Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fint mobildeksel som beskytter skjermen

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-16, 12:38   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fint mobildeksel som beskytter skjermen

Jada, jeg har fått ny mobil og den er jo så scvær. Synes at jeg må beskytte skjermen litt.
Jeg har prøvd å lete etter noe fint på ebay men ender alltid på sånne flip card wallet.

Jeg kommer ikke til å bruke den som kortmappe så lurer på om det finnes noe lurt som også er litt blingete/fint og som også beskytter skjermen?

Jeg ville gjerne hatt noe med de rutene til Marlene Birger men det finner jeg ikke.
Tips? Eller, hvilket deksel har dere til mobilen?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:27   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fint mobildeksel som beskytter skjermen

Jeg veksler mellom Doctor Who og Alice i Eventyrland. *hjelpsom*

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:28   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fint mobildeksel som beskytter skjermen

Panzerglass (jeg tror faktisk det skrives sånn) for å beskytte skjermen, så kan du i grunnen bruke det dekselet du vil.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:02   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fint mobildeksel som beskytter skjermen

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Panzerglass (jeg tror faktisk det skrives sånn) for å beskytte skjermen, så kan du i grunnen bruke det dekselet du vil.

Jeg kjøpte slikt glass på Telia butikken til 299,-. Det har nå flere sprekker og brister, jeg tror det trengs stort deksel på i tilleg til. Jeg har tynt deksel i hardplast.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no