Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-11, 22:10   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Elle melle, hvilken?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 22:15   #2
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.458
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Jeg har ikke prøvd Samsung sin,men har vært så dum at jeg har kjøpt meg en Wildfire,ikke S,men den gamle modellen. Det kjøpet er noe av det dummeste jeg har gjort,så da anbefaler jeg deg å prøve Samsung.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 01:18   #3
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Samsung, så absolutt!!

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 11:39   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.516
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg har ikke prøvd Samsung sin,men har vært så dum at jeg har kjøpt meg en Wildfire,ikke S,men den gamle modellen. Det kjøpet er noe av det dummeste jeg har gjort,så da anbefaler jeg deg å prøve Samsung.

Støtter den.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 12:08   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Jeg hadde den gamle versjonen av Wildfire og har nå Galaxy, det er ikke sammenlignbart engang. Galaxy er mange hestehoder foran i absolutt alt. Wildfire er vel den mobilen jeg har vært desidert minst fornøyd med av alt jeg har hatt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 15:14   #6
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.458
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Jepp,Wildfire er den dårligste jeg har hatt noensinne,så jo kjapt at det var et bomkjøp,men så har ikke butikken jeg handlet i sånn garanti at man kan få byttet innen 30 dager.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 17:52   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Galaxy sin har ripefritt glass ja? Eller er jeg feilinformert. Trenger jeg sånn beskyttelsesfilm?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 19:19   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Hvilken pris snakker vi om å bruke? Ville kanskje sett på Incredible S. i9000 er vel en del dyrere enn Wildfire S. Incredible S vel litt dyrere enn i9000 igjen. Incredible S har 768 MB minne, noe som kan komme til å vise seg viktig når det gjelder framtidige oppgradeirnger og applikasjoner.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 19:42   #9
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

S i9000 er dyrere ja. Men incredible S ser jeg er enda dyrere og mer enn jeg er villig til å legge i en mobil. Egentlig er galaxy'en også det men

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 20:37   #10
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jepp,Wildfire er den dårligste jeg har hatt noensinne,så jo kjapt at det var et bomkjøp,men så har ikke butikken jeg handlet i sånn garanti at man kan få byttet innen 30 dager.

Med liten tekst tipper jeg det står at det ikke gjelder for mobiltelefoner.

Ellers ville jeg definitivt gått for Samsungen ja.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 20:53   #11
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.458
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Galaxy S i9000 eller Wildfire S?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Med liten tekst tipper jeg det står at det ikke gjelder for mobiltelefoner.

Ellers ville jeg definitivt gått for Samsungen ja.

Gjelder ikke i det hele tatt i den butikken jeg handlet,jeg har spurt. Jeg tror nok Samsung er mye bedre enn Wildfire,jeg skulle jo valgt en annen modell av HTC,kan jo hende det lønner seg å handle en dag man ikke står i butikken med hodet under armen og later som om man vet hva man snakker om.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no