Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-11, 11:36   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Takk. Ja, det skal jeg gjøre. Er veldig spent på telefonen og gleder meg til å prøve den ut.

Det finnes sånne beskyttelsesgreier til denne, sant? Sånne gummigreier som man får til iPhone.

Det finnes. Men ikke like stort utvalg som til iphone.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 11:40   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg trenger ikke noe fænsi shcmænsi altså, bare noe som beskytter litt.

En annen ting min bror "advarer" meg mot, er at det ikke finnes like mange (gode) applikasjoner til Android som til iPhone. Han sier at når en god app kommer til iPhone, kan det ta et halvt år før man får noe tilsvarende til Android, så han ville aaaaalldriiii kjøpt Android.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 11:42   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Det er nok gode apper til android. Det er mange flere til iphone dog, men det er etterhvert svært mye til android også. Jeg har noen apper på iphone. Jeg sitter ikke og følger med når det kommer noe nytt sånn, men hvis det er viktig å teste alle nye apper først, er nok iphone mer riktig maskin ja. Er man mer vanlig bruker får man alt man trenger til android og så litt til.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 11:51   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Fordelen med Android, er at man kjøper en App, og om man ikke liker den, kan man slette den innen 24 timer og få pengene igjen. Det går ikke på iPhone. Det kom seg veldig da vi i Norge fikk tilgang til betal-apps på Android, før det var det ganske kjipt.

Det eneste jeg synes iPhone er bedre på, er spill. Der finnes det flere. Men jeg spiller så utrolig lite, at jeg merker i grunnen ingenting til det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:13   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg synes ikke det er så viktig å være først ute med apper altså, jeg er jo lite teknisk av meg og har som sagt gått rundt med en liten vanlig, gammel jallamobil i evigheter nå, så en Pizzabakern-apps er jo som en reise til månen for meg.
Så lenge jeg har de nødvendige, som busstider (Kolumbus-app) og slikt så er jeg stort sett fornøyd.

Hvor går jeg forresten inn og ser over apps til iPhone? Prøvde å google men kom ikke frem til noen "butikk". Jeg ser på apps til Android nå, fant masse innenfor veganisme, men broren min sier det er MYE mer av dette til iPhone (ikke at jeg trenger så mye da, oppskrifter finner jeg jo feks. på nett, men restaurantguider og E-stofflister er nyttige). Jeg vil bare sammenligne litt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:14   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Dessuten er vel Androidmarkedet i ferd med å ta seg kraftig opp? Noen sier at innen kort tid er det lite/ingen forskjell i appmarkedet på iPhone og Android.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:15   #47
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

http://www.apple.com/no/iphone/apps-...one/#heroCooks

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:16   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Takk. Men er det ingen søkemotor der? Eller er det jeg som ikke ser den?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:31   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg fant masse Super Mario-spill- og stæsj til Android. :happy:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 13:10   #50
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

DD: Blir det Samsung allikevel altså?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 15:23   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Argh, jeg vet ikke. Jeg tror det, men dette er svært vanskelig synes jeg. Herregud altså. Jeg gleder meg til skattepengene kommer så jeg får kjøpt en telefon, enten det blir den ene eller den andre, og er ferdig med dette helvetes valget!
Hver gang jeg har bestemt meg for den ene, kommer det noen og slakter den telefonen og sier jeg MÅÅ ha den andre. Og omvendt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 16:40   #52
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Greia er at du velger mellom to bra telefoner, du blir fornøyd uansett.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 19:27   #53
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Følger spent med jeg slik at andre kan ta valget for meg. Heller til Samsung for min del

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:37   #54
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg var veldig i stuss i fjor sommer, om jeg skulle kjøpe iPhone4 eller Samsung galaxy S. Jeg endte på Samsung galaxy S, og var superfornøyd. Faktisk så fornøyd, at når den ble ødelagt endte jeg opp med ny Android telefon. Nå har jeg klart å ødelegge den også ( ) og har nettopp bestillt meg Samsung Galaxy S2. Jeg gleder meg som en unge til den kommer.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:40   #55
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Hvordan er det å synkronisere/ta backup på android-telefoner mot mac? Godtar apple dette?
Gmail og slikt? Adresselister?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 22:52   #56
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg har et problem med min Samsung Galaxy S2. På en eller annen måte har jeg klart å stille inn noe så alt går på høytaler. Jeg må da styre med å slå det av. Jeg aner ikke hva jeg har gjort.

Veldig irriterende, men det skyldes nok meg og ikke telefonen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:39   #57
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg har nå bestilt Samsung Galaxy sII
Får den i posten i løpet av neste uke.
Gleder meg

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 17:16   #58
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Grattis Maysen!

Jeg er fortsatt like vis.
Jeg har firmamobil i et firma som er i startfasen så jeg arver liksom bare gamle telefoner.
Jeg vurderer derfor å kjøpe tlf med abb og så bare betale abbonementet uten å bruke det. Vet at NetCom sender opplåsningskode, men nå fant jeg galaxy S2 hos Tele2 til 990,- kr + 230,- i mnd. Billigste utgaven jeg har sett til nå. Men jeg klarer ikke å finne ut om Tele2 automatisk gir ut låsekose med en gang eller om man må vente til bindingstiden er over?? Noen som vet?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 00:11   #59
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Grattis Maysen!

Jeg er fortsatt like vis.
Jeg har firmamobil i et firma som er i startfasen så jeg arver liksom bare gamle telefoner.
Jeg vurderer derfor å kjøpe tlf med abb og så bare betale abbonementet uten å bruke det. Vet at NetCom sender opplåsningskode, men nå fant jeg galaxy S2 hos Tele2 til 990,- kr + 230,- i mnd. Billigste utgaven jeg har sett til nå. Men jeg klarer ikke å finne ut om Tele2 automatisk gir ut låsekose med en gang eller om man må vente til bindingstiden er over?? Noen som vet?

Tele2 gir ingen opplåsningskode før bindingstiden er ute. Gjør de det på Netcom altså?

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 00:57   #60
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg fant masse Super Mario-spill- og stæsj til Android. :happy:



Jeg har Super Mario 1.generasjonsutgaven på Galaxy Tab'en, og ungene er også hekta.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no