Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-16, 19:28   #61
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hiawata vil heller ikke ha den blå. Han vil ha de gule bombene. Den vokser på meg, og kan bli fin med turkis. Jeg har kjøpt en maleprøve og tatt med noen malelapper fra butikken og hengt opp, slik at vi kan se dem i ulikt lys.

God plan!

Jeg hadde glatt gjort den tapeten til verdens navle og tilpasset alt annet etter den

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 19:29   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Høvdingen syns ikke den funker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 19:32   #63
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Høvdingen syns ikke den funker.



han være på kjøkkenet da?! Evt å alltid ha ryggen til den fineste veggen?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 19:42   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.



han være på kjøkkenet da?! Evt å alltid ha ryggen til den fineste veggen?!

Han mener bombene er for store til det lille rommet. Jeg må finne en med mindre prikker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 21:48   #65
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Tallulah, på jobb har jeg en slik som på bilde. Det er PMS-farger (for trykte farger) så ikke samme oppsett som NCS, mn den er veldig grei å bruke for å finne noe man liker og så kan man ta den med til fargehandelen. Den inneholder mange mange mange farger. Du kan gjerne låne den om du vil i en periode.

Bare si i fra.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (18,1 KB, 26 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 23:03   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Åh, Pelen det hadde vært fantastisk! Er det pantone? Kanskje den amerikanske malingen har en pantonekode jrg kan overbevise dem om å gi meg?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 23:27   #67
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så for at de skal fremstå som hvite tror jeg kanskje veggene bør være kalde. Men det er ikke sikkert alle veggene trenger å være det. Kanskje veggen med vinduet kan ha den tapeten, og resten kan være turkis-ishe.

Dette er de fargene jeg har funnet som jeg må fargevifte meg frem til:




Internettet sier at du er på disse fargene:
Den øverste (med xx% nøyaktighet) men jeg synes den ser for grå ut:


Den midterste:


Den nederste (med xx% nøyaktighet):


Så vet du sånn litt i leia hvor du beveger deg, kanskje?


Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:12.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 06:29   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Åh, du fant det ut!


Blomster!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 15:09   #69
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så for at de skal fremstå som hvite tror jeg kanskje veggene bør være kalde. Men det er ikke sikkert alle veggene trenger å være det. Kanskje veggen med vinduet kan ha den tapeten, og resten kan være turkis-ishe.

Dette er de fargene jeg har funnet som jeg må fargevifte meg frem til:




Vi har en som er veldig lik den øverste på kjøkkenveggen. Mulig den vi har er litt lysere. Den er fra fargekodekort. Den er grønn og ikke turkis på min skjerm, så mulig jeg har en annen fargegjengivelse her enn du har på skjermen din.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 15:35   #70
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åh, Pelen det hadde vært fantastisk! Er det pantone? Kanskje den amerikanske malingen har en pantonekode jrg kan overbevise dem om å gi meg?

Ja, pantone. Bare si i fra!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-16, 17:00   #71
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Ellos har knallgule polkadotter. Fins forøvrig i flere farger.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-16, 17:08   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Oj, se der ja!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no