Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-20, 10:38   #41
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Camilla Pihl råder alle til å senke skuldrene og gjerne ta seg et langt bad (!) i løpet av arbeidsdagen på hjemmekontoret.

Jeg får legge det inn i kalenderen min! 12-14: langt bad, peeling og ansiktsmaske.

Vi er heldige, begge ungene har skrivebord på rommene sine og er så store at de fint styrer dagen sin selv. Jeg har rigget meg til med kontorhjørne på soverommet, men det blir for liten plass så jeg skal flytte kontoret til kjellerstua. Det er heller ikke optimalt å ha kontor i samme rom som jeg skal sove kjenner jeg. Stue og kjøkken er heldigvis kontorfri sone. Jeg har en mann som jobber turnus og er ofte hjemme på dagene, så da slipper han ta hensyn til at jeg/ungene sitter og jobber i stua.

Jeg har tatt med hjem pc, docking, skjermer, headset og ikke minst kontorstolen min. Jeg får veldig lett vondt i skuldrene hvis jeg sitter på en stol jeg ikke får stilt inn riktig i forhold til bordet, så jeg er helt avhengig av en god stol.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 10:41   #42
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sitter på kjøkkenet, eller sofaen med laptopen i fanget. Mannen sitter i kjelleren, ungene er litt i kjelleren, stua, kjøkkenet og rommene sine. Det kommer an på hva de skal gjøre.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 10:41   #43
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Eg klikker av sånne såkalte influencere. Har ikkje redd opp senga på mange år og er ikkje tenkt å begynne no. Ellers er me to stykke på to etasjer, så me har det heilt optimalt og treng ikkje rydde vekk noe som helst. Og det er bra, for som lærar, med eit knelende ITS på dagtid, jobber eg ein god del på kvelden.
Jenta seier «hadet» klokka ni og logger på.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 11:21   #44
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg ser at dette kan bli utfordrende. Jeg har vært hjemmearbeidende digital lærer i to dager, pluss at jeg selvsagt brukte store deler av helga på jobbing - og er allerede så stiv i nakken at jeg nesten ikke kan snu hodet. Sitter ved kjøkkenbordet, bytter på å sitte på stol eller i spisesofaen. Vi bor tre voksne på 69 kvadrat, og ingen av oss har plass til skrivebord på rommene, så det finnes ikke i huset.

Jeg vet ikke helt hvordan dette skal gå. Vurderer å sitte på jobb igjen fra i morgen. Skolen er ikke stengt av, det er noe folk der, og vi har så store bygg at det vil være helt uproblematisk å holde avstand til andre. Nå er visst alle arbeidsrommene vasket ned også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 11:28   #45
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sliter også med nakken nå, Stompa. Jeg har tidligere vært avhengig av å gå til behandling jevnlig, men har klart meg uten det siste året. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Vi får ikke jobbe på kontoret i disse dager, så jeg er stuck hjemme. Og behandling er ikke tilgjengelig i disse Koronatider.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 11:32   #46
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Nå har jeg tat meg en runde i bloggverdenen - og der var det tips å finne! Camilla Pihl råder alle til å senke skuldrene og gjerne ta seg et langt bad (!) i løpet av arbeidsdagen på hjemmekontoret. Jeg har jo skjønt at de har det fryktelig travelt disse bloggerne/influenserne, så jeg er full av beundring for at hun klarer å lure inn et karbad i den travle agendaen. Hun viser også et inspirerende hjemmekontorantrekk - en svart tyllkjole med chunky boots til. Mine jeans og den hjemmestrikkede genseren mistet mye glans da jeg så det. Jeg har ingen tyllkjole, men vurderer en glitrepaljettbluse i stedet for i morgen. Kollegene kommer til å bli imponert over glamfaktoren når vi skal ha avdelingsmøte på skype i morgen tidlig i så fall.

Fotballfruen Caroline Berg Eriksen har ogsåen rekke gode tips. Bla skal man stå opp og kle på seg, re sengen og ikke la epleskrottene ligge og slenge. Hun viser frem et lekkert hjemmekontor med pene bilder på veggen og vakre, rokokkoinspirerte stoler ved skrivebordene (ja, de har to - hun deler med mannen.) Hun anbefaler et lager av nøtter og smoothien så man ikke går bananas og spiser for mye fra kjøleskapet i løpet av dagen.

Jeg har ikke epleskrotter slengende rundt, det er da noe.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 11:38   #47
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Ellers har vi installert oss på hver vår ende av spisebordet. Prøver å holde oss til å jobbe i arbeidstiden og ikke utover kvelden, og prøver å ha kun det vi trenger på bordet. Har stor stue, så plager meg ikke sånn sett at jobbtingene står her når vi har fri, det går greit å overse det hjørnet av rommet.

Ungene gjør stort sett skolearbeidet på kjøkkenbordet (eldstemann har skrivebord på rommet, men det er stort sett fullt av Lego og ymse rot, så det brukes sjelden til lekser ).

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 11:45   #48
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg har fått kontorplassen og har nå tre skjermer som jeg pleier. God kontorstol har jeg også.

Mannen har inntatt kjøkkenet. Han pleier å stå mye, har heve-/senkebord på jobb, så han har tatt på gode sko og står og sitter litt om hverandre. Guttene har absolutt beste arbeidsplasser. Med gode gamingstoler og to-tre skjermer hver. De har alt utstyr man kan ønske seg og litt til. Så vi sitter nå i hvert sitt rom. Funker fin-fint.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 12:05   #49
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Da er en permittert mann igang med å montere et skrivebord til meg. Det skal inn på soverommet. Da kan alle som jobber og har skole lukke døren til eget arbeidsrom, og den lille stuen blir en frisone for alle.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 12:38   #50
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Har tatt med meg "hele" kontoret mitt hjem, og installert meg på rommet til eldste. Han er fortsatt på hybelen i Oslo, satser vel på at han blir der, ellers blir det vanskeligere. Har laptop, to eksterne skjermer, docking, headset med base, eksternt tastatur. Funker bra! Er relativt vant til hjemmekontor for en dag eller to, men dette blir jo veldig annerledes når det ikke er selvvalgt, samt kan bli langvarig.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 15:28   #51
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Vi har heldigvis god plass, så jeg har rigget meg til på et soverom i kjelleren og ungene har skole på kjøkkenet i hovedetasjen. Jobber i vanlig arbeidstid og er så effektiv jeg klarer, men helt 100% er jeg nok ikke. Har heldigvis forståelse fra arbeidsgiver!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 20:53   #52
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Nå har jeg tat meg en runde i bloggverdenen - og der var det tips å finne! Camilla Pihl råder alle til å senke skuldrene og gjerne ta seg et langt bad (!) i løpet av arbeidsdagen på hjemmekontoret. Jeg har jo skjønt at de har det fryktelig travelt disse bloggerne/influenserne, så jeg er full av beundring for at hun klarer å lure inn et karbad i den travle agendaen. Hun viser også et inspirerende hjemmekontorantrekk - en svart tyllkjole med chunky boots til. Mine jeans og den hjemmestrikkede genseren mistet mye glans da jeg så det. Jeg har ingen tyllkjole, men vurderer en glitrepaljettbluse i stedet for i morgen. Kollegene kommer til å bli imponert over glamfaktoren når vi skal ha avdelingsmøte på skype i morgen tidlig i så fall.

Fotballfruen Caroline Berg Eriksen har ogsåen rekke gode tips. Bla skal man stå opp og kle på seg, re sengen og ikke la epleskrottene ligge og slenge. Hun viser frem et lekkert hjemmekontor med pene bilder på veggen og vakre, rokokkoinspirerte stoler ved skrivebordene (ja, de har to - hun deler med mannen.) Hun anbefaler et lager av nøtter og smoothien så man ikke går bananas og spiser for mye fra kjøleskapet i løpet av dagen.

Man finner tipsene deres på hhv camillapihl.no og carolinebergeriksen.no

Beklager hvis jeg er bittelitt sarkastisk her. Men det ER litt fjernt.

Klart man skal kle seg fint på hjemmekontoret, bare se på tubaisten her:
https://www.facebook.com/nrkkork/vid...0362466861301/

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 21:10   #53
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sitter i sofaen, storebror sitter ved spisebordet. Lillebror har jo gjort seg ferdig med det meste, men sitter også ved spisebordet når han skal gjøre noe.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 21:50   #54
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Vi bruker visst hele huset. Mannen har kontor på loftet, jeg stort sett på soverommet. Eldste gjør mest på pc og sitter da på rommet, mens minsten havner litt her og der alt ettersom hva hun skal. I dag satt vi for eksempel på hjemmekontoret mitt og gjorde matte på Salaby en stund. I dag har vi også prøvd noe nytt, nemlig pianoundervisning via Skype. Sporty lærere i kulturskolen!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 22:03   #55
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Vi har et eget rom allerede installert som kontor/bibliotek. Mannen har skrivebord og mac installert der. Jeg har flyttet sybordet mitt ned dit, og har installert meg med kontor der. Ungene sitter på kjøkkenet. De lukker døra for de blir så lei lyden av mitt tastatur.

Jeg jobber med sensitive greier, og poden er veldig flink til å spørre om det passer at han kommer inn og venter til jeg har fått lagt ned vinduene som trengs.
Eldste skriver bachelor og trenger lite hjelp.

Men jeg har ikke badekar, ansiktsmasker eller badekar. :sutrer:

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 23:30   #56
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg ser at flere sier at det er "vanskelig" å være like effektiv som vanlig, men jeg opplever det som helt umulig. Jeg har to unger hjemme, den eldste er 4. I dag har jeg sittet ved spisebordet (der jeg pleier å sitte når jeg jobber hjemmefra, funker fint) mens mannen luftet ungene et par timer. Da fikk jeg jobbet. Og litt mens babyen sov og eldste så en film. Det hjalp også at jeg hadde noen oppgaver som ikke krever noe særlig, som å teste ut Teams. Men å sitte og lese, tenke og skrive i dette? Der mangler jeg visst noen skills. I morgen planlegger jeg å dybdelese artikler i sofaen, med musikk i ørene kanskje.

Vi har ingen rom med stol og bord, med dør som kan lukkes igjen, langt mindre låses.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 00:16   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Har du mulighet til å snu døgnet litt Marla, slik at du kan ta igjen litt når ungene har lagt seg for kvelden? Ikke en full arbeidsdag selvsagt, men noe? Det krever selvsagt at du får sovet lenger om morgenen, eller en god hvilestund på dagen, hvis mannen kan trå til da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 11:42   #58
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Barna sitter på hvert sitt rom, mannen på spisebordet og jeg har kontorplass på soverommet med docking til laptop, samt 1 skjerm. Det funker ganske fint, jeg får stort sett gjort alle mine arbeidsoppgaver fra hjemmekontor.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 11:51   #59
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Idag sitter mann og de to yngste i kjellereren, eldste på kjøkkenet for hun har tentamen, og jeg i stua, idag er jeg også tentamensvakt og hjelper. Får jeg jobbet? Nei.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 11:59   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Her går det fint, men jeg har tross alt ganske store barn. Har ingen problem å skjønne at det er vanskelig med små barn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no