Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

HAR DU BLITT FORELDER VED HJELP AV SURROGATI? Masterstudent søker deltakere til oppg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-17, 21:03   #1
LeneME
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2017
Innlegg: 1
LeneME har et hav av muligheter foran seg
Standard

HAR DU BLITT FORELDER VED HJELP AV SURROGATI? Masterstudent søker deltakere til oppg

Postes med tillatelse fra forumledelsen.

Hei, der!
Mitt navn er Lene Eriksen, og jeg studerer ved Universitetet i Oslo (Senter for Tverrfaglig Kjønnsforskning), der jeg skriver master om foreldreskapet. Jeg er interessert i å lære mer om veier inn til foreldreskapet som utfordrer samfunnsnormer og som får oss til å tenke litt ekstra på hva en familie egentlig er. Jeg søker derfor foreldre - mødre og fedre i alle kombinasjoner - som har blitt (eller er på vei til å bli) foreldre gjennom surrogatiordninger. Deltakere vil bli anonymisert. Jeg vil legge vekt på at intervjuene skal brukes til å menneskeliggjøre valgene som blir tatt i en høyt kompleks (global og nasjonal) kontekst - dette er en samtale, om familie, kjærlighet, og ønskebarnet, og om veien dit via surrogati. Interessert? La meg fortelle litt mer om prosjektet: