Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når pynter du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-22, 17:49   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Når pynter du til jul?

Ja, hva slags tradisjoner har du for julepynten? Altså nisser og juletre? Jeg lar meg forundre av at noen julepynter huset 1.desember men folk får gjøre som de vil. Jeg har bare bittelitt problemer med å forstå hvorfor (forklar gjerne).

At vi tenner stjerner i vinduene og lyslenker rundt hus og vinduer fra 1.søndag i advent er vel helt vanlig. Men det er lys, og ikke nisser.

Vi pynter til jul 22. eller 23.desember. Da kommer juleduker og nisser og juletreet frem. Blir spennende i år med jul i nytt hus, vi vet faktisk ikke helt hvor vi skal ha juletreet… men et eller annet sted på stua må det jo stå. Vi har ekte juletre! Vi har bare ikke kjøpt det enda.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 17:52   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Det går litt gradvis fra første søndag i advent. Juleserviset og litt pynt kommer frem tidlig, juletreet pyntes gjerne 20. elier 21. (dobbelbursdsg den 23.).

Jeg synes det er hyggelig med jul, lys og nisser og blir gjerne lei rett etter nyttår. Da er det fint å kunne ha det fremme mye av desember.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 17:53   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

At det er vanskelig å forstå hvorfor, synes jeg er vanskelig å forstå. Folk er rett og slett forskjellige?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 17:55   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

At det er vanskelig å forstå hvorfor, synes jeg er vanskelig å forstå. Folk er rett og slett forskjellige?

Joda, men det var jo ikke sånn før - og vi var jo forskjellige da og. Jeg tror det jeg syns er rarest er at folk får julestemning så tidlig før jul, og orker å «bo i nisser en måned», men jeg sier absolutt ikke at det er feil, jeg vil bare prøve å forstå. Det var ikke meningen å starte en diskusjon der de som pynter tidlig er sære altså.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:01   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Jeg får så mye pes for å pynte tidlig, at jeg er vant til å argumentere. Jeg synes for eksempel november er grusom, da er det hyggelig å fokusere på jul mår desember kommer. Vi har kunstig juletre også (pga allergi), det er det hvertfall mange meninger om.

Hjemme hos oss (i barndommen) ble det også pyntet ganske tidlig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:03   #6
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

1. desember/1. søndag i advent (det som kommer først): Krans på ytterdøra, julelys ute, stjerner i kjøkkenvinduene, pynteputene i sofaene i stua får juletrekk, juleløper på salongbordet, alle telysholdere og lysestaker byttes til julevarianter, jeg henger små julekuler på vrihasselen og så har jeg svibler i små røde krukker.

Alt annet (inkludert juletre, som må være ekte og helst vanlig gran siden det lukter jul) kommer fram lille julaften og blir værende til 13. dag jul.

Jeg har mye mer julestemning 1. desember enn 2. januar så jeg kan godt forstå de som begynner tidlig. Jeg synes kanskje det er litt rart med de som kvitter seg med julepynten allerede i romjulen, men folk må selvsagt få gjøre som de vil.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 15-12-22 kl 18:53.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:06   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Ofte første helgen i advent. I år ble det ikke før tredje helgen i advent. Koser meg nå med pynt og tre i stua.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:11   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Det varierer litt fra år til år. Vi er alltid ferdig med pyntingen til siste helgen før jul, da har vi alltid julefest. Jeg synes også det er koselig å ha julepynten fremme en stund, men etter nyttår vil jeg helst ha den bort asap.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:21   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Tidligere for hvert år. Jeg har ikke pyntet ennå, men har planer om å gjøre det snart, kanskje i morgen eller i helgen. (Jeg har på en måte pyntet litt, da. Krans på døra, stjerner i vinduene og andre steder, hengt julekortene på veggen ettersom de har kommet og jeg har adventslys på fat med pynt både på stuebord og kjøkkenbord.

Som en over her sa: Jeg har mer julestemning 1. desember enn 1. januar. Det er NÅ som er den koseligste tiden. Jeg kan ikke se Love Actually uten juletre i stua, det går bare ikke for meg. Samtidig orker jeg ikke å pynte lille julaften. Da vil jeg BARE slappe av. Derfor har vi pyntet rundt 20.-21., tror jeg, de fleste år. I år altså litt tidligere.

Adventtiden skal nytes, og da er pynt essensielt. (For meg.) Det er ikke et overpyntet julehus med røde nisser, det er mer snakk om lys, granbar, kongler, julemusikk, stjerner og diverse andre greier. Julekakene og -konfekten smaker også best før jul.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:23   #10
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Vi pynter til advent 1. desember/1. søndag i advent. Da er det lys ute, pynt på døra, stjerner i vinduene og lilla duker på bordet. Juletreet, den røde pynten og all julepynten kommer fram rundt 21. desember. Den blir værende til 13. dag jul, da synes mannen det er nok og rydder. Så egentlig har vi jul opp i litt over to uker.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:25   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Og ja, jeg synes også det virker trist å kaste pynten ut i romjulen. Folk må gjerne gjøre det for meg, for all del. Men nyttårsaften uten et lysende juletre synes jeg er stusselig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:25   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Diverse julepynt rundtom i stua fra ca siste helg før jul og fram mot julaften, mesteparten lille julaften. Juletreet pyntes på kvelden lille julaften, alltid, uten unntak. Tradisjonen har vært at ungene ikke skal se treet ferdig pyntet før de våkner på julaftens morgen (det jeg er oppvokst med), og det tviholder de på. Så når jeg så smått begynner å pynte det utpå kvelden en gang, fordi jeg ikke gidder å vente lenger, så går de på rommene sine og legger seg. Så da pyntes treet ferdig, og alle pakkene legges under. Det andre av pynt er ferdig tidligere på dagen eller dagene i forveien, slik at det bare er treet som gjenstår når vi setter oss foran TV-en og "kvelden før kvelden", med julekaker og julebrus.

Vi har også ekte juletre, det hugges alltid siste søndag før jul, på en gård i utkanten av byen som tilbyr selvhogst. Hvis det får stå på rot så lenge som mulig drysser det nesten ikke. De eneste gangene jeg har opplevd dryssende juletre var det året vi fikk motorhavari på vei til juletrehogst, måtte ha bilberging og kjøpe ferdig hugget tre på torget i stedet, og i 2018, året med ekstremtørke på sommeren. Så vi har heller ikke kjøpt enda, det gjør vi på søndag, tradisjonen tro.

Rydder vekk pynt og tre vanligvis første eller andre helg etter nyttår, ettersom når det passer best, senest 20.dagen (13 jan) Siden vi pynter såpass sent har jeg det heller ikke så travelt med å få det vekk. Synes det er koselig at det står litt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-12-22 kl 18:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:27   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Jeg har heller aldri opplevd dryssende tre. Nå har vi enten edelgran eller nobel(?)gran eller noe sånt, men det drysser ikke, og det står gjerne opp mot tre uker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:28   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Vi pynter til advent 1. desember/1. søndag i advent. Da er det lys ute, pynt på døra, stjerner i vinduene og lilla duker på bordet. Juletreet, den røde pynten og all julepynten kommer fram rundt 21. desember. Den blir værende til 13. dag jul, da synes mannen det er nok og rydder. Så egentlig har vi jul opp i litt over to uker.

Dette høres egentlig litt ut som oss.

Jeg liker ikke julemusikk noe særlig jeg da, det må være i svært små doser. Og selvvalgte sanger. (kresen).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:33   #15
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Vi pynter litt gradvis fra tidlig desember. I år kommer juletreet forhåpentligvis opp i helgen. Vi reiser på hytten 1 juledag, så da er det kjekt å ha noen uker med julepyntet hus før vi drar. Julepynten ryddes bort når vi kommer hjem fra hytten like over nyttår.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:36   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Vanligvis rundt 1. desember, og så rydder jeg det bort 1. januar.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:41   #17
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Mamma og pappa pynter lillejulaften og pynter med lilla i adventstiden. Da jeg fikk eget hjem jobbet jeg på blomsterbutikk og senere Vinmonopolet. Ukene før jul jobbet jeg 10 timer dag og var helt utslitt. Jeg startet da å pynte ferdig til 1. helg i advent og pyntet treet siste helgen før jul. Julegavene blir vi stort sett ferdig med på black fridag eller tiden rundt den.Det har jeg fortsatt med og de 18 siste årene har jeg hatt juleferie fra ca 20. desember, og jeg storkoser meg hele adventstiden.ingen stress.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:48   #18
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Blomster, stjerne og lilla lys og løpere fra 1. søndag i advent.

Juletre og pynt og røde lys og løpere lille julaften.

Det er absolutt pyntet i desember. Men adventspyntet, ikke julepyntet

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 18:53   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Det meste av min pynt er like mye adventspynt som julepynt. Egentlig mest vinterpynt. Det er kongler, nøtter, tørkede appelsinskiver, blanke eller hvite stjerner, hvite lys, øvrig pynt i hvite, grønne eller brune toner. Jeg eier ikke noe som er lilla, og svært lite som er rødt. Lilla er et bevisst valg (jeg har aldri likt den fargen) og mangelen på rødt er mer tilfeldig. Kan godt ha litt rødt, men har ikke så mye. Rødt er nok uansett det siste som kommer fram. Det er veldig julete.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 19:40   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Det er jeg som inviterer til julegrøt, og det varierer hvilken dag det er. Men vi er ferdigpyntet til det. I år skal vi ha det på lillejulaften så da skal vi være ferdige 22.desember, Regner med vi tar noe pynting i helga og at selve treet pyntes 22.desember.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no