Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger du en praktisk håndsrekning? Hjelp fra Luado

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-22, 19:42   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Trenger du en praktisk håndsrekning? Hjelp fra Luado

Storebrand har inngått samarbeid med Luado, som er en plattform for å matche hjelpere med folk som trenger hjelp til et eller annet praktisk.

Nå før jul så deler de ut to timer gratis hjelp til folk som trenger det. De nevner spesifikt aleneforeldre og eldre som grupper som kan søke. Eksempel på hjelp man kan få er bistand til vasking, rydding og fiksing av møbler eller oppheng.

Jeg har nettopp hatt en fantastisk hjelper hjemme hos meg og fått orden på masse småting i leiligheten!

Har du bruk for en håndsrekning selv, eller kjenner du noen som har det? Her er link til søknadsskjemaet.

https://luado.no/page/storebrand-en-god-jul

Jeg fikk svar samme dag som jeg søkte.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no