Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 21:59   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Jeg har installert oppsett for MMS og internett fra Telenor, men får ikke sendt MMS.

Er det noe jeg har glemt å hake av på?

Jeg er koblet opp mot det trådløse nettverket vårt hjemme.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:04   #2
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Vi hadde problemer med MMS med et abonnement her. Da var det feil hos mobilleverandør i innstillingene der.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:05   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Du må ialfall åpne for pakkedata, om det ikke er åpent. Under Settings, Wifi og internett, Mobile networks, og så skal det øverste punktet (?) med pakkedata være haket av. Syne jeg å huske (har ikke telefonen her, så får ikke sjekket).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:26   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Ah... Pakkedata var ikke haket av. (Hva er egentlig det for noe?)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:27   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Aner ikke, men hake der gjorde at mms funket hos meg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:28   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Jupp, var passe oppgitt over det samme her jeg også, helt til noen tipset meg om det. Grattis med ny telefon!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:35   #7
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Hurra! Nå gikk det!

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jupp, var passe oppgitt over det samme her jeg også, helt til noen tipset meg om det. Grattis med ny telefon!

Takk, takk.

Min første touchtelefon så jeg har sittet og plundret med den siden fredag kveld. Mye å sette seg inn i!

(Og så har jeg fått større forståelse for hvordan seniorene på jobben føler det i forhold til det nye datasystemet...)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:37   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan ikke sende MMS fra Samsung Galaxy S II

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hurra! Nå gikk det!


Takk, takk.

Min første touchtelefon så jeg har sittet og plundret med den siden fredag kveld. Mye å sette seg inn i!

(Og så har jeg fått større forståelse for hvordan seniorene på jobben føler det i forhold til det nye datasystemet...)

hehe, skjønner hva du mener. Den første uken slet jeg bare med å svare telefonen når den ringte. Nå derimot, skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte å leve uten....(ok, det gikk bra for 1 mnd siden også, men...)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no