Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg har spist blodpannekaker!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 10:31   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Jeg tipper det siste.

Akkurat det samme tenkte jeg.

Har aldr smakt blodpannekakerog kommer heller aldri til å gjøre det.
Det sammem gjelder for annen blodmat.

Må bare komme med en liten ting.
Jeg og noen andre satt på en chatt og pratet om fødsler og morkake (pluss blod og gørr) da kom hun ene på at hun hadde glemt å skrive opp blodpudding på handlelista si, for hun fikk så lyst på det......................

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 13:50   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg bestiller på jevnlig basis blod fra blodbanken til forskningsformål, men jeg tenker heldigvis ikke "lunsj" når blodet ankommer.

Sløser du vekk blodet vi gir? Har ikke de lite blod? Håper du gir tilbake med renter.

Forøvrig har ztjerna fått smake blodpudding/pølse de siste ukene. Det er ikke veldig populært, men litt går ned. Har smakt litt jeg også, og det er ikke ille. Jeg syntes både det og blodpannekaker var fantastisk da jeg var liten - men sluttet å spise det da jeg fant ut hva det var. Omtrent samtidig sluttet jeg å spise blodappelsin

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 13:57   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Sløser du vekk blodet vi gir? Har ikke de lite blod? Håper du gir tilbake med renter.

Når blodbanker har for lite blod så betyr det at de ikke har store nok lager i kriseberedskap. Blodet blir forøvrig brukt i det godes tjeneste.

Jeg er dessuten avskiltet som blodgiver, så de får nøye seg med å få betalt. Lurer på om vi betaler 250,- pr. pose.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:02   #24
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er dessuten avskiltet som blodgiver, så de får nøye seg med å få betalt. Lurer på om vi betaler 250,- pr. pose.

Det er da for galt at du ikke kjøper svarte tjenester Kunne fått det my-y-ye billigere direkte fra min arm. Sjelden type og greier.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:20   #25
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det er da for galt at du ikke kjøper svarte tjenester Kunne fått det my-y-ye billigere direkte fra min arm. Sjelden type og greier.

Hvis jeg trenger lite blod så tapper jeg fra mine kollegaer. Husker forresten at jeg under studiene tappet fra egen kropp. Jeg ga opp å stikke meg selv i armen og gikk til slutt til angrep på en fortreffelig åre i ankelen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:28   #26
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Har riktignok aldri smakt det, men ble ikke akkurat fristet nei.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:33   #27
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes blodpannekaker er godt. Jeg liker blodpudding også, særlig hjemmelaget, men det har jeg ikke spist på mange år.

Enig! Desverre er det maaange år siden jeg har spist det!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 03:30   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Blodpannekaker var forholdsvis vanlig da jeg var lita, og vi slakta sjøl. Blodpølse og -pudding likte jeg ikke noe særlig.








Det var forresten jeg som pleide å røre i blodbøtta under slaktinga.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:42   #29
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det var forresten jeg som pleide å røre i blodbøtta under slaktinga.

Det har jeg også gjort noen ganger. En gang var jeg gravid i 7.uke. :kvalm:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:45   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Smakte på blodpuddng da jeg var liten, og fyttikatta det var ekle greier

Jeg er overhodet ikke kresen, men det kommer jeg aldri til å spise mer.
Ikke blodpannekaker heller

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:03   #31
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Jeg husker at det var stor stas med blodpannekaker da jeg var lita. Naboen var slakter og han pleide å ha med blod hjem av og til. Da kom alle naboungene til oss for å spise blodpannekaker. Min mor var nemlig den eneste i nabolaget som orket å tilbedede de - alle de andre orket ikke tanken på å røre bøtta med blod

Jammen ikke sikker på om jeg hadde orket å spise det i dag - da måtte jeg i alle fall fått de ferdig servert

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 13:28   #32
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Samboern min er vokst opp med blodpannekaker og ovetalte meg derfor til å lage det her en gang...

Brakk meg mens jeg stekte dem, og kommer ikke til å servere det igjen.

Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:55   #33
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Sitter her og brekker meg, måtte holde for munnen mens jeg leste noen av innleggene, Nå ble jeg kvalm,

Man spiser ikke frivillig blod... Æsj og dobbelt æsj.

Jeg spyr jo bare jeg biter meg i tungen...

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:57   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Man spiser ikke frivillig blod... Æsj og dobbelt æsj.

Jeg spyr jo bare jeg biter meg i tungen...

Det er jo ikke rått blod man spiser. Det er veldig tungt fordøyelig. Man må steke det først.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 16:00   #35
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har spist blodpannekaker!

Åh nam.

Blodpankake,blodpudding og blodpølse. Nam

Nå vet jeg hva jeg skal dra på mega til uken å se om de har.

I namenam

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no