Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

En oppskrift på noe godt og surt

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 17:00   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En oppskrift på noe godt og surt

Jeg går på cellegift og er ekstremt kvalm om dagen. Alt gjør meg kvalm.... sliter med å finne noe å spise og drikke. Kan ikke drikke vann pga bismaken fra cellegiften.... og higer etter noe surt, selv om jeg egentlig ikke skal ha syre nå.... har spist mye kiwi, så det er jeg lei av nå. Grønnne epler også.... skulle gjerne hatt oppskriften på noe godt... har nok av tid til å lage noe også.

Forslag? Anyone?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 17:35   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

Lemonade? Sitronsorbet eller annen sorbet?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 17:40   #3
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

Sitron eller bringebær-fromasj?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 17:41   #4
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

Hva med smoothie med youghurt naturelle som basis? Frossen frukt/bær(f.eks jordbær og banan), litt eplejuice og noen dæsjer naturelle youghurt. Vil du få i deg ekstra kalorier og proteiner kan jeg anbefale ett rått egg oppi - det smaker du ikke. Valnøtter most oppi er også supert for fettet/kaloriene sin del.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 19:24   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

Du må lage Lemon meringue pie!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 19:28   #6
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=38548

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 23:53   #7
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

Trollkrem er sesongens slager her i heimen. Pisk en eggehvite stiv, ha i tyttebær og sukker/søtningsmiddel, og pisk enda mer. Surt og godt!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 16:04   #8
meemz
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Buskerud
Innlegg: 14
meemz har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

når jeg gikk på cellegift fikk jeg oppheng på appelsin med kanel. Å så drakk jeg mye limonade og appelsin juice..

meemz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 16:09   #9
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

Lemon curd er veldig godt. Smaker litt som fox egentlig. Ha det til dessert med frisk frukt f.eks.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 17:50   #10
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En oppskrift på noe godt og surt

Jeg tenkte egentlig ikke på søte ting med sukker i. Men limonade skal jeg absolutt lage! I morgen den dag! Og smoothie med rips.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no