Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vet du hva dette kaffeserviset heter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-14, 17:06   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vet du hva dette kaffeserviset heter?

Vi trenger flere deler til kaffeserviset vårt. Det er arvet og betyr mye for meg. Jeg har ikke lyst til å kjøpe helt nytt kaffeservise før jeg har forsøkt å finne flere deler til det vi har.

Jeg har googlet, søkt på finn, etsy og epla uten napp. Ikke finner jeg serviset og ikke finner jeg ut hva det heter. Er det noen som er bedre å google enn meg som kan hjelpe?

Dersom noen har et slikt bakerst i skapet eller kjenner noen som har et er jeg veldig interessert i å kjøpe hele eller deler. Særlig asjetter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg rørstrand1.jpg (32,9 KB, 139 visninger)
Filtype: jpg rørstrand2.jpg (14,0 KB, 107 visninger)
Filtype: jpg rørstrand3.jpg (33,9 KB, 122 visninger)
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:19   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hva dette kaffeserviset heter?

Vet du ca hvor gammelt det er? Her er en liste over alle produktene til Rörstrand, men det tar jo tid da...
http://www.signaturer.se/Sverige/Rorstrandmodeller.htm

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:50   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet du hva dette kaffeserviset heter?

Har sendt bildet til en som har jobbet som selger for rørstrand for mange år bakover. Håper han svarer da. Han tror jeg helt sikkert vet.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 18:47   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet du hva dette kaffeserviset heter?

Han ringte.
Klarte ikke å ta igjen navnet desverre. Måtte ha det i handa sa han.
Hva med å maile bildet til dem og høre?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 22:51   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vet du hva dette kaffeserviset heter?

FP altså.

Nå er jeg ganske sikker på at det heter Vision. Uten at det får meg noe nærmere ekstra deler. Ser det har vært noen til salgs på Tradera, men får verken til å registrere meg eller kontakte kundeservice.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no