Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Sukker.no

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-16, 21:44   #41
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Nå har det gått sport i det her hjemme.

tender.no, ikke fullt så ung, men mør og god.

røkla.no, når du blir kastet ut av elitesingles.no er det hit du blir henvist.

Vi hadde noe med ferdigmarinert her óg, men det ble en fryktelig usmakelig beskrivelse.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-16, 21:50   #42
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Nå har det gått sport i det her hjemme.

tender.no, ikke fullt så ung, men mør og god.

røkla.no, når du blir kastet ut av elitesingles.no er det hit du blir henvist.

Vi hadde noe med ferdigmarinert her óg, men det ble en fryktelig usmakelig beskrivelse.

Du setter griller i hodet på meg nå.

Jeg kaaaan jo sette i gang med feks et singelforum..... Det er jo ikke vanskelig i det hele tatt...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 09:33   #43
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Ikke sant? Kom igjen! Det trengs.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 09:49   #44
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Tante Rød?
Nei, hun ville gjerne flytte inn, men fikk ikke lov. Hun var så syklisk vrang.


Jeg ser for meg en plass i et sånt kollektiv. Jeg er ganske god til å bake.

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Eller start din egen side; bitter.no.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 15:08   #45
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sukker.no

Har du fått svar tilbake, Joika?

Til dere som har blitt utestengt fra en tjeneste dere har betaler for: Sørg for all del for at dere får pengene tilbake, gjerne med ekstrakrav (har du brukt mye tid på å legge inn info, har fått kontakt med folk dere nå har mistet kontakt med, etc.)! Og vær så snill: Hvis de ikke betaler tilbake, ta det til forliksrådet.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 21:37   #46
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Har du fått svar tilbake, Joika?

Til dere som har blitt utestengt fra en tjeneste dere har betaler for: Sørg for all del for at dere får pengene tilbake, gjerne med ekstrakrav (har du brukt mye tid på å legge inn info, har fått kontakt med folk dere nå har mistet kontakt med, etc.)! Og vær så snill: Hvis de ikke betaler tilbake, ta det til forliksrådet.

Jeg har tatt helg fra dem. Skal se på det i morgen. :lat:

Fikk et svar fra dem på fredag hvor de sier de ikke vet hvorfor jeg ble utestengt, men at forumet er ment som en arena for å støtte hverandre osv. Negativitet vil kunne medføre utestengelse osv. Skal lime inn sere. Anyways. Det var bare et bullshitsvar. Er mye negativitet der, og de gir beng så lenge det ikke skrives noe om dem.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:16   #47
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Ambivalensia, her.

Takk. Jeg vil også legge inn et forslag om at vi går for ordentlige tester som ikke er mulige å svare sosialt ønskverdig på. F.eks. WAIS (evnetest) og MMPI (personlighetstest). Uavhengige eksperter skal matche kandidatene.

....det er kanskje ikke helt innafor med løgndetektor, eller...?

I så fall stemmer jeg for krav om utskrift fra folkeregisteret som beviser at man ikke er gift, bor sammen med en kvinne/mann eller lyver fra seg barn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 23:53   #48
Ambivalensia
Fullverdig medlem
 
Ambivalensia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 97
Ambivalensia er litt kul
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

I så fall stemmer jeg for krav om utskrift fra folkeregisteret som beviser at man ikke er gift, bor sammen med en kvinne/mann eller lyver fra seg barn.

Goes without sayin' 😆

Ambivalensia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 13:42   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Her er reglene til Sukker, som jeg fikk tilsendt på e-post:

Sitat:

Hei

Forumreglene står som linken på siden hvor du skriver innlegget ditt. Du kan skrive hva du vil så lenge det ikke inneholder reklame, ikke støter andre og oppfyller våre Regler for forumbruk. Det er fort gjort å klage på det annet kjønn når avslagene hagler og respons uteblir, men husk at det er en del av det hele for stort sett alle.

Tenk deg derfor om før du poster en klagetråd, og husk at det er langt mer fruktbart å være positiv!

Retningslinjer for bruk av Sukkerforumet

Forumet er ment for diskusjon rundt tema som våre brukere interesserer seg for, spesielt det å finne seg en partner. Beslektede emner, som livskvalitet og par-forhold er også gode temaer som har skapt mange interessante og engasjerende diskusjoner til stor fornøyelse og inspirasjon for Sukkers brukere. Det du skriver på Forumet kan leses av andre, også utenfor Sukker.no. Profilbilde og brukernavn vises ikke utenfor Sukker.no.

Husk:

Humor er bra, forlenger livet og kan løse opp spent atmosfære.
Tråder der innskriverne kjenner hverandre, og følgelig er interne, kan virke ekskluderende på andre og bør foregå på merkede/egne tråder. Alle skal ha glede av å lese det som skrives.
Det er enklere å endre deg selv og måten du oppfatter ting på, enn det er å endre andre. Ikke krev for mye av andre.
Ironi og sarkasme er uttrykksmåter som kan mistolkes og oppfattes som kritikk. Forsøk å unngå denne uttrykksformen og vær heller raus med smilefjesene
For å unngå personkonflikter ber vi om at klager på en bruker, og alvorlig frustrasjon over personer, sendes til support@sukker.no. Kopier, og lim inn, det vedkommende har skrevet samt forfatterens brukernavn.
Sukkers redaksjon kan ved søk se hvem som skriver under skjult ID på forumet, men vi blander oss ikke inn med mindre vi oppdager graverende forhold.
Mekanismene som foregår på en datingside kan være kompliserte og kan misforstås. Vær i utgangspunktet vidsynt i forhold til andre brukeres handlingsmønster, og til Sukker som system.
Usann informasjon, og/eller beskyldninger av graverende karakter vil bli fjernet og kan føre til utestengning fra Sukker.no. Det samme vil skje hvis innlegg skader Sukker.no.
Hvis en bruker har oppført seg ufint og har brutt med retningslinjene for forumet, vil bruker motta en advarsel om at vedkommende kan bli utestengt fra Sukker.no. Ved gjentatt brudd, eller dersom saken er spesielt grov, kan brukeren bli utestengt omgående.
Sukker.no tar med glede imot forslag til forbedringer. Skriv til support@sukker.no. Merk at det kan ta tid å behandle/gjennomføre forslagene.

Unngå:

Uttrykke kraftig oppgitthet eller krass kritikk. Dette slår i de fleste tilfeller tilbake på deg selv
Oppgi personlige opplysninger om andre
Henge ut eller latterliggjøre andre personlig, ved hentydninger til, eller bruk av kallenavnet
Oppgi egne kontaktopplysninger, eksempelvis MSN eller e-post adresse
Lenke til reklame
Navngi andre datingtjenester
Starte tråder eller skrive innlegg som ligner rene kontaktannonser
Omtale eller avtale større treff som ikke er i regi av Sukker.no
Nevne andre arrangementer når Sukker skal ha sine fester.
Omtale eller tipse om andre store arrangementer som foregår på de samme dagene som Sukker skal ha sine arrangementer.



Hvis en bruker har oppført seg ufint og har brutt med retningslinjene for forumet, vil bruker motta en advarsel om at vedkommende kan bli utestengt fra Sukker.no. Ved gjentatt brudd, eller dersom saken er spesielt grov, kan brukeren bli utestengt omgående.

I følge dem, så må jeg har gjort noe VIRKELIG graverende siden jeg ble utestengt uten forvarsel. Det er bare latterlig! De vil ikke diskutere hva jeg faktisk skrev da, ettersom de antagelig ikke vet hva det var.

Jeg melder meg ut derfra med glede. Syntes det er respektløs behandling av betalende medlemmer, rett og slett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 19:35   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Hvordan kan de utestenge deg for noe de ikke vet hva er?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 19:55   #51
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvordan kan de utestenge deg for noe de ikke vet hva er?


Jeg tipper at ting ble slettet i en fei, brukerene som var involvert ble pælma ut, kjapt og greit..... også er det noen andre enn moderatoren som sitter på support og svarer på mine henvendelser på mer generelt grunnlag?


Sist redigert av Joika : 06-09-16 kl 07:38.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 20:04   #52
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sukker.no

Jeg må innrømme at det er helt greit å være singel og ikke ferdes på sånne steder, fikk ikke mer lyst til å melde meg inn der heller nå.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 20:32   #53
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sukker.no

Du kan jo ikke gi deg med det svaret? Press dem på å henvise til nøyaktig hva i reglene du er kastet ut for!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-16, 07:40   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukker.no

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Du kan jo ikke gi deg med det svaret? Press dem på å henvise til nøyaktig hva i reglene du er kastet ut for!

Nei, jeg gidder ikke. Har ikke noe stort behov for å være der, bare ble irritert.

Jeg skjønner jo hva jeg er kastet ut for, men de skulle da ha gitt en advarsel i følge eget reglement. Sendte de et svar om at det å følge reglene burde gjelde begge parter, ikke bare den ene. Var ganske avsluttende i mailen, så forventer ikke noe svar.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bitter, fest, regler, sukker.no, utestenging


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no