Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

LEGO-brettspill

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 23:25   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Creationary er veldig gøy synes mine.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:02   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Minotaurus tror jeg blir aktuellt som julepresnag i år ja. Hørt mye bra om det, skal vere ganske morsomt.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:44   #23
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Knekten og jeg er ville etter Lego og har derfor disse spillene på en felles ønskeliste til jul.
Han er så skjønn når han ser dem i butikken og sier "den ønsker vi oss til jul, ikke sant mamma?"

Så det kan jo være at julenissen her i huset er snill i år.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:59   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Disse høres gøye ut. Tror de må på vår liste også.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 21:18   #25
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Vi har Harry Potter og det som er en pyramide. Vi har ikke spilt de så mye ennå. HP er moro og 7-åringen tok det relativt lett selvom det er litt taktisk spill. Veldig moro å ødelegge før andre

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 22:40   #26
Snupsey
Nybegynner
 
Snupsey sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 7
Snupsey har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Disse spillene høres veldig artige ut, har tenkt på de flere ganger. og tror faktisk vi skal gå til innkjøp av ett slikt, men usikker på hvilket det blir enda

Snupsey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 22:47   #27
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Hmm høres ut som noe som kan falle i smak for snart 8 åringene i huset, særlig jenten her er tussete etter spill.. Men hvor i all verden skal jeg gjøre av enda flere spill? her er spill inni skaper, oppå skaper, i esker, i kjelleren på kjøkkenbordet osv.. men det er jo liksom det hun ønsker seg.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 22:49   #28
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Opprinnelig lagt inn av nicomama, her.

Hva koster de? Og hvor selges de?

På Ringo koster det Minotaurus 249,50 ser jeg i katalogen. Disse spillene tenkte jeg på til datteren min også.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 09:17   #29
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: LEGO-brettspill

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

På Ringo koster det Minotaurus 249,50 ser jeg i katalogen. Disse spillene tenkte jeg på til datteren min også.

Da har faktisk gutten fått ikke mindre enn 3 stykker til bursdagen. De er veldig gøy, anbefales virkelig. Spesielt er racerspillet populært i øyeblikket. Gøy at man bygger spillet før man kan spille det.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no