Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er det en korrelasjon mellom sukat- og fruktkakehat?
Jeg er glad i sukat og også i tunge fruktkaker 16 10,00%
Jeg er glad i sukat og synes tunge fruktkaker er helt greit 4 2,50%
Jeg er glad i sukat, men ikke i tunge fruktkaker 4 2,50%
Jeg synes sukat er helt greit og er glad i tunge fruktkaker 2 1,25%
Jeg synes både sukat og tunge fruktkaker er helt greit 11 6,88%
Jeg synes sukat er helt greit, men liker ikke tunge fruktkaker 7 4,38%
Jeg misliker sukat, men er glad i tunge fruktkaker 11 6,88%
Jeg misliker sukat, men synes tunge fruktkaker er helt greit 15 9,38%
Jeg misliker både sukat og tunge fruktkaker 90 56,25%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 19:48   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Niks! Samboer får ha kakene svigermor sender over helt i fred. De veier ett tonn og smaker høgg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 19:50   #22
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Nei, sånne kaker er jeg ikke spesielt glad i.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 19:55   #23
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Kan ikke fordra noen av delene.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:15   #24
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Jeg er ikke et kakemenneske. Spesielt lite liker jeg denne typen fruktkaker og sukat.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:25   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Det er i hvertfall en sammenheng mellom hva Toffen liker og hva Mim'en liker. :statistiker:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:30   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Jeg slutter meg (ikke uventet) til majoriteten. Og så planlegger jeg en tredje undersøkelse som skal kartlegge korrelasjonen mellom hat til sukat, fruktkake og delfiakake.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:32   #27
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg slutter meg (ikke uventet) til majoriteten. Og så planlegger jeg en tredje undersøkelse som skal kartlegge korrelasjonen mellom hat til sukat, fruktkake og delfiakake.

Den korrelasjonen er klar her - kan ikke utstå noen av delene.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:42   #28
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Delfiakake.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:55   #29
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker altså sukat. Jeg liker også sånne tunge fruktkaker spekket med tørket frukt og for den saks skyld sukat og lignende, og gjerne dynket med en god slant konjakk. Men dere sukathatere kan vel umulig like disse kakene? Det gjør i hvert fall ikke min sukathatende familie.

Jeg trenger tall, spørris følger!

Har aldri smakt fruktkaker.
Du menersånn ala engelske fruktkaketing? hehe
Har bare sett oppskrifter på sånt.

Ingen i vår familie eller omgangskrets som lager sånt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:56   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har smakt noe sånt, og kan derfor ikke uttale meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:58   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Jeg liker delfiakake. :bidrar: Hvis de ikke har puttet virkelig ekle ting i den.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:00   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker delfiakake. :bidrar: Hvis de ikke har puttet virkelig ekle ting i den.

Det gjør jeg også.

Men jeg tror aldri jeg har smakt tunge fruktkaker. Nærmeste fruktkake jeg har spist er mammas jordbærkake med sukkerbunn, og gele med ferske jordbær på toppen. Men det er jo ikke frukt heller når jeg tenker meg om.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:00   #33
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg synes begge deler er helt greit. (Bortsett fra min mors fikenkake. Den er mye mer en bare helt grei. Den er knallgod!)

Er det med fiken, dadler, aprikos og valnøtter? I så fall lager jeg en lignende hver jul. Det er godt.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:25   #34
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men dere sukathatere kan vel umulig like disse kakene?

Nei, det kan iallfall ikke jeg. :spy:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:26   #35
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh - sukat og tunge fruktkaker, gjerne dynket med konjakk e.l.

:dobbeltspy:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:53   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.869
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker altså sukat. Jeg liker også sånne tunge fruktkaker spekket med tørket frukt og for den saks skyld sukat og lignende, og gjerne dynket med en god slant konjakk. Men dere sukathatere kan vel umulig like disse kakene?

Nei. Jeg misliker intenst begge deler.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:54   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.869
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Liker ikke delfia heller. :åpplyser:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 22:09   #38
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker altså sukat. Jeg liker også sånne tunge fruktkaker spekket med tørket frukt og for den saks skyld sukat og lignende, og gjerne dynket med en god slant konjakk. Men dere sukathatere kan vel umulig like disse kakene? Det gjør i hvert fall ikke min sukathatende familie.

Jeg trenger tall, spørris følger!


Kaker bombet med sukater, annen tørket frukt og cognac er uimotstålig. Det er vinter og vår siden sist jeg smakte noe slik, så hvis du har en oppskrift må du gjerne dele den. Synes det lukter jul av denne tråden.

  Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 23:33   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Sukat: Nei.
Tunge fruktkaker: Greit nok - men ikke det jeg velger først på kakebordet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 23:38   #40
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Apropos sukat: liker du tunge fruktkaker?

Æsj og æsj ja. Står over.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no