Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke farger til gammelt kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 13:59   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger til gammelt kjøkken?

Til flisene går det an å få mye kult av slike folier som faktisk holder litt. Både bilder av egne barn (!), mønstre i alle variasjoner og farger kan man få hvis man søker litt rundt. Og passer på å kjøpe i samme str. som flisene på veggen da...
Søk på kakeldekor på google

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 14:01   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke farger til gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Et vennepar av meg har pusset opp kjøkkenet sitt i en helt fantastisk farge, den er utrolig flott IRL. Samtidig er den nøytral og rolig. Du ser kjøkkenet deres her hos ifi.no, der ligger det også fargekoder og alt mulig. Fargen ligner vel litt på den fargen hos jotun som heter lys sand tror jeg? Har ikke sjekket fargekoder så vet ikke om det er den samme.

Dette var fint. Skal sjekkes ut.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 14:14   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke farger til gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Til flisene går det an å få mye kult av slike folier som faktisk holder litt. Både bilder av egne barn (!), mønstre i alle variasjoner og farger kan man få hvis man søker litt rundt. Og passer på å kjøpe i samme str. som flisene på veggen da...
Søk på kakeldekor på google

Så utrolig kult! Det er 6 fliser med stygg dekor på kjøkkenet nå, og det blir jo superenkelt å dekke til de med noe sånt. Ellers er de hvite, og det kan jeg fint leve med til jeg en gang får råd til å pusse opp hele kjøkkenet med alt nytt.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 15:35   #24
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke farger til gammelt kjøkken?

Bortsett fra kjøkkenet, var resten av huset lyst og nøytralt. Så ut som om badet er nyoppusset, og det var riktig lekkert. Og for en stor hage og terrasse, der misunner jeg deg virkelig!

Kjøkkenveggene var virkelig gyselig, uhh.... skjønner du vil male over! Hvis det blir stor oppussing i løpet av et par år, så hadde jeg bare malt inni profilene på dørene. Selv om det er et herk å holde rent, så kan du vel leve med det en stund.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 15:45   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke farger til gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Bortsett fra kjøkkenet, var resten av huset lyst og nøytralt. Så ut som om badet er nyoppusset, og det var riktig lekkert. Og for en stor hage og terrasse, der misunner jeg deg virkelig!

Kjøkkenveggene var virkelig gyselig, uhh.... skjønner du vil male over! Hvis det blir stor oppussing i løpet av et par år, så hadde jeg bare malt inni profilene på dørene. Selv om det er et herk å holde rent, så kan du vel leve med det en stund.

Det kan jeg meget fint gjøre. Og jeg tror ikke profilene er malt heller, så i stedet for å fikle så veldig med å male inni, og bare profilene, så spraymaler jeg hele døra på utsiden og kantene. Inni er de jo hvite allerede.

Det er jo noe småtteri av andre ting som må gjøres også. Det gule soverommet har tapet som har begynt å løsne litt nederst enkelte steder, og det er teppegulv på et soverom, og i trappa opp. Det må ut. Under tipper jeg det er tregulv, for i rommet utenfor er det malt tregulv. La oss håpe det ikke er hel-limt...På det gule rommet skal jeg ha på ferdigmalte plater tror jeg.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no