Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-16, 19:10   #41
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Burde ikke du ha sånn svinghuskesofa? (Åh, hva heter det igjen?)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 19:13   #42
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Hva med å få tak i noen paller og lage sofa på hele kortlengden mot den ene veggen? Tilpasses til de 150m som dere har. 3 i høyden og du kan vel evt sage i den sånn at den blir litt smalere. Da får du iallefall en sofa som er nogenlunde lang nok til å ligge på, og svært rimelig. Med en madrass over + løse puter.
Uansett vil den jo ikke synes så veldig om du skal ha bord foran og stoler foran der igjen..



Ellers så den Applaroserien fra Ikea fin ut. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59096883/

Vi har ikke sånn flott dyr hagegruppe. Vi har en sofa men ligger aldri i den.
Vi har to hagestoler som man er til å justere også i høyden sånn at når jeg soler meg så sitter jeg helt nede på gulvnivå. Det er der vi sitter. De er så praktiske så vi har ikke solstoler heller. Bruker disse til soling og ved bordet når vi spiser.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 21-05-16 kl 19:18.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 19:13   #43
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Hammock!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 19:17   #44
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Ja, hengestol er superdigg. Vi har en sånn i netting. Putt oppi puter som her så blir den digg å snurre i mens du leser en bok.
Den er poppis for alle her + de som kommer innom.
Kjøpte den da det var 2Brødre ved Skullerud så aner ikke om Skeidar fører den. var på salg dengang jeg kjøpte. Har holdt i mange år. Kan bare ta den vekk fra kroken om terrassen blir folksom.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 19:35   #45
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Bambusmøblene var kjempefine! Jeg er gift med en Netthandelen-skeptiker, men det spørs om ikke jeg skal forsøke litt overtalelse.

Eg og. Han trua med å inndra Visa-kortet mitt, heilt til hagemøblene faktisk kom.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 19:55   #46
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hammock!

Jeg har hatt hammock på verandaen, og det er utrolig kos, men tar mye plass og er et h.... å spise fra.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:13   #47
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Har du sett hos Ballerud?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:29   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Burde ikke du ha sånn svinghuskesofa? (Åh, hva heter det igjen?)

Jo, egentlig. Men saken er at jeg blir skikkelig kvalm i dem. Men hengekøye hsr jeg lyst på. Blir ikke kvalm når jeg ligger.

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Har du sett hos Ballerud?

Nei, de har jeg ikke hørt om en gang. Må gugle!

Noen dom kjenner til deg stedet som selger hagemøbler rett ved Nordby? Er det bare ræl, eller er det noe bra?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:31   #49
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Hvis du skal til ballerud, så gi meg en pling. Jeg er i nærheten.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:33   #50
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Det står forresten nokre plakater om hagemøbler i Lørenhallen rundt omkring. Har ikkje festa meg med datoar, for eg treng ingenting, men det går jo an å sjekke det ut. Dei salgshelgene der, pleier ha mykje rimelig.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:37   #51
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Jeg mener at Hageland har noe litt strammere enn Sørlandet- og rottingstilen, men gidder visst ikke google.

Prisvennlige utemøbler som ikke er "hyllevare" er vanskelig å finne. Jeg lette i 2014, og endte med rottingmøbler likevel. Greit nok, de er veldig gode og sitte i, jeg har plass, og de ser ok ut, selv om jeg ideelt sett ville hatt noe i tre.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:42   #52
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Jeg har en helt vanlig dagseng i "jern" der ute. Tror den er fra ikea. ELSKER den, for den er nydelig å sitte i og aller best å ligge i.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:47   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Det jeg aller helst vil ha er noen håndutskårede fra Indonesia eller noe sånt, for å kjøre skikkelig tropisk tikistil. Innser at det kan bli vanskelig (og ikke minst dyrt), så en dagseng er ingen dum idé. Da er drt jo lett å finne endel brukt også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 20:48   #54
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Eg fann denne fb-sida etter litt søking. Aner ikkje kva dei faktisk har. https://www.facebook.com/FreshLiving...53465758661078

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 09:30   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Det er kjempevanskelig å finne fine hagemøbler, rett og slett.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 16:37   #56
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Pallesofa med en hel haug gode puter. Jeg har en på terrassen og det blir litt lounge-følelse. Da kan du få den stilen du ønsker, romantisk, minemalistisk, fargerik, helhvitt, eller hva som helst du liker

Men den er ikke god å spise i, så har spisebord i tillegg et annet sted

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 23:10   #57
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Alle trender er grått, svart, hvitt og beige i en eller annen kombinasjon, hvis du velger noe med farger, duse eller kraftige, vil det være annerledes enn det meste for tiden.

De nyinnflyttede naboene pusset ned akkurat en slik kabeltrommel som på bilde, malte den svart og kaller det stuebord.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 23:24   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Opprinnelig lagt inn av arrow, her.

Alle trender er grått, svart, hvitt og beige i en eller annen kombinasjon, hvis du velger noe med farger, duse eller kraftige, vil det være annerledes enn det meste for tiden.

Jeg vil ikke være anderledes for å være anderledes, jeg vil ikke ha det man finner overalt fordi jeg ikke syns det er fint. Jeg er trygg nok på egen smak til å velge de fargene jeg liker, men jeg finner ingen møbler jeg liker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 23:32   #59
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Det kan godt hende dere vil komme best ut av det med å bygge selv. Det er overbydd terrasse, sant? Så dere kan stå ganske fritt i materialvalg?

Bygg en vegg-til-vegg-benk og sy trekk i akkurat det mønsteret du vil til sittepute og ryggpute!

Men det finnes jo mye fint å bygge i som ikke er stygge paller, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 23:47   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Ja, det kan hende, Poly. VI arver muligens en gammel plantebenk i heltre, og om den får plass kan den muligens være både plantebenk og sittebenk. Ellers var vi på en visning der de hadde äpplarö solsenger som benker, også kan man ta opp hodestøtta om man vil ligge og sole seg. Det kan gå.

Edit: Nei f... Den er i akasietre. Nei, da fortsetter letingen, da. Jeg har trua på finn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no