Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-22, 18:27   #321
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.029
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Innbiller meg jeg så den på Kiwi.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 21:47   #322
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.081
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg tok en for laget og testet søtpotetchipsen i dag. Den var mest rar, litt god. Konsistens som dagen derpå-potetgull.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:24   #323
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg leste en test i en avis for litt siden, av vårens nyheter i snopeavdelingen. Den kom ganske dårlig ut.

Det var da bra!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:24   #324
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.834
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg tok en for laget og testet søtpotetchipsen i dag. Den var mest rar, litt god. Konsistens som dagen derpå-potetgull.

Konsistens som at posen har vært åpnet dagen før eller at du har en dagen derpå?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:29   #325
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.081
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Konsistens som at posen har vært åpnet dagen før eller at du har en dagen derpå?


Potetgull som har ligget i skåla over natta, gjerne med litt høy luftfuktighet i rommet. Skjønner at dagen derpå-beskrivelsen var mest fornuftig i hodet mitt.

Når det er sagt. Tok noen flak til og potetgullet vokser på meg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:32   #326
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.394
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Er det mindre kalorier enn i vanlig potetgull?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:42   #327
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.081
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er det mindre kalorier enn i vanlig potetgull?

Sjekket på nett nå, ganske så likt som vanlig.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:43   #328
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.837
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hvordan er karbohydratene da?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:47   #329
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.081
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hjernen min virker ikke, så jeg husker ikke hvilke tall jeg har lest. https://www.maarud.no/ der kan man sammenligne.

Neste gang jeg er på butikk må jeg kanskje teste ut et sunt produkt for å veie opp.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 23:20   #330
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.837
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Enormt mye tilsatt sukker? 17,7 g. karber 50 g.

Rifla med salt har 0,5 g. Karber 43 g.

Det er vanlig å tilsette mer sukker og salt i de såkalte "sunnere" produktene for å få frem god smak. Ofte i lettproduktene til typiske kjøttprodukter også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 23:37   #331
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.962
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg kan absolutt anbefale Sprudle Jordbær og limonade Den har i øyeblikket dannet ut Bris Bringebær og limonade hos meg. Smaken minner litt om den Spirello sorbet-liknende isen man kjøper i syden. Kjøpes på Coop, og på Coop Extra så er det noe sånt som 25,- for 3 flasker. Poden er svært entusiastisk over smaken Fersken også, mens ingen av oss vil anbefale Bringebær og granateple... Drikkbar, men just barely.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 00:10   #332
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.081
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ja!! Den er kjempegod, Izzi.

Farris Frus bringebær kan jeg anbefale. Tropiske frukter var også god i følge andre hjemme her, jeg er bare ikke så glad i (og veldig var for) smaken av pasjonsfrukt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 10:24   #333
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.245
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg e så enig IzziCreo, bare synd flaskene er litt like, har tatt feil ett par ganger.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 10:32   #334
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.992
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Greit nok, for om den hadde vært i nærheten av smaken av de små posene med rotfruktchips jeg kjøper innimellom, og som koster skjorta, hadde det fort kunne blitt en dyr affære for meg.

De posene er kjempegode og heldigvis var ikke de søtpotetchipsene helt der i følge de som har smakt dem.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 11:17   #335
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.246
Blogginnlegg: 263
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Det ser ut som et spennende produkt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20220315-111623_upday.jpg (973,0 KB, 76 visninger)
__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 12:48   #336
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.992
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Gaaah, frukt, nå fikk du meg til å føle at det klør i øret.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 13:20   #337
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.246
Blogginnlegg: 263
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg kom til å tenke på videoklipp jeg har sett der de fjerner diverse insekter fra folks ører.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-22, 22:37   #338
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.809
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Long leg foot mask (eller noe sånt…. ). fra Normal. Hadde en liggende fra jula, og brukte den i dag. Var litt usikker på hva som var i forpakningen, men det er ihvertfall sånn serum-maske for fot og legg. Det var to «fotposer» inni. Man rev av toppen, og inni var den i to lag. Plast ytterst, et stoffaktig lag inni og serum mellom plast og stoff. Tre foten nedi mellom stofflagene, klistre på noen dingser så den sitter inntil og ha fotspa i 20 min., eller så. Var ikke veldig elegante, og ikke gå for mye med de, de er glatte. Å sitte i sofaen og se på boksen og drikke te gikk veldig fint. Jeg strøk over leggene med hendene noen ganger underveis, men vet ikke om det var nødvendig.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-22, 09:20   #339
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Tusen takk for tips Jeg er alt for dårlig til å drikke vann, men denne klarte jeg å drikke. Den var skikkelig god, og jeg innbiller meg at det er _litt_ sunnere enn å drikke sukkerfri brus?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg kan absolutt anbefale Sprudle Jordbær og limonade Den har i øyeblikket dannet ut Bris Bringebær og limonade hos meg. Smaken minner litt om den Spirello sorbet-liknende isen man kjøper i syden. Kjøpes på Coop, og på Coop Extra så er det noe sånt som 25,- for 3 flasker. Poden er svært entusiastisk over smaken Fersken også, mens ingen av oss vil anbefale Bringebær og granateple... Drikkbar, men just barely.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-22, 09:42   #340
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Den Sprudlen der var nokså god, ja. Bedre enn de andre, men jeg liker også godt Farrisen (Bris) med bringebær og limonade. Det eneste problemet med alle disse er at jeg synes kullsyren taper seg litt fort.

Kan forresten anbefale Frus med bringebær. Føltes som brus, men sikkert mye sunnere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no