Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-23, 21:57   #1
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Etter årevis med frustrasjon over at mascaraen sverta utover dagen, fant jeg et tips her inne om Urban Decay Perversion Waterproof mascara. Og den er bare så god (for meg)! Og nå er den ikke å få tak i i en enste butikk i Norge - fysisk eller nettbutikk.

Er det noen som bruker denne, og som kan tipse meg om hvor jeg kan kjøpe den på nettbutikk som sender til Norge, uten å koste ei halv månedslønn i frakt?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 08:17   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Ser ut som den ikke lenger er på norske nettsider?

Jeg har den her hjemme, men har hatt den lenge, og bruker den lite (mulig jeg har kastet den). Jeg bruker heller denne: https://www.vita.no/makeup/oyne/masc...rproof-mascara


Jeg har også problem med sverting av vanlig mascara, og har vel kommet til at det ikke er merkene som er problemet, men at de ikke er vannfaste. Ergo alle de vannfaste fungerer for meg. Nå har jeg tatt et valg om å bare bruke vannfast i spesielle anledninger, da, for jeg synes det er mer stress å gjerne vannfast mascara enn vanlig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 12:33   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Jeg henger på her, for jeg elsker Perversion Eyeliner’en. Den er plutselig veldig vanskelig å finne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 12:45   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Lookfantastic har, og koster drøye 60,- i frakt ser det ut til, men kan påløpe toll og tull. Det er mange år siden jeg handlet derfra, så vet ikke hvordan det er nå. Du kan jo sende en mail til Urban Decay. Hvis den skal ut av markedet, så er det kanskje greit og enten sikre seg noen eller prøve ut andre typer.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 19:11   #5
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Takk! Jeg prøver meg på Lookfantastic, og håper at jeg ikke går på en kjempetolltull-smell!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 20:58   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

www.toll.no kan du finne ut hvor mye tolltull det blir.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 21:49   #7
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

www.toll.no kan du finne ut hvor mye tolltull det blir.

Billig mascara blir det ikke! Jeg må nok ut på testing igjen, hvis denne forsvinner permanent fra norske butikker.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 23:06   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg kjøpe Urban Decay Perversion waterproof mascara?

Jeg bruker Max Factor masterpiece. Den går ingen steder.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no