Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Prospektet til Heiko og Juste

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-07, 19:23   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prospektet til Heiko og Juste

Heiko og Juste ba meg nettopp (på telefon fra Tyrkia) om å legge ut link til prospektet deres her, og siden vi selvsagt gjerne vil ha nye, hyggelige naboer, gjør jeg gjerne det. Her er det (klikk på bildet):


__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 19:54   #2
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Knallfin leilighet!

Den skulle ikke være vanskelig å få solgt. Lykke til med salget!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 19:55   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Flott leilighet og veldig koselig bakgård!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:04   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Ordentlig lekker leilighet! (Og typisk at megleren kaller det nedre Kampen, da. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:07   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ordentlig lekker leilighet! (Og typisk at megleren kaller det nedre Kampen, da. )

Det er nedre Kampen, historisk sett, har jeg lært - fra den gangen "Tøyen" var sentrert rundt Tøyen Hovedgård. Nå oppfatter jeg mer T-banestasjonen som midt på Tøyen, og da er det åpenbart for meg at vi bor på Tøyen, men strengt tatt er visst nedre Kampen fremdeles riktig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:29   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er nedre Kampen, historisk sett, har jeg lært - fra den gangen "Tøyen" var sentrert rundt Tøyen Hovedgård. Nå oppfatter jeg mer T-banestasjonen som midt på Tøyen, og da er det åpenbart for meg at vi bor på Tøyen, men strengt tatt er visst nedre Kampen fremdeles riktig.

Hm, det må være veldig historisk. Nå kommer sikkert min far som er oppvokst i Brinken til å føle seg ung.

Fant en forklaring på hjemmesiden til restauranten Kampens Hete:

Opprinnelig lagt inn av Kampens Hete

For dem som er i villrede hvorvidt adressen tilhører Kampen og ikke Tøyen, kan opplyses at Kampens grense mot Tøyen gjør en avstikker fra Kjølberggata og følger Sigurds gate og Jens Bjelkes gate.

Det kan nevnes at Kampens store sønn Knut «Kupper'n» Johannessen bodde i Sommerfrydløkken kvartal hvor han var født og oppvokst, og Kampen Janitsjar ble stiftet i Sigurds gate 5 og drevet derfra i en årrekke.

Områdets status som del av Kampen underbygges av historisk kildemateriale, og bekreftes energisk av eldre Kampenbeboere.

Noen synes å mene at Kampens grense mot Tøyen følger Kjølberggata, punktum. Dette flytter Nedre Kampen til Tøyen og er faktisk galt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:31   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, det må være veldig historisk. Nå kommer sikkert min far som er oppvokst i Brinken til å føle seg ung.

Kalte de det som er nedenfor Kjølberggata for Tøyen, vet du?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:36   #8
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Flott leilighet! Så ut som et veldig koselig område :-)

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:44   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kalte de det som er nedenfor Kjølberggata for Tøyen, vet du?

He-he, snakka med fader'n på telefonen om Kampen-grensa nå, da broren min ringte hjemmefra i en annen forbindelse. Pappa hadde bare ett ord å komme med: Kjølberggata. At kvartalet til Kupper'n ble omtalt som Kampen, var bare et triks for å tilsnike seg eierskap til skøyteløperen, påstår han. Jeg fikk beskjed om å skjelle ut alle som omtalte Tøyen som Kampen. (Nå skal det sies at historiekunnskapene hos denne gjengen ikke nødvendigvis er patente.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:45   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Kjempefin leilighet og det ER et veldig koselig område, men jeg synes også det er festlig med uttrykket Nedre Kampen .
Uansett; denne tenker jeg det er lett å selge!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:45   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Kjempeflott og delikat leilighet
Flotte uteområder også
Lykke til med salget, det blir neppe vanskelig å få solgt den leiligheten der

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 21:04   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Jeg sier alltid at jeg bor på Tøyen, altså. :redd_for_bank:

(Og jeg finner ikke umiddelbart ut fra Oslo Byleksikon hvor den opprinnelige grensen mellom Kampen og Tøyen gikk - jeg får spørre de aktuelle kollegene mine i morgen.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 21:07   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg sier alltid at jeg bor på Tøyen, altså. :redd_for_bank:

Jeg er ikke i stand til å banke en maur engang. Synes bare dette er litt interessant, jeg altså! Pappa er for øvrig født i fredsåret og blir snart 62.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 00:05   #14
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Lekker! Jeg ser og lærer, vi skal selge etter ferien:bekymret:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 13:32   #15
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Takk folkens!

Da er vısnıngene over og vı haaper paa aa faa ınn bud ı dag.Det er stılle ı markedet og det er slett ıkke sıkkert vı faar solgt naa, men at vı maa ta en runde tıl ı august.

Svett hılsen fra tyrkıa.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 14:08   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Lykke til med salget - det burde gå greit, så fin som den ser ut til å være!

God ferie, forresten!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 14:20   #17
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Det var en kjempe flott leilighet!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 09:38   #18
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Vı fıkk ıkke ınn bud ı gaar saa desverre ser det ıkke ut som om Skılpadda od BenM faar nye hyggelıge naboer

Jeg har folgende aa forslag tıl aa faa endret dette trıste faktum:

1. Skılpadda med famılıe flytter selv ınn, og dermed faa seg en fın bakgaard

2. Tınetoff med famılıe kjoper leılıgheten og Skılpadda faar hyggelıge naboer og tılgang paa bakgaarden.

3. Noen andre hyggelıge mennesker fra FP kan kjope leılıgheten og gı Skılpaddefamılıen tılgang paa bakgaarden.

4. Jeg er ı ferd med aa blı lettere hysterısk og det er slett ıkke vıktıg hvem som kjoper leılıgheten og hva de betaler for den! ( )

5. Noen andre som har noe kreatıvt aa komme med?

6. Jeg puster med magen, roer meg kraftıg ned, og legger leılıgheten ut for salg ıgjen ı august

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:10   #19
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.535
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Så flott leilighet. Der kunne jeg tenkt meg å bo ja.. Men det er vel litt langt å pendle mellom Tromsø og OSlo tenker jeg.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:20   #20
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prospektet til Heiko og Juste

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

4. Jeg er ı ferd med aa blı lettere hysterısk og det er slett ıkke vıktıg hvem som kjoper leılıgheten og hva de betaler for den! ( )

5. Noen andre som har noe kreatıvt aa komme med?

6. Jeg puster med magen, roer meg kraftıg ned, og legger leılıgheten ut for salg ıgjen ı august

Slapp av Heiko, juli er en veldig dårlig salgsmnd
70% av potensielle kjøpere er sammen med deg på ferie i Tyrkia, eller sitter i en hytte med regn på tredje feriedagen:grr:
Dere får solgt i august, tro meg!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no