Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Taklampe i skråtak

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-16, 20:50   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Taklampe i skråtak

Vi trenger ny lampe over spisebordet.
Jeg kan tenke meg noe lignende den i linken. Tror dere det funker i skråtak.https://cdn-sk.redink.digital/produk...estaklampe.jpg

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 09:30   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taklampe i skråtak

KOmmer vel an hvordan stråtaket går - hvor bratt det er, men erjeg - er det for bratt og du tenker at lampen skal henges opp langs skråen, så vil jo pærene krasje i ledningene, vil de ikke? - Jeg tenker umiddelbart at det vil se rart ut, men jeg er ganske dårlig på å se for meg ting uten å ha kontroll på flere detaljer...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 09:37   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taklampe i skråtak

Det er akkurat den krasjen jeg er litt bekymret for.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 09:56   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taklampe i skråtak

Hvordan går bordet i forhold til skråtaket?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 10:15   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taklampe i skråtak

Til vanlig står bordet slik at det er langs med skråen.
Jeg tror ikke dette er en god lampe, med mindre vi kan feste den i et punkt i taket, og at den staven liksom henger vannrett.
Noe ala dette: https://cdn-sk.redink.digital/produk...entaklampe.jpg

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 10:26   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taklampe i skråtak

Ja, det der blir nok bedre. Vi hadde en hengelampe i skråtak på hytten i trappen. Det var bare en stor lampe, ikke flere på rekke. Det så helt normalt ut, til tross for at den jo hengte skrått fra taket. Vi har denne i skråtak også og den var vi bare nødt å justere de metalltrådene så at den hengte rett.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no