Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-10, 20:56   #1
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nytt kjøkken

Skal endelig kjøpe nytt kjøkken fra IKEA. Det gamle er helt håpløst på alle områder.. Men jeg greier ikke helt å bestemme meg. Tror jeg vil har hvitt kjøkken. Kanskje STÅT eller ädel hvit. Noen som har meninger?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 20:58   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Ädel hvit.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 21:17   #3
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi har nettopp pusset opp og valgte Ädel hvit. Ei venninne har Ståt, og hun ville gjerne vært foruten de "rillene", ellers så er jo den veldig fin. Mange venner av meg har valgt Lidingø - det var derfor jeg ikke ville ha det.

Kan finne noen bilder av hvordan det ble hos oss hvis du vil .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 21:29   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi hadde Ståt i huset vi bodde i før. Kjempefint. Men hadde jeg valgt selv hadde jeg kanskje tatt Lidingø, men det er endel dyrere.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 21:42   #5
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Her er noen bilder fra vårt nye Ädel kjøkken, ble ferdig rett før jul, og har igjen litt småtterier på bildene her altså. Veldig fornøyd .









__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 21:27   #6
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Takk for titten! For et flott og romslig kjøkken. Vårt blir nok noe mindre da...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 21:36   #7
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken


Jeg er forelsket i kjøkkenet til Tussilago!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 21:43   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ädel hvit.

Helt enig

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 21:45   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Her er vårt Ädel som vi ble ferdige med i sommer



__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:02   #10
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Lekkert!
Men dere som har induksjonstopp.... Er det vanlig skap/ skuffer dere har under?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:39   #11
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi har vanlig skuffe under induksjonstoppen ja. Til røreting og tang.
Den er ikke så dyp da, for induksjonstoppen stikker litt ned i skuffen på en måte, men det kommer av at benkeplaten vår er bare 12 mm.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 09:20   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi har induskjonstopp og i den lille skuffen under har jeg bruksanvisninn til komfyren og stekovnen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 09:21   #13
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Tussilago: Lekker med de rød/orange flisene

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 09:33   #14
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Jeg savner vårt gamle kjøkken. Solär fra IKEA.
Vedlegg 21839

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 11:43   #15
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Tussilago: Lekker med de rød/orange flisene

Takk!
Vi så faktisk på de som dere har også (har sett tråden din før nemlig ) men så ble det mannen som ville ha den rødfargen. Flisleggeren syntes det var en uvanlig farge - men alle som er her synes den er tøff og vi er veldig fornøyde med valget.

Iben: Vi også har skuffe under induksjonstoppen. Vi har faktisk skuffer overalt, unntatt hjørneskapene og høyskapet (med skuffer inni). Skuffe under vasken til søppelsortering anbefales iallefall .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 11:55   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi fikk beskjed om at skuffen under induksjonstoppen ikke kunne brukes til noe - så der er det ikke skinner eller noe hos oss, bare en front uten håndtak. Brukte montør fra IKEA, de burde jo vite hva de driver med?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:09   #17
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi fikk beskjed om at skuffen under induksjonstoppen ikke kunne brukes til noe - så der er det ikke skinner eller noe hos oss, bare en front uten håndtak. Brukte montør fra IKEA, de burde jo vite hva de driver med?

De på IKEA sa til meg at jeg kunne ha ting der, men helst ikke skarpe ting som kniver etc. Vi har noen skærefjøler vi da.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:41   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Jeg synes det nye høyglans kjøkkenet deres i grått er lekkert. Og hadde nok valgt det om jeg skulle hatt nytt kjøkken nå

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:48   #19
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

De på IKEA sa til meg at jeg kunne ha ting der, men helst ikke skarpe ting som kniver etc. Vi har noen skærefjøler vi da.

Jeg har ikke hørt noe om at vi ikke kunne ha noe der så vi har krydderet vårt liggende der. Veldig praktisk.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 13:02   #20
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi har også skuff under platetoppen, og der har vi sleiver og sånn. Kjempekjekt.

Vi har forresten også nytt kjøkken, Lidingø valgte vi.
(Bildene er tatt lillejulaften -derfor julemodusen, og ikke er alt hengt opp her ser jeg.)



Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no