Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til 18-åring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-23, 10:45   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gave til 18-åring

En venninne av eldste fyller straks 18. Min skal i 18-årsdag snart. I går fikk vi invitasjon til åpent hus for å feire henne noen dager senere, altså mine ungdommer og meg. Må jo ha med en gave da også; vi er endel sammen med dem og reiser på ferie sammen hver sommer.

Har dere noen gode tips til gave? Jeg står litt fast.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 16:02   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til 18-åring

Smykker i serien «månestein» er veldig poplulært nå har jeg fått hint om av mine ungdommer/unge voksne

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 16:24   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til 18-åring

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Smykker i serien «månestein» er veldig poplulært nå har jeg fått hint om av mine ungdommer/unge voksne

Takk for tips!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 16:58   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til 18-åring

Jeg står for drikkepresset og hadde nok gått for en flaske bobler.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 17:02   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.470
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til 18-åring

En bitteliten flaske bobler i skinnende rosa, har jeg kjøpt i attenårsgave til tantebarn (men ikke til egne). Og så kan du kjøpe noe mer ordentlig ved siden av. Mummikopper er populært.

Evt drikkeflaske i metall (f.eks Mummi)?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 17:06   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til 18-åring

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

En bitteliten flaske bobler i skinnende rosa, har jeg kjøpt i attenårsgave til tantebarn (men ikke til egne). Og så kan du kjøpe noe mer ordentlig ved siden av. Mummikopper er populært.

Evt drikkeflaske i metall (f.eks Mummi)?

Har også kjøpt rosa bobler til niese; min skal få det samme, men til denne tror jeg det blir helt feil.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 17:38   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til 18-åring

Gavekort på kino?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 18:19   #8
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.232
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Gave til 18-åring

Mine ungdommer har blitt stormende glade over Puffy øredobber og halssmykke i serien the Attitude of Rice fra en ung, kinesisk designer jeg kjenner.
Den ene gavemottakeren sier hun har brukt øredobbene konstant det siste året.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 10:43   #9
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.088
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til 18-åring

Hoops eller charms fra Emilia By Bon Dep

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no