Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Problemer med lagring på iPhone

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-15, 14:45   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Problemer med lagring på iPhone

Jeg sliter med at telefonen henger, klarer nesten ikke ta bilde,
Snap eller hente e - post fordi telefonen er full(popper opp melding om det ).
Jeg har ribba telefonen for bilder og apper men der skjer likevel. Når jeg går inn på minnet så står det at det kun er 1.5
Av 8 gb som er brukt så da er den jo langt ifra full?!
Noen som har opplevd dette og vet hva det kan skyldes?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 15:39   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Ja, det var sånn hos meg og. Og nå husker jeg ikke hva jeg gjorde
Var det noe med Icloud tro? Har du flere Apple produkter?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 16:01   #3
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Ja jeg tipper iCloud jeg også, men det står at det er ledig der og jeg aner ikke hvordan jeg sletter det som ligger der
Har flere enheter der ja

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 16:10   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Hvis du ikke allerede har prøvd: Forsøk en hard reset ved å holde inne power- og Home-knappene til eplelogoen vises og tlf restarter. Verd forsøket.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 16:49   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Er du flink til å lukke aktive apper? Altså dobbeltrykke på hjem-knappen og sveipe bort de programmene som står der? Det gjør min mobil treg iallefall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 17:05   #6
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Har prøvd både å restarte og lukke aktive apper. Men minnet er fortsatt fullt:/

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 17:15   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Dette er en av de tingene som gjør at jeg ikke orker å ha iPhone lenger enn jeg må. Det er sikkert en grei funksjon, det at alt av innhold dobbeltlagres osv, men jeg VIL ikke det og det er bare tungvint og irriterende å hele tiden få beskjed om at telefonen er full. Jeg klarte å skru av ekstralagring for en stund siden, men nå er det plutselig tilbake (tror kanskje det er pga. en oppdatering).
Med Samsungen hadde jeg aldri det problemet. Eller, problem og problem. Mitt største problem er vel at jeg synes iPhone er mye mer innviklet enn Samsung, det er mer å sette seg inn i med iCloud og alt annet piss, og jeg orker bare ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 17:53   #8
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Kan det være fordi iphonen tar vare på de bildene du har slettet i 30 dager?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-15, 02:27   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Jeg har "all verdens med plass" på min iPhone, trodde jeg. Inntil her om dagen da jeg fikk mld om at det var lite lagerplass igjen. Oppdaget at avis-appen min lagret alle PDF-avisene jeg har åpnet og lest! Så der lå det flere giga med gamle aviser og hopet seg opp. Fikk endret innstillingene til å lagre kun de siste syv dager og da løste det seg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-15, 07:52   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Jeg løste det med å kjøpe 128gb.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-15, 16:16   #11
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg løste det med å kjøpe 128gb.

Mener du 128 gb på telefonen eller icloud? Min datter sin 5c har kun 8 gb og hun sliter med plass, for å si det sånn.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-15, 18:42   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

På telefonen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-15, 22:34   #13
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Problemer med lagring på iPhone

fant ut av det. Alle offline listene på Spotifytok 7,2 gb!
Det blir iallefall mer lagringsplass på neste tlf!

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no