Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-22, 09:06   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Jeg fikk nye ski i julegave, men må kjøpe dem selv. Jeg har virkelig null peiling på ski, så jeg trenger en butikk som hjelper meg. Det er også viktig at de gir meg det jeg trenger, ikke det som er mest fancy. Men vil gjerne ha dem i mange år og betaler derfor gladelig litt.

Jeg er veldig liten og lett, så bruktkjøp på Finn utgår. Har sett litt, men de færreste oppgir vekt/lengde på bruker.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 10:30   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Jeg kjøpte mine felleski på Oslo Sportslager, og var veldig fornøyd med servicen der. Jeg dro dit for å kjøpe en ski jeg syntes så veldig fin ut (utseende altså ), og endte opp med en ski som ikke finnes pen, men som passer min bruk perfekt.

Jeg har også handlet stor tursekk der, og sykkel til ungdommen, opplever å få god hjelp hver gang jeg er innom. I nettbutikken derimot, og på epost, der er servicen begredelig.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 10:38   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Om du er liten og lett kan det hende at junior ski er tilstrekkelig, ofte billigere enn voksenski. Tror 55 kg er grensa.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 10:50   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Oslo sportslager er absolutt et godt tips. Ellers tror jeg nok alle sportsbutikker "klarer" jobben. Det er vel mest flaks/uflaks med den enkelte selger du møter. Jeg fikk kjempegod hjelp til å finne nye slalomstøvler hos xxl i Storgata. Felleski kjøpte jeg hos Sport1.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 11:24   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Om du er liten og lett kan det hende at junior ski er tilstrekkelig, ofte billigere enn voksenski. Tror 55 kg er grensa.

Oppgir man med eller uten klær når man vurderer vekt på ski? Jeg er under 50 kg uten klær, men også veldig frossen, så neppe med alle klærne jeg må ha på meg. Og skal gå sammen med barna / er veldig pysete, så kommer neppe til å gå meg varm heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 11:35   #6
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Med eller uten klær vet jeg ikke. Men det er totalvekta som har betydnig mtp smøresone etc. Men det får du hjelp til i butikk. om du alltid går med 20 kg tung sekk så må det med i beregninga liksom.
.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 11:55   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Det er totalvekten som teller, så vei deg med klær.

Oslo sportslager eller den på Ullevål stadion.

En med godt utvalg og stort lager. Du vil ha mange tilgjengelige kombinasjoner av typer, lengde og vekt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 12:35   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Voksenski starter på 50 til 65 kg, som Madshus skiene jeg kjøpte til eldste. Hun var for lang for jr ski som stopper på 167 cm. Bull ski og kajakk er også en bra butikk, men dyrt. Og Foss sport på Strømmen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 13:19   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Jeg er jo bare 157 cm.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-22, 13:26   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg god hjelp til å kjøpe felleski i Oslo?

Bare et lite rusk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no