Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har du spist julemarsipan ennå?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Har du spist av årets julemarsipan?
Har det kommet julemarsipan altså? 3 4,11%
Nei, den har jeg ikke smakt ennå. 35 47,95%
Ja, jeg har spist julemarsipan. 20 27,40%
Liker ikke marsipan. 15 20,55%
Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 11:35   #21
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Nekter å spise julemaskipan allerede!!!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:50   #22
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Har ikke registrert at den har kommet, jeg. Men nå havner den havner nok i handlekurven neste gang jeg er i butikken.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:54   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Elsker marsipan og har ikke klart å holde meg unna!!!
Særlig marsipanpølser med sjokolade, namnam

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:58   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Marsipan er vondt.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:02   #25
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Nei jeg har ikke spist, men det har mannen min gjort.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:17   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Marsipan er vondt.

Vondt? I magen?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:24   #27
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Liker ikke marsipan så den holder jeg meg langt unna.
Med unntak på marsipankake, men det blir ikke så ofte

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:34   #28
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Ja, jeg har faktisk allerede spist litt - til tross for at jeg egentlig ikke er spesielt glad i marsipan. Men det var en sånn ny, fin pakke fra Freia... Ganske grov marsipan med mørk sjokolade utenpå, og så var den så fint pakket i en liten papp-sak. Og veldig god var den.

Alibiet for kjøpet var at marsipan inneholder mandler, mandler er bra mot halsbrann, ergo måtte jo dette være det perfekte godteriet for en søthungrig gravid dame.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:02   #29
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Jeg har ikke spist julemarsipan enda. Sannsynligvis fordi jeg for et par uker siden hjalp ei venninne å lage marsipankake. Dumme meg var egentlig veldig sulten og spiste alt for mye marsipan i stedet for mat. Ble helt usannsynlig kvalm, og det blir nok en stund til julemarsipanen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:02   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Jeg elsker marsipan, men siden jeg er på slank blir det kun litt sjokolade av type veldig mørk om lørdagen. Jeg er skremmende fokusert på å nå målet som jeg har hatt i åtte år denne gangen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:07   #31
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Nope, liker ikke marsipan jeg..

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:21   #32
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg elsker marsipan, men siden jeg er på slank blir det kun litt sjokolade av type veldig mørk om lørdagen. Jeg er skremmende fokusert på å nå målet som jeg har hatt i åtte år denne gangen.

Da er selvlaget marsipan tingen. Hvis du lager melisen selv av fruktose blir det ikke så ille, for ellers er det jo stort sett mandler, og det er jo bare sunt. Og så dypper du marsipanen i smeltet, mørk sjokolade etterpå.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:23   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Da er selvlaget marsipan tingen. Hvis du lager melisen selv av fruktose blir det ikke så ille, for ellers er det jo stort sett mandler, og det er jo bare sunt. Og så dypper du marsipanen i smeltet, mørk sjokolade etterpå.

Jeg har faktisk ikke lyst på. Jeg må nok ha blitt hjernevasket. Ikke har jeg lyst på rødvin, brie eller kald stratos heller. Jeg er nok syk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:50   #34
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Aldri i livet om jeg kjøper noe som minner om jul før advent. Jeg vil gjerne slippe å tråkke i juleting helt fra oktober, sånn at det kanskje kan være koselig å se litt julemarsipan og en nisse når julen virkelig kommer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:51   #35
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Nei, jeg har ikke laget den enda.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 14:33   #36
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Nei, ikke enda. Drøyer det litt til tenker jeg.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:07   #37
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Bare tanken på marsipan gjør meg kvalm nå. Selv om jeg normalt liker det.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:12   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Ikke før desember

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:31   #39
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Nei. Og det er berre på grunn av kaloriiinnholdet, ikkje av julestemninghensyn.

Korfor vart eg ikkje av dei tynne?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:46   #40
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du spist julemarsipan ennå?

Jeg er veldig glad i marsipan, men prøver å holde meg i skinnet til det blir desember ihvertfall!

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no