Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-11, 22:36   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Iphonen min døde plutselgi her, skjermen er svart, den reagerer ikke på noen av knappene, den reagerer ikke når jeg kobler den i pc'en, den reagerer ikke når den blir tingt til selv om personen i andre enden får ringesignaler. Er det noe jeg kan gjøre? Finnes den en lur resetoperasjon jeg kan gjøre? KRISE.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:37   #2
Betty
Superaktiv
 
Betty sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 348
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Hjelp iPhonen min døde plutselig

Har du prøvd å holde inn den knappen oppå og den store knappen samtidig i over 5 sekunder?

__________________
Storesøster, mai-06.
Lillesøster, april-09.
Betty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:40   #3
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Ja. Funket ikke det heller

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:48   #4
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Min var helt død i 12 timer. Den ladet seg helt ut og da virket ingenting. Den sto i laderen om natta. Dagen etter virket den. Aner ikke hvorfor......

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:49   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Min har gått i hvitt noen ganger. Da må jeg dra av fingeren over der det bruker å komme slå av rubrikk, og da får jeg den helt av. Og så virker den når jeg slår den på igjen.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:52   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Min var helt død i 12 timer. Den ladet seg helt ut og da virket ingenting. Den sto i laderen om natta. Dagen etter virket den. Aner ikke hvorfor......

Det er fult batteri. Håper ikke jeg må lade den helt ut før den starter igjen! Trenger den i mrg.

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Min har gått i hvitt noen ganger. Da må jeg dra av fingeren over der det bruker å komme slå av rubrikk, og da får jeg den helt av. Og så virker den når jeg slår den på igjen.

Funker ikke det heller. Det er ikke reaksjon på skjermen.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:56   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Det samme skjedde med min, og jeg fikk ikke resatt den vha pcen heller. Jeg ringte kundeservice og de kunne konstatere at jeg ikke kunne gjøre mer og jeg sendte den inn. Fikk splitter ny telefon i posten etter 4 dager.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:58   #8
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Åhhh. Der våknet den plutselig, etter å ha stått i pc'en en time. Helt av seg selv, lettet!

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:16   #9
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Min døde også, da koblet jeg den til pcn, startet opp itunes, holdt inn home knappen og av/på knappen oppe. Og vips så startet den. Googlet i panikk og da var det tipset

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:25   #10
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Sånn har min også oppført seg 2 ganger. En time på lading har fikset biffen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:33   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.384
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Min var sånn en gang. Ingenting funket og den var svart. Jeg prøvde alt. Til slutt gikk jeg til telefonbutikken. Da virket den med en gang. Fint det, men hvor TYYYPISK!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 14:20   #12
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Hehe, ja ikke sant.

Men det å plugge inn, starte itunes og holde inn de to knappene resetter iphonen.
Mener jeg leste også at det skulle stå i bruksannvisningen og, den jeg skjelden leser :P

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 23:02   #13
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Gammel tråd, men tipset virker fremdeles. og *panikk*

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-17, 09:52   #14
LiraCassidy
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 1
LiraCassidy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Du kan å holde inn av/på knappen samt hjem-knappen i ti sekunder for å se om du får liv i telefonen da?

Eventuelt koble telefonen med kabel til PCen din for så å åpne iTunes. Starter telefonen da? Kan du oppdatere iOS? Ihverstefall må du nullstille den tilbake til fabrikkinstillingene.

Hjelper det?

LiraCassidy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-17, 17:10   #15
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Opprinnelig lagt inn av LiraCassidy, her.

Du kan å holde inn av/på knappen samt hjem-knappen i ti sekunder for å se om du får liv i telefonen da?

Eventuelt koble telefonen med kabel til PCen din for så å åpne iTunes. Starter telefonen da? Kan du oppdatere iOS? Ihverstefall må du nullstille den tilbake til fabrikkinstillingene.

Hjelper det?

Tråden er 4 år gammel, tror nok de har ordnet opp.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-17, 18:09   #16
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, iPhonen min døde plutselig

Det der har jeg også opplevd. Godt med batteri ene øyeblikket, så helt svart og død. Etter en god ladeøkt var den helt fin igjen.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no