Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Feildatert legeerklæring

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-22, 19:50   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Feildatert legeerklæring

Psykiateren jeg går til har skrevet legeerklæring jeg skal legge ved søknad om kommunal bolig. Jeg ser nå at det er skrevet feil dato på den, den er datert sommeren 2021..

Noen som vet om dette er viktig å endre på? Det er vel kanskje lurt at informasjonen om hvorfor jeg søker kommunal bolig er oppdatert?

Tror egentlig ikke han bruker å være på kontoret fredager, og ihvertfall ikke lille julaften, men det er jo noe jeg ikke vet med sikkerhet. Vi kommuniserer vanligvis om slike praktiske ting via sms, men kjenner jeg har litt lite lyst å kontakte han på lille julaften.

Jeg kan vel ikke bare stryke datoen ut og skrive dags dato med penn heller? Hadde tenkt å søke i romjula, men har time igjen på nyåret, så taper sikkert ikke mange dagene på å vente til neste time heller.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 19:54   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.101
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feildatert legeerklæring

Mulig det hilder med en bekreftelse om hva som er rett dato? Ikke rett selv.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 19:58   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Feildatert legeerklæring

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mulig det hilder med en bekreftelse om hva som er rett dato? Ikke rett selv.

Bekreftelse fra han? At jeg legger ved et notat om at legeerklæringen er skrevet i dag, og at de kan kontakte han for Bekreftelse?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 20:01   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.101
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feildatert legeerklæring

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Bekreftelse fra han? At jeg legger ved et notat om at legeerklæringen er skrevet i dag, og at de kan kontakte han for Bekreftelse?

Nei, at han sender deg en Mail og skriver at det ble feil dato, rett dato er xx.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 20:06   #5
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Feildatert legeerklæring

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nei, at han sender deg en Mail og skriver at det ble feil dato, rett dato er xx.

Det høres ut som kan være en rimelig løsning ja. Takk!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no