champagne attåt før jeg måtte trekke lapper med ulike oppgaver, bl.a måtte jeg midt på lyse dagen posere som ulike skulpturer. Jeg var litt rødt i toppen da jeg skulle gjøre et forsøk på sinnataggen foran en busslast med kinesere. Så gikk turen videre til det jeg fant ut var et hotel i sentrum, der jeg fikk en times aromaterapimassasje mens jentene koste seg i boblebad, med boblevann. Jeg joinet dem etter massasjen. Så var det lunsjtid og vi spiste også lunsj ute i det fri, i en liten park bak Slottsparken - i området jeg er født og oppvokst. Da lunsjen var overstått og ny rebus løst endte vi opp på Aker Brygge der pappaen til ei venninne ventet med seilbåten - og resten av ettermiddagen og kvelden ble tilbragt utpå Oslofjorden med reker, hvitvin og koselig stemning; drikkeleker, fjas og tjas.

Det var veldig kjekt u-lag, perfekt for meg!

Jeg var forøvrig førstemann ut i gjengen og har i ettertid vært med på å arrangere flere lag der alle har hatt fokus på å ha det skikkelig koselig; et utdrikningslag og ikke utdritningslag.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:30   #38
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg hadde ett helt fantastisk utdrikkningslag, uten utdriting.

Ble kidnappet om morgningen av mine nærmeste venninner. Vi reiste inn på Hotell i byn og spiste frokost buffe, og etterpå badet vi og ordnet oss på hotellet. Deretter spiste vi lunsj på Peppes før jeg ble guidet opp til en time massasje. Når jeg var ferdig der var alle borte, og det låg en rebus der til meg. Denne første meg til en pub der det satt en kompis. En øl og en shot før ny rebus og ny pub med ny kompis osv x8 ca. Da endte jeg opp på Bryggen (i Bergen dette) der alle vennene mine var samlet. Alle vennene mine hadde meg en gave til meg som jeg skulle tippe hvem var fra (utfra minner). Etterpå Det kjørte vi fiskebåt ut til en venninne sitt hus der vi hadde fest med masse god mat og drikke.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 06-11-10 kl 11:39.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:31   #39
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Fantastisk flott arrangement med venninner fra barndommen og helt opp til nå. Jeg koste meg. Forloveren min forstod at jeg absolutt ikke ville dummes ut på Karl Johan eller noe i den duren, så det ble egentlig bare en greie som gikk på bekostning av meg. Jeg har dønn høydeskrekk og måtte derfor følgelig opp i en klatrevegg. Instruktøren var superflink, og ved iherdig tilrop av gode venninner kom jeg meg til topps. Det var faktisk en seier jeg fløt litt på etterpå også. Resten av dagen var det mat, quiz, pakker, middag, karaoke og fest tilslutt hjemme hos forloveren.
Knallgøy, og dette minner meg på at jeg jammen skal lage 10 års utdrikkningslagdag ettersom vi har 10-års bryllupsdag neste år. De som lagde laget fortjener søren meg en ny fest de også, men da trenger ikke jeg å være midtpunktet altså!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:35   #40
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Vi giftet oss hemmelig og slapp unna.

Men jeg var på et i våres. Det var utrolig hyggelig. Vi leide hytte og var over, hadde fikset masse god vin og veldig veldig god mat. Så var det mimring, røverhistorier og det å være sammen rett og slett. Tror det var midt i blinken for vår brud.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no