Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken fritidsaktivitet har du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-23, 22:03   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg er begynt å trene, på treningsstudio på jobb, flere ganger i uken. I tillegg går jeg tur med venninne i skogen og har ulike styreverv som tar endel tid.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 22:04   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg strikker. Er også oftere ute med venner enn tidligere.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 22:10   #23
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg klatrer og går tur på ski eller beina. Førstnevnte med kjæresten eller døtrene. Tur alene eller skravlende med venninner.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 22:12   #24
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener hver dag. I tillegg har vi hund så mye av fritida går med til den. Jeg er også ekstremt glad i å være på tur

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 22:35   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener daglig, mer enn at jeg regner det som «fritidssyssel». Det er jobben min. Men enkelte aktiviteter/treningsformer har jeg valgt kun fordi jeg synes det er gøy, ikke fordi det er nødvendig helsemessig (heller tvert i mot, kanskje). Så, jeg rir dressur en gang i uken, går på rulleski, langrenn, og slalom. Når jeg trenger noe stillesittende, så hender det jeg strikker noe. Tidligere sang jeg, og det savner jeg. Det hender jeg ser på kor, men immunforsvarmessig tror jeg det hadde blitt krevende. Jeg er også frivillig undervisningskonsulent for Stiftelsen Organdonasjon, og har mitt første oppdrag neste uke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 22:36   #26
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Hunder, hunder og hunder - det aller meste av fritiden går med til dem. Er glad i film og bøker også, i å gå på konserter og finne på tull og moro (f.eks Escape room ) sammen med de voksne ungene.
Har også et styreverv som tar (for) mye tid.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 22:39   #27
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg begynte på ishockey og skating.. dont ask men det er ganske gøy da. Og jeg er i 30 årene

Hekler en del og musikk.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 22:41   #28
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg trener på treningssenter 2-3 ganger i uka (gruppetimer) og går turer - både gatelangs i nærområdet/byen og i skogen. I tillegg strikker jeg ganske mye

Det kunne vært meg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 23:30   #29
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Trener og henger på sosiale medier. Er med i flere grupper (med forskjellig fokus) på FB. Hører mye på podcast (er det en fritidsaktivitet?)

Har gjort mye forskjellig opp gjennom årene. "Alt" av hobby, lest mye, lærer meg nye ting. Matlaging. Vindrikking. Jobben har vært delvis hobby. For meg ligger det mange positive aspekter ved det å mestre.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-23, 23:40   #30
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg danser. Begynte godt voksen på ett voksenparti. Latino-style. Først nivå 1 og deretter nivå 2 hvor jeg går nå. Koreografi, dansestudio altså. Har egentlig ikke fysikken til det, og måtte ha pause i 2 år pga frozen shoulder. Ikke er jeg god heller. Treig på å ta koreografi. Startet igjen i høst og kjenner at kroppen ikke er med. Kort fortalt lider jeg fysisk som følge av av den ene timen i uka, men jeg elsker det - det gjør meg svett og glad rett og slett, skikkelig positiv boost. Dansestudioet har flere ulike kurs for voksne, vet iallfall om jazz, moderne, hip hop, latino 1 og 2 og muligens ballett også. Eldste på mitt parti er 63 og yngste 22, snittet er nok rundt 40-45 tror jeg.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 00:03   #31
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg går til psykolog. Neida. Joda. Men jeg har kjempelyst til å synge i kor eller spille i korps. En vakker dag.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 00:04   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

I høst var jeg på keramikkurs. Det var innmari trivelig og gøy, så planen er å stikke innom der i vår også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 00:09   #33
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Styreverv/leder i en forening, siden jeg liker organisering og planlegging - og har brukt dette som eksponeringsterapi for sceneskrekken min. Tør å snakke i en mikrofon nå, men får likevel stor kneskjelv av og til.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 00:40   #34
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg er lokalpolitiker. Det tar mye tid, men er veldig, veldig verdt det.

Og så strikker jeg og dyrker mat.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 01:02   #35
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Trener, hører på podcasts, Hager og frivillig i politisk lokallag.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 01:39   #36
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Lokalpolitiker, styremedlem for en veldig fin festival, møter venner/familie. I teorien trener jeg og leser bøker i tillegg. I praksis blir det en del netflix

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 01:48   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Vet ikke om jeg har noen, utover sosiale medier og Netflix. Jeg har en venninnegruppe da, som møtes hver 14. dag.

Om jeg skulle hatt noe organisert måtte det vært kor på amatørnivå, men jeg tør jo ikke begynne på noe slikt alene. Ingen av venninnene liker å synge. Den ene venninnen min, som også var på utkikk etter fritidsaktivitet startet i løpegruppe med påfølgende bading uansett årstid, og det er svært langt fra mine preferanser.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 03:00   #38
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Alt avhenger av formen min, men jeg har heldigvis noe som passer alt. Jeg leser tonnevis av bøker, jeg skriver, jeg er med i en filmklubb, jeg går på konserter, jeg følger favorittsporten min og så er det selvsagt endel film- og tvserietitting. Og så er jeg med venninner.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 06:36   #39
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg løper, går på tur, - gjerne i fjellet - strikker og lytter til lydbøker. I sesongen er jeg også intenst opptatt av sykkelsport, og har tidligere også reist på flere VM pluss Tour de France. Jeg kan bli veldig interessert i ganske smale tema som obduksjonens historie, Everestekspedisjoner eller utviklingen av santeria, for å nevne noen. Da blir det gjerne noen uker eller måneder med dypdykk.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:23   #40
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener, maler, holder på i hagen, leser, ser på serier, møter familie og venner (liker godt å arrangere små og store middager og samlinger ellers) og pusser opp (handywoman).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no