Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fortell meg om Windows-telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-15, 15:05   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.018
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fortell meg om Windows-telefon

Jeg er iPhone-fan - sterkt farget av å ha kjøpt min første Mac i 1990.

Jeg snakket nettopp med en venninne som ikke er teknologiinteressert. Hun trenger ny telefon, men synes det er latterlig å gå ut med mange tusenlapper for å kjøpe seg ny Samsung (som hun har hatt før) eller gå over til iPhone. Hun har funnet en rimelig Windows-telefon, og spurte meg om råd, men der stiller jeg blank. Selv om jeg er glad i iPhone, ser jeg absolutt poenget med at hun kjøper seg en rimeligere telefon.

Så fortell meg om Windows-telefon. Hva er bra, hva er mindre bra?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 15:18   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Windows-telefon

Det er mannen som har, kostet 1500,- uten abonnement. Den har ikke så mange apper, men er helt fin som telefon og til å surfe med.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 16:46   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Windows-telefon

Guttunge hadde en windowsbasert lånetelefon her nå nylig. Han slo fort fast at det skulle han aldri ha, for det var minimalt med apper som var tilgjengelig. Det meste er for apple eller android.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 16:48   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Windows-telefon

Huawei er gode, rimelige telefoner med android-innside.
Veldig kjekt om hun er vant til Samsung fra før, og ikke er så interessert i å lære seg en ny type telefon.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 12:20   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.018
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Windows-telefon

Takk for tilbakemeldingene!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:18   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Windows-telefon

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det er mannen som har, kostet 1500,- uten abonnement. Den har ikke så mange apper, men er helt fin som telefon og til å surfe med.

Jeg glemte å fortelle at skjermen er like stor som på iPhone 6, men oppløsningen et nivå dårligere.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 14:22   #7
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Windows-telefon

Jeg har hatt Windows phone OS i mange år, de siste modellene har vært Nokia Lumia, som nå heter Microsoft Lumia (nye modeller). Jeg ville ikke byttet til hverken iOS eller Android for min del. Har nå Nokia Lumia 920, elsker den, håper den holder til det kommer en ny toppmodell med Windows 10 på. OSet er intuitivt og lett å lære seg, man kan tilpasse på veldig mange måter, og den integrerer perfekt med Exchange og Office, bl.a., på jobbsiden. Apper finnes det veldig mange av, dog er det noen som savnes, deriblant SnapChat. Utenom den, som jeg streng tatt ikke må ha, kommer jeg ikke på noen av betydning for meg. Kameraet er knallbra, kamera-appene likedan. I følge fagpressen er det veldig mye telefon/funksjonalitet/kvalitet for pengene, sammenlignet med konkurrentene. http://www.tek.no/artikler/test-micr...0-lte/185808/2

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no