Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen er litt mer gjerrig ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-12, 19:26   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Noen er litt mer gjerrig ...

...på tapetprøvene enn andre, uten å skulle nevne hvem noen er, foruten at det ikke er noen her!!



Når det er sagt, jeg har vært på en større runde hos forhandlere her og av det jeg kan få med prøve på, var det ikke stort mer enn dette som overhode vurderes.

Jeg skal se i litt ulikt lys og sånn, men foreløpig holder jeg en knapp på den helt til venstre, eller den øverste til høyre. Eventuelt nest nederste på høyre side.

Det er så mye fint på nett, men lang bestillingstid skjønner jeg. Og blodpriser. Sist jeg shoppet tapet kostet det jo, noen mer enn andre naturlig nok, men denne gangen steilet jeg virkelig. Har tapet generelt blitt betydelig dyrere de siste par årene??

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:37   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Jeg synes de to nederst til høyre var lekre! Men det kommer jo ann på hva man er ute etter, de to du liker best er jo på en måte litt like? I alle fall i farge?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:38   #3
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Jeg er enig med Anne C.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:43   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Nest nederst til høyre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:46   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

De to nede til høyre er fine. Jeg har den oppe til høyre på kjøkkenet. Den er veldig delikat hvis du liker den stilen, jeg elsker det lyse med lett skimmer i.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 20:02   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.825
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Den grå i midten var skikkelig lekker. Nå fikk jeg lyst til å tapetsere.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 20:05   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De to nede til høyre er fine. Jeg har den oppe til høyre på kjøkkenet. Den er veldig delikat hvis du liker den stilen, jeg elsker det lyse med lett skimmer i.

Den er utrolig fin, delikat og litt romantisk, herregårdaktig på sin måte. Mye finere irl enn på bildet her, får ikke frem "spensten" med skimmer.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 20:27   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nest nederst til høyre.

Ja, absolutt!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 20:28   #9
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Jeg så på bildet før jeg leste teksten. Jeg liker de samme som du på høyre side.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 20:48   #10
leaht
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 95
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Nest nederst til høyre- kan du si hvor denne kommer fra?

__________________
Det vonde drep du ikkje med øks...
leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 21:10   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Stemmer i nest nederst til høyre, har selv en prøve på den. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 21:10   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Opprinnelig lagt inn av leaht, her.

Nest nederst til høyre- kan du si hvor denne kommer fra?

Vår kommer fra Maxbo Oslo.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 21:52   #13
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Den øverst til høyre var kjempefin! Og nr 4 til høyre, den med greiner på. Morsomt med oppussing!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 22:02   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Jeg tror egentlig ikke den til venstre blir så fin på den veggen der, fargene er greie, men jeg tror stripene med det mønstret der blir litt voldsom med repetisjoner på den veggen. Hvis dere ikke skal bytte seng ville jeg gått for den nest nederste til høyre. Ellers er den øverste nydelig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 22:59   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Øverst til høyre syns jeg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 23:21   #16
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Nest nederst til høgre!!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 23:25   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nest nederst til høyre.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 23:39   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nest nederst til høyre.

Helt enig!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 23:55   #19
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nest nederst til høyre.

Utvilsomt!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 23:59   #20
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen er litt mer gjerrig ...

Enig med røkla; nest nederst til høyre.

Evt den øverst til høyre.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no