Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Sukker.no

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-16, 11:04   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukker.no

Vet ikke om jeg skal le eller grine av dette, men jeg ble nettopp utestengt av forumet på sukker.no, antageligvis fordi jeg svarte på en tråd, hvor noen spurte om det var kleint på sukkerfest.

Jeg har vært på det en gang for leeenge siden, og ja.. det var kjempekleint! Fatter ikke at jeg gadd dra på noe sånt, det er min subjektive mening. ....Men det har man altså ikke lov å skrive, tydeligvis! Det finnes forøvrig ikke forumregler eller lignende og man får ingen advarsel heller. De tar pengene dine, har ingen regler.. også fjerner de funksjoner, uten forvarsel!

Anbefaler ikke!

...Også ler jeg litt av det hele. Så dumt er det. Sendte de en mail nå da, for å få en begrunnelse. Greit å høre hva det er før jeg melder meg ut av "diktaturet" og skriver en dårlig anmeldelse på nett.
...Eller er det det, jeg gjør nå?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 11:17   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Hva slags forum er dette?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 11:25   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

hehehe utrolig!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 11:30   #4
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sukker.no

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 11:33   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hva slags forum er dette?

Sukker har et diskusjonsforum.. i tillegg til de andre tjenestene. Man får tilgang om man betaler "supermedlemsskap". Grei ordning akkurat det, da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 11:55   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Var medlem av sukker i en måned. De har en utrolig diktatorisk sensur på forumene sine. Hvis man bare så mye som stiller spørsmål som en paranoid moderator kan oppleve som "kritikk" blir det fjernet. Jeg var kritisk til sukker i et innlegg, og ble jammen meg utestengt fra en tjeneste jeg hadde betalt for. Geez. Skjønner ikke at det er lov, en gang. Uten varsel.

Det mest patetiske er likevel når "brukere" (som åpenbart er ansatt av nettstedet) begynner å bidra i slike tråder med uhemmet skryt. Det mest oppsiktsvekkende jeg så var da en "bruker" som liksom hadde funnet lykken på sukker og var nygift og nygravid engasjerte seg. Da andre brukere stilte spørsmålstegn ved at "hun" var der fordi man må være betalende medlem for å skrive på forum, var årsaken plutselig at hun hadde spurt om tilgang utelukkende for å komme med de gode nyheter til alle søkende. Yeah right! Jeg er nygift og nygravert, og et av mine sterkeste ønsker er å formidle det til nettdatere, og ønsket er så sterkt at jeg ber om gratis tilgang til forum!

Hele nettstedet er helt tragisk. Mistenker at en drøss profiler ikke er ekte. Veldig rart å kontakte så mange med 96% match, som ikke svarer en gang

Regner uten videre med at en sukkeransatt blander seg inn i denne tråden også
Har sett de gjør det i andre nettforum. Språklig sett formulerer de seg som fortørnede 15-åringer.

Det er mange oppegående folk som er brukere, det er nettstedet som er ille. Viktig å understreke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:01   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Jeg trodde det var et sjekkested? Ikke peiling på dette, jeg og har ikke vært inne på det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:04   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Hahaha!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:10   #9
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Dette gjør meg nok en gang overbevist om at dersom jeg mot formodning skulle bli skilt eller enke så skal jeg droppe sukker/match/tinder/elitesingles ()og heller satse på en slik tilværelse:



I bakgrunnen ser dere min venninne I, mens Esme er ute i hagen på bildet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:11   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Åh, det er er vel tante Brun og Rød osv... Knirk.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:12   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Åh, det er er vel tante Brun og Rød osv... Knirk.

Tante Rød?
Nei, hun ville gjerne flytte inn, men fikk ikke lov. Hun var så syklisk vrang.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:14   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Tante Rød?
Nei, hun ville gjerne flytte inn, men fikk ikke lov. Hun var så syklisk vrang.

Hun får bare komme på besøk en gang i måneden.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:15   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg trodde det var et sjekkested? Ikke peiling på dette, jeg og har ikke vært inne på det.

Ja, et sjekkested med forum.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:30   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Det som satt meg ut er to ting. Det ene er at de ikke har noen forumregler, så man kan ikke velge å "oppføre seg" (noe jeg antagelig ville gjort). Er vanskelig å gjette at man tråkker i salaten ved å svare oppriktig i en tråd som er der. Jeg har ikke noe ønske om å være opprørsk eller noe sånt.

Det andre er at man blir stengt ute uten forvarsel og de vil ikke ta diskusjonen i eget forum. Det tyder jo på at jeg muligens er inne på noe med "kritikken min", spør du meg.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Regner uten videre med at en sukkeransatt blander seg inn i denne tråden også

.......Tanken på at de kan komme inn HER og diskutere det hadde bare vært kjempelatterlig! Om man er litt opptatt av sitt eget rennome, så er det ok å forholde seg for god for sånt. Syntes man får ha baller nok til å ta det på eget nettsted om man skal diskutere det.





Når jeg tenker etter, så er det å ha et forum et sånn sted, en skikkelig dårlig ide....


Sist redigert av Joika : 02-09-16 kl 12:36.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:36   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Dette gjør meg nok en gang overbevist om at dersom jeg mot formodning skulle bli skilt eller enke så skal jeg droppe sukker/match/tinder/elitesingles ()og heller satse på en slik tilværelse:



I bakgrunnen ser dere min venninne I, mens Esme er ute i hagen på bildet.

Jepp, der har du meg.

Jeg har aldri opplevd noe lignende NOEN andre steder, så det er sagt. Så er lite vanskelig å finne et alternativ om man ønsker seg det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:40   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Dette gjør meg nok en gang overbevist om at dersom jeg mot formodning skulle bli skilt eller enke så skal jeg droppe sukker/match/tinder/elitesingles ()og heller satse på en slik tilværelse:



I bakgrunnen ser dere min venninne I, mens Esme er ute i hagen på bildet.

Og så har du jo Onkel Blå i bakhånd der også!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 12:53   #17
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Ganske sikker på at Onkel Blå har et platonisk forhold til tanter.

For øvrig var det nettopp tante Brun jeg falt tilbake på etter en måned på sukker. Hagestell er ikke min greie.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 13:13   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Tror jeg heller melder meg på et opplegg med DNT eller noe .

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 13:14   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.744
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Grønn lue.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 13:16   #20
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Eller start din egen side; bitter.no.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bitter, fest, regler, sukker.no, utestenging

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no