Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan hunden hete Lillebror?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Kan hunden hete Lillebror?
Selvsagt! For et supert navn! 73 66,97%
Øh, nei. Finn kort navn med S. Hvis ikke er du dårlig hundeeier. 32 29,36%
Duh! Det er best å ikke gi noe navn. 4 3,67%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-15, 09:41   #41
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Brann er også et godt navn på en hund. Fungerer både i byen og i skogen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 09:42   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

vi bor rett ved havet, så Hai hadde vært supert!

Men som sagt, alt med et snev av gøy er nedstemt.
Hai, Ulv, Eureka, Taxi, Monster, Brann, zombi ... Nedstemt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 09:43   #43
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Pondus?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 09:46   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Nedstemt.

Ca alt dere kan komme på er allerede foreslått og forkastet.
Vi står igjen med Lillebror, og Stratos er vel ikke helt forkastet enda, men det er litt kjedelig, og vi liker det ikke like godt som Lillebror.

Det bare føles som vi ikke har kommet på Navnet enda. Selv om vi alle liker Lillebror.

Men vi skal gruble litt til. Enten kommer vi på noe som bare føles helt riktig, eller så sier vi oss sikkert fornøyd med Lillebror.

Litt kjekt å lande på navn, slik at oppdretter kan begynne å bruke det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 09:54   #45
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

vi bor rett ved havet, så Hai hadde vært supert!

Men som sagt, alt med et snev av gøy er nedstemt.
Hai, Ulv, Eureka, Taxi, Monster, Brann, zombi ... Nedstemt.

Her må du dra voksenkortet og overstyre andres manglende sans for gode hundenavn.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 09:57   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har aldri skjønt at eiere omtaler seg som mamma eller pappa til hunder og katter. Da blir jeg en mellomting mellom og .

Det har jeg også grøsset og vært helt himmelfallen over, helt til jeg tenkte over at både mannen og barnet i huset stort sett omtaler meg som mamma. Så det er jo på en måte navnet hunden vil lære seg. Hvis mannen sier "Gå til mamma!" så vil hunden mest sannsnlig vite at den skal gå til meg. Sier han derimot "Gå til Kirsebær!", så kan vi risikere at den tisser på treet til naboen.

Så det kan faktisk hende at vi både får en hund som heter Lillebror OG at jeg blir hetende mamma.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 28-08-15 kl 10:10.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:00   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Her må du dra voksenkortet og overstyre andres manglende sans for gode hundenavn.

Det er vanskelig å dra voksenkortet når den andre voksne i husstanden er like kjedelig som ungen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:07   #48
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Jeg foreslår Bios. Det er det genialeste hundenavnet!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:10   #49
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Zorro? Da får du både s-lyden, og et kult (men ikke uberkult) navn. Ellers ville jeg gått for Lille(bror).

Jeg får også neller av folk som menneskeliggjør hunder. "Menneskenavn" på hunder kan være litt artig, men jeg foretrekker hundenavn på hunder, uten at jeg reagerer på Lillebror. Jeg hadde nok insistert på å bruke Lille, da.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:10   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det har jeg også grøsset og vært helt himmelfallen over, helt til jeg tenkte over at både mannen og barnet i huset stort sett omtaler meg som mamma. Så det er jo på en måte navnet hunden vil lære seg. Hvis mannen sier "Gå til Kirsebær", så kan vi risikere at den tisser på treet til naboen.

Så det kan faktisk hende at vi både får en hund som heter Lillebror OG at jeg blir hetende mamma.

Svigermor kaller seg selv "Beste" overfor hunden til min svoger. "Kom til Beste du", "Beste skal finne litt mat til deg" etc. Altså det samme som hun er til barnebarna (svogeren min har ikke barn, bare hund, men svogeren han omtaler seg definitivt ikke som "Pappa" altså. ).

Mamma omtaler seg som "mor" til sine hunder. Men det tror jeg er i betydningen "matmor". Vi har aldri noensinne kalt henne for mor, hun har alltid vært mamma (men hun behandler virkelig hundene sine som babyer, og ilegger dem en masse menneskelige egenskaper som det er umulig at hunder kan ha).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:11   #51
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg foreslår Bios. Det er det genialeste hundenavnet!

Som i sånn input/output-system?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:12   #52
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Bart?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:12   #53
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Som i sånn input/output-system?

Jepp. Basic input/output system.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 10:59   #54
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Jeg sier "komme til mammaen sin, lille hårdott/doggie/bebiss/pøbelhund/ruska/rusket/[pøbelhund]". Hun er en hund og behandles som en hund selv om vi bruker sånne navn. Det gjøres med svært mye ironi. Jeg vet at hun ikke er babyen min, hun er en hund.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 11:01   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg sier "komme til mammaen sin, lille hårdott/doggie/bebiss/pøbelhund/ruska/rusket/[pøbelhund]". Hun er en hund og behandles som en hund selv om vi bruker sånne navn. Det gjøres med svært mye ironi. Jeg vet at hun ikke er babyen min, hun er en hund.

Jeg ser også for meg at det vil bli litt sånn. Og kanskje spesielt siden det er en liten rase som bare er liten og søt hele tiden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 11:14   #56
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ser også for meg at det vil bli litt sånn. Og kanskje spesielt siden det er en liten rase som bare er liten og søt hele tiden.

Da jeg hadde en femtikilos Rhodesian Ridgeback, snakket jeg sånn til han også. Men da skjønte jo alle at det var litt sånn ironisk tøysing på gang. Ingen trodde jeg var sånn gal hundeeier som helst vil kle hunden i sparkebukse og trille den i vogn og sånn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 11:25   #57
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Tja, jeg hadde ikke kalt en evt hund for lillebror, men jeg får ikke spader av det, akkurat.


Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes Lillebror er et strålende navn.

Bor ikke dere nære sjøen og går tur på stranden og sånn? Et annet kort og godt alternativ er da Hai. Jeg likte Eureka godt også.

I forhold til det å menneskeliggjøre dyr, er jeg for så vidt enig med CD, men det handler for meg mer om hvordan dere eller omtaler og behandler hunden. Jeg har aldri skjønt at eiere omtaler seg som mamma eller pappa til hunder og katter. Da blir jeg en mellomting mellom og .

Ja, ikke sant? Jeg blir gal av at folk mener at jeg tante til broren min sin hund, jeg er jo ikke det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 11:32   #58
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Bryn. Han har jo kraftige augnebryn.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 11:33   #59
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Nei. Hund er hund, ikke lillebror. Kall den Hund, heller.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 11:34   #60
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

LilleBrosjan

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no