Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer del II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-14, 16:37   #1
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.420
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

I-landsproblemer del II

Jeg sitter på hjemmekontoret og må på do - den ligger en etasje over der jeg sitter.....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 16:41   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.646
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Det er kjedelig, og kaldt, å sitte her i bilen mens sønnen er inne i butikken og handler middag ++ for meg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 16:47   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.210
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Støvlene jeg har kjøpt til guttungen på Zalando ble tilsendt med sånn derre "MyPack" i stedet for Posten, og de har utlevering på den andre butikken. Og de krever legitimasjon. Det har jeg ikke med meg, så jeg får ikke hentet dem på vei hjem.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 16:48   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg må bake sjokolademuffins i kveld, enda jeg er på slanker'n.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 18:10   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg har ikke internet. I verdens rikeste land. Og som om ikke det var nok bor jeg et sted der 3g er en fjern fremtidsdrøm. Dag to, going crazy.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 18:36   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Det er kaldt og jeg orker ikke fyre i ovnen og barna bruker teppene til å leke med...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 20:28   #7
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg fryser på tærne, hvis jeg skal ha tøflene mine må jeg reise meg fra sofaen og gå helt i andre enden av rommet. Det er sikkert mellom 6 og 8 skritt.

Tror dere det hjelper å trekke føttene opp i sofaen?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 23:59   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.465
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg skal på fest i morgen, og har knekt en negl helt ned. Det ser jo helt teit ut, og av 70 gjester, er det sikkert 3-4 stykker som får det med seg. (Fordi jeg ikke klarer å la være å vise det frem og fortelle det. )

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 25-01-14 kl 00:37.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 00:04   #9
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

(Fordi jeg ikke klarer å la være å vise det frem og fortelle det. )


__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 00:22   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg har matbod som holder nokså nøyaktig 10 grader året rundt, så jeg har ingen argumenter for å kjøpe meg vinskap.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 00:53   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg er lei av snøen allerede. Hvor lenge har den vært her? To-tre uker?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 00:59   #12
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Vi har endelig spist opp alt godiset som kom i hus ved juletider, så nå sitter jeg her på en fredag helt uten sjokkis!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 01:13   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.210
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er lei av snøen allerede. Hvor lenge har den vært her? To-tre uker?

Send litt over hit! Nå er vi snart i slutten av januar, og har fortsatt ikke noe snø. Det er ingenting annet å gjøre enn å gå på skøyter, og sportsbutikkene er helt utsolgt for hockeykøller.

I verdens rikeste land!!!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 10:24   #14
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har matbod som holder nokså nøyaktig 10 grader året rundt, så jeg har ingen argumenter for å kjøpe meg vinskap.

Esme, du er fantastisk

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 12:33   #15
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.963
Blogginnlegg: 37
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Brukte opp resten av melken til frokostpannekaker til ungene, så nå får jeg ikke laget meg cortado.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 13:52   #16
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Fikk et innfall av å telle kaloriene frokosten min besto av. 800!!!
Og det var jo bare 1 brødskive (dog raust med pålegg).

Dessuten er jeg tett i nesa.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 21:28   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er lei av snøen allerede. Hvor lenge har den vært her? To-tre uker?

Jeg og! Og her har den kun vært halvannen uke. Og vi skal få mer!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 21:30   #18
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg har hodepine fordi jeg drakk rødvin og var oppe til 04 sammen med De Fineste Folkene i går.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 21:47   #19
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Fikk et innfall av å telle kaloriene frokosten min besto av. 800!!!
Og det var jo bare 1 brødskive (dog raust med pålegg).

Dessuten er jeg tett i nesa.

Hva i all verden hadde du på den skiva? Smør, melkesjokolade og potetgull?!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 22:42   #20
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer del II

Jeg er sulten, tørst og har lyst på godteri. Men jeg ligger på sofaen, og alt jeg har lyst på, er på kjøkkenet. Som er...der borte. Jeg kan se godteriskapet herifra!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no