Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Sjokoladefondant - hele Sverige baker

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-13, 20:25   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjokoladefondant - hele Sverige baker

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Svensker var rystet også:
http://kontakt.tv4.se/org/tv4/d/hela...hokladfondant/

Takk og pris.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 21:04   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.368
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladefondant - hele Sverige baker

Opprinnelig lagt inn av elli, her.


Skal i allefall aldri bestille sjokoladefondant i sverige - ville nok klaga på alle at de var for mye stekt!

Nå har det stått flere ganger i tråden at de normalt ikke er slik i Sverige. Skal alle svensker begynne å tro at alle nordmenn er som Petter Northug? Det blir vel litt for generaliserende?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 23:14   #23
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjokoladefondant - hele Sverige baker

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Men det må jo være en fiks ide disse dommerene har hatt, jeg tror ikke det er gjengs oppfatning blandet svensker, altså.

Nei, det får vi inderlig håpe.


Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Svensker var rystet også:
http://kontakt.tv4.se/org/tv4/d/hela...hokladfondant/



Og jeg lar meg stadig overraske over hvordan jeg kan la meg engasjere av slike ting som dette.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no