Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 09:17   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bleier er et must. Gode bleier til billig penge.


Jeg har aldri sett så mye bleieutslett på en gang som da vi prøvde Lidl-bleiene...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:23   #22
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

De nuggetsene har vi faktisk kjøpt. Og så har de fantastisk syltetøy der. Uten tilsatt sukker.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:37   #23
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Det er ikke ofte jeg er på Lidl, men de gangene jeg er der så havner det alltid masse snop i handlevognen.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 11:18   #24
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Dulano pålegg - kalkun og kalkunsalami i tynne skiver.
0,1% Youghurter
Teddy "potetgull" og kjeks med bilde av prinsesse på (Snuppas favoritt lørdagsgodt).
Og youghurt sjokolade!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 16:46   #25
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

De nuggetsene har vi faktisk kjøpt. Og så har de fantastisk syltetøy der. Uten tilsatt sukker.

Dette sylteoyet har ikke jeg funnet. Har du navn eller bilde?

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 17:02   #26
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Det varierer jo veldig men de har noen utrolige formingsgreier av og til. Oppspente lærret, og papp og pappir osv.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 12:34   #27
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Noen som vet om de har ordentlig sukkerfritt syltetøy der? Jeg skal nemlig ut å handle snart. Har ikke noe særlig god erfaring med å spørre de ansatte.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 12:38   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Kjøper ofte billige leker der, Barbie og sånt. Ellers MÅ jeg alltid raske med meg snop derfra, er vel slutt på det fra neste måned av tenker jeg.
Disse fromasjene de har er gode, særlig den med kaffesmak.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 12:45   #29
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kjøper ofte billige leker der, Barbie og sånt. Ellers MÅ jeg alltid raske med meg snop derfra, er vel slutt på det fra neste måned av tenker jeg.
Disse fromasjene de har er gode, særlig den med kaffesmak.

Hvis ikke Iset vet om det sukkerfrie syltetøyet, nei da tro jeg ikke det finnes.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 13:42   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Hehehe, jeg hadde nok visst om det dersom noen i denne familien spiste syltetøy, men jeg tror bare det er svigermor i hele slekta som gjør det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 13:49   #31
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Min mor kjøper bare mineralvannet deres, og det er faktisk veldig godt. Bedre enn Farris

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 14:38   #32
Mini
Fersking
 
Mini sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27
Mini har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva bare MÅ man kjøpe på Lidl

Jeg vet det!

Jeg drar dit når jeg skal ha oljemaling og lerreter.

Og i sammen slangen bare MÅ jeg kjøpe med litt snop, mat jeg ikke har noe særlig kjennskap til, etc.
Synes det er mye bra på Lidl, men de kassene irriterer meg grønn!

Er jo ikke plass til varene på den andre siden, men en mil med bånd skal de ha! FØR kassen!

__________________
Mini og Vesla.
Mini er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no