Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[interiør] Hvordan er din stil?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-14, 19:27   #141
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har ingen stil, men som godt voksen har jeg vel funnet ut at det jeg liker er endel etnisk og endel moderne/nordisk. Bildene viser godt mixen vår, egentlig. Og så ser man hvorfor vi må rive panel på nordveggen, det sprekker...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (128,4 KB, 6 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 19:28   #142
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Oslo og etnisk fat.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (182,4 KB, 11 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 19:29   #143
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Mye rart på veggene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (237,4 KB, 20 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 00:08   #144
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg har innredet stuen i beige farger, og finner mye inspirasjon i Helene Hennie sine bøker. Lys sofa med digert sisalteppe under, orkideer, store vaser, skinnbrett med store lykter og pynt på. Spisestuesofa, massivt spisebord i værbitt eik. Hvitt profilert kjøkken med heltre merbau benkeplate, klassisk stil. Brede, profilerte lister, tapeter i nøytrale farger og downlights i taket.

Liker veldig godt Slettvoll! Og ja, liker å ha det ryddig. I motsetning til resten av gjengen her i huset....

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 00:18   #145
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg har endleig flyttet i nytt hus og har endelig fått noe som ligner stil. Fargene hos oss er grått og hvitt (bombe, dette er vel in for tiden), og jeg har lite nips og dill. Pynten er noe gammelt arvet, noe kjøpt på reiser og ellers har vi møbler fra IKEA, blomster (både friske og potteplanter), levende lys og ellers har vi det ryddig og med reine linjer. Vi har lite møbler og lite dill, jeg kvittet meg med mye da vi flyttet.

Etter det jeg har lest i interiørblogger har jeg en stil som er blanding av nordisk og chabby chik (men da med gamle ting, ikke nye som ser gammel ut.) Lite synlige bøker, lite rot (jeg har store barn), rene linjer og ryddige flater.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 00:25   #146
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har ikke noen gjennomtenkt stil, vi er fullstendig uinteressert i interiør her i huset.
Det er likevel noe som er gjentakende og beskrivende:
Visuell ro
Miljøvennlige materialer og gjenbruk
Ryddighet
Lite fargekontraster.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no