Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotelltips Kreta

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-23, 22:27   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hotelltips Kreta

Etter fjorårets ultramiserable sommer, vurderer jeg ei uke på Kreta i år. Men det er jo helt umulig å orientere seg i utvalget, så jeg ønsker meg konkrete hotelltips som oppfyller følgende:

- Voksent klientell, ikke masse småbarnsfamilier
- Svært gode treningsmuligheter, både velutstyrt styrkerom og løpemuligheter i nærmiljøet
- Relativt bynært
- Fint bassengområde

Strand er ikke noe viktig (jeg hater sand og saltvann ).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-23, 22:58   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotelltips Kreta

Det er riktignok 10 år siden jeg bodde her, men den gang var det fantastisk. https://www.thalassaresort.gr/

Hotellet har 16-årsgrense, så ingen hylende småbarn i sikte. Drt var godt med sportsaktiviteter (vi deltok på pilatestimer før frokost en dag), men jeg skal ikke garantere for kvaliteten på treningsrommet.

Men det var ikke gratis altså.

Dette ligger i Agia Marina, så det er mange spisesteder. Kort å gå til Platanias med enda flere spisesteder. Det går busser til Chania sentrum hele tiden - ca 15 minutters busstur. Sånn hvis man ønsker litt ordentlig by.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-23, 07:59   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotelltips Kreta

Se Apollo, Mondo. 16 års aldersgrense og flere har treningsrom. Mulig hotellene er tilgjengelig på booking.com og lignende hvis kun hotell.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-23, 08:25   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotelltips Kreta

Takk for tips så langt. Tjorvens hotell så fint ut, men treningsrommet er nok ikke i nærheten av det jeg ønsker. Skal sjekke ut Mondo.

Charter fra Bodø er det aller enkleste, men jeg har jo fri lenge og kan være fleksibel på reisebiten, så bare la tipsene komme.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no