Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Mia-appen, abonnement eller ikke?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-24, 09:36   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Mia-appen, abonnement eller ikke?

Det dukket opp tips om mia-appen for å måle Pai-score eller kondisjonspoeng i en annen tråd. Jeg har lett etter en mulighet for å følge egen Pai en stund og ser at den snakker med Polar-klokken og -appen. Alt godt så langt, nå vil den selvsagt at jeg skal kjøpe abonnenement. Er det nødvendig?

Noen som har erfaringer å dele her?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 10:46   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Jeg bruker den uten abo. Ser allikevel PAI-antallet og det er alt jeg bruker den til.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 10:48   #3
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Jeg kjøpte abonnement og er fornøyd med det. Med abonnementet fikk jeg se forventet utvikling av kondisjonsalder, og noe historikk, som da jeg tok appen i bruk ikke var med i gratisversjonen. Jeg skulle ønske appen også viste hvordan pai-scoren synker de neste 7 dagene hvis jeg velger å være bedagelig, og håper det også blir tilgjengelig snart.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 11:02   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Takker, etter bare en dag med registrering (uten trening) legger den altså 12 år til alderen min.

Håper det bedrer seg noe etter trening i kveld.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 11:04   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Jeg droppet abonnement. Synes gratisversjonen er nok, jeg logger jo aktiviteten på andre måter også.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 13:53   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Jeg fikk jo denne anbefalt (antakelig den tråden du tenker på) og har ikke fått den til å snakke med klokka enda, sånn egentlig, så derved er jeg i alle fall ikke klar til å vurdere noe betalt versjon. PR nå har den ikke fått resgistrert noe data maner den (selv om health connect sier at den absolutt har lest "vitale tegn" i alle fall. Og jeg løp da fra bilen til sykehuset i dag (måtte parkere uventet langt unna der jeg satte av min datter, så minimum 5 min med høy puls hadde jeg da, det burde da i det minste vært resgitrert at jeg lever...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 14:00   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.901
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Henter den data fra Garmin/Apple watch klokker? Noen som vet?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 14:14   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Garmin er det et valg å koble til i appen min. Garmin, polar, fitbit, suunto, withings og samsung

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 14:15   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

(Men samsung får jeg altså ikke til. Om det er at samsyng-appen ikke deler eller at mia appen ikke henter, mia har ialle fall ingen puls registrering på meg i det hele tatt. Og jeg lever jo, så jeg HAR puls, det er jeg rimelig sikker på! )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 14:46   #10
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Henter den data fra Garmin/Apple watch klokker? Noen som vet?

Jeg har bare testet med apple, det funker supert.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-24, 14:58   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.901
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mia-appen, abonnement eller ikke?

Mulig jeg skal prøve den da Likte å følge med på PAI tidligere

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no