Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 19:24   #61
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Ingen kleskode hos oss, men det hadde nok vakt oppsikt om noen dukket opp i miniskjørt og med dyp utringning. Personlig liker jeg å pynte meg, og er ganske nøye med hår, sminke og klær. På en dag med lite undervisning og mye kontortid er jeg gjerne mer casual. Jeg er lærer i videregående.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:00   #62
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.419
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Dresskoden hos oss er pen casual, dvs at jeg fint kan bruke jeans hvis jeg bare dresser de opp litt. I møte med leverandører er det noe penere, men fortsatt ikke dress og skjorte. Jeg jobber med innkjøp.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:36   #63
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Jobber i videregående som lærer. Ingen offisiell kleskode, men jeg har vel kanskje bitt meg merke i de ulike koden som er uoffisielle...
Realister, menn: Penere bukser, lyse om sommeren, mørke om vinteren. Skjorta kan være stripete eller ensfarget. Ingen genser, mokkasiner eller halvfine sko.
Realister, kvinner: Penere bukser kombinert med en grei topp.
Idrett, menn: Joggebukse (type addidas) og collegegenser eller dongeribukse med skjorte, fornuftige sko
Idrett, kvinner: Joggebukse og collegegenser eller dongeri med en litt finere topp. Fornuftige sko, av og til med en liten hel.
Elektro (bare menn): Bukse i dongeri eller penbukse, skjorte med striper eller ruter og en god genser
Språk/religion/samfunnsfag/norsk: Menn: Dongeri/halvfin bukse. Helst ensfarget skjorte, men det kan frikes ut litt med striper eller ruter. Genser henges helst over skuldrene. Stor valgfrihet i sko.
Kvinner: Skjørt, bukser, kjoler, mye hæler, støveletter og dyrere sko. Matchende smykker hører til. Definitivt den mest fargerike gjengen!
Økonomi, menn: Skjorte og bukse. Kan av og til slå til med tskjorter, men ikke ofte.
Økonomi, kvinner: Odd Molly strikkejakker, dongeribukser og masse fine smykker.

Sånn cirka, i alle fall. Du ser i alle fall i løpet av en uke hvilken avdeling det jobbes i!





Og sånn apropos fant jeg akkurat ut at barnehagen vår har kleskodeks: De får ikke lov å bruke joggebukser på jobb.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:39   #64
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

I dag er det ingen kleskode, - men man kommer nogenlunde ok kledd likevel. Man kler seg penere på dager med viktige møter. Der jeg jobbet før var det penere og jeg gikk aldri i dongeri.
IT-konsulent.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:01   #65
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jobber i videregående som lærer. Ingen offisiell kleskode, men jeg har vel kanskje bitt meg merke i de ulike koden som er uoffisielle...
Realister, menn: Penere bukser, lyse om sommeren, mørke om vinteren. Skjorta kan være stripete eller ensfarget. Ingen genser, mokkasiner eller halvfine sko.
Realister, kvinner: Penere bukser kombinert med en grei topp.
Idrett, menn: Joggebukse (type addidas) og collegegenser eller dongeribukse med skjorte, fornuftige sko
Idrett, kvinner: Joggebukse og collegegenser eller dongeri med en litt finere topp. Fornuftige sko, av og til med en liten hel.
Elektro (bare menn): Bukse i dongeri eller penbukse, skjorte med striper eller ruter og en god genser
Språk/religion/samfunnsfag/norsk: Menn: Dongeri/halvfin bukse. Helst ensfarget skjorte, men det kan frikes ut litt med striper eller ruter. Genser henges helst over skuldrene. Stor valgfrihet i sko.
Kvinner: Skjørt, bukser, kjoler, mye hæler, støveletter og dyrere sko. Matchende smykker hører til. Definitivt den mest fargerike gjengen!
Økonomi, menn: Skjorte og bukse. Kan av og til slå til med tskjorter, men ikke ofte.
Økonomi, kvinner: Odd Molly strikkejakker, dongeribukser og masse fine smykker.

Sånn cirka, i alle fall. Du ser i alle fall i løpet av en uke hvilken avdeling det jobbes i!

Hurra - jeg er i den fargerike gjengen!

Har akkurat begynt i vgs etter å ha jobbet på barnetrinnet, og syntes det var morsomt å lese karakteristikken over her - den tror jeg skal stemme ganske bra der jeg jobber også.

Jeg synes generelt mine nye kolleger er penere/mer formelt kledd enn kollegene i barneskolen. Det har vel noe med arbeidshverdagen å gjøre.
I vgs er det jo verken inspeksjoner, utedager eller vilter lek.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:02   #66
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.531
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

!





Og sånn apropos fant jeg akkurat ut at barnehagen vår har kleskodeks: De får ikke lov å bruke joggebukser på jobb.

Seriøst? Hvorfor er ikke det lov da?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:04   #67
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Fordi de ikke skal se "sjuskete" ut, visstnok. Jeg har aldri tenkt over det, tenkte vel at joggebukse måtte være plagget over alle plagg når man jobbet i barnehage, dum som jeg er. De er jo høyt og lavt samt ute og inne om hverandre hele dagen.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:09   #68
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Jeg jobber i barnehage. Vi skal ikke kle oss utfordrende, dvs. ikke dypt utringete t-skjorter, miniskjørt o.l. Guttene jeg jobber med skal ikke ha bar overkropp ute om sommeren, vi jentene kan ikke stille i bikinioverdel. Singlet har vi diskutert oss fram til at er ok når det er veldig varmt.

Å ikke skulle ha joggebukser på i barnehagen syns jeg høres urteit ut.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:17   #69
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg jobber i barnehage. Vi skal ikke kle oss utfordrende, dvs. ikke dypt utringete t-skjorter, miniskjørt o.l. Guttene jeg jobber med skal ikke ha bar overkropp ute om sommeren, vi jentene kan ikke stille i bikinioverdel. Singlet har vi diskutert oss fram til at er ok når det er veldig varmt.

Å ikke skulle ha joggebukser på i barnehagen syns jeg høres urteit ut.

Enig, Inagh!
Nå jobber jeg i barneskolen, og merker at jeg kan "pynte" meg litt mer enn når jeg jober i barnehagen. Utenom dager med kroppsøving og utedager, da.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:17   #70
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.417
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Jobber i administrasjonen i offentlig sektor og har det ganske fritt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:22   #71
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

På jobb til daglig går det med olabukser, men til nød. Har vi møter med deltagere utenfra er det pent antrekk - noen ganger slips på gutta og tilsvarende for meg.
Når vi har møter utenomhus er det full sjaining, da er det full dress og slips og full pakke på gutta og jeg stiller i drakt, skjørt, etc.
Skal jeg på møte med forskere stiller jeg ALLTID i olabukse e.l.

Jeg jobber i staten - "offentlig organ" - og har mye kontakt med norsk og internasjonal industri og forskere, internasjonale organisasjoner, og eh, slikt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:54   #72
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hos oss er det kleskode, menn bruker dress og kvinner tilsvarende. Jeg er en oppvigler, og har i dag på meg svarte jeans og en Odd Molly-cardigan. Det er egentlig uhørt, men vi har slappe dager på avdelingen for tiden, så vi gir litt beng. Dersom det er kundemøter er kleskoden svært streng, da ville jeg aldri vurdert å møte i annet enn mørk drakt.

Hva er en oppvigler? Jeg er student med mye egenstudier hjemme, så her er antrekket gjerne joggebuksa fra i går.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 21:57   #73
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Vi har kleskode på jobben, men den er det ingen som bryr seg så mye om utenom når vi har kunder på besøk.
Jbber i det private, flycateringfirma, og jeg jobber som fortoller/tollansvarlig.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:08   #74
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Ingen spesiell kleskode. Sjefen min hadde intervju med meg ikledd hettegenser og sliten olabukse. Det var vel da jeg fant ut at jobben virkelig var noe for meg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:09   #75
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.531
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Fordi de ikke skal se "sjuskete" ut, visstnok. Jeg har aldri tenkt over det, tenkte vel at joggebukse måtte være plagget over alle plagg når man jobbet i barnehage, dum som jeg er. De er jo høyt og lavt samt ute og inne om hverandre hele dagen.


Det hørtes tåpelig ut...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:16   #76
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

.....


Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:14.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:24   #77
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Bestemmer helt selv. Kunne gått i joggedress og adidas-slippers/crocs ( ) om jeg ville. Kollegene mine går stort sett i typ olabukse, genser/skjorte, kanskje en blazer hvis det er møte, skjørt/kjole, baggy jeans, hettegenser eller t-skjorter med politiske budskap.

Men siden jeg er daglig leder i en stor nasjonal organisasjon og vil se skikkelig ut, samtidig som jeg er en jålejente, så jeg går stort sett alltid i kjole, skjørt, pene bukser og støvletter, høyhælte sko og sånt noe. Man vet aldri når man må på et viktig møte eller det kommer noen man bør se representativ ut i forhold til, så det er like greit å kle seg pent med en gang. Men ikke alle jeg jobber med, tenker slik.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:29   #78
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg er lærer på barneskole, og har ingen streng kleskode. Noen regler må vi likevel følge: ikke bare mager, ikke veldig dype utrigninger eller veldig korte skjørt. Vi oppfordres også til å kle oss "ordentlig". Sjefen er ikke så veldig lykkelig når noen kommer i joggebukser, liksom. Vi skal helst være representativt kledd til enhver tid. Det er litt vanskelig når vi har skidager og den slags... En forelder som kommer innom personalrommet en ettermiddag etter en sånn dag, kan risikere å møte en lærer i ullstilongs, ulltrøye og ullsokker.

Jøss. Hos oss har det aldri vært snakk om regler for påkledning. Noen går i joggebukser. Kanskje litt stiligere joggebukser, ikke sånne saggete liksom. Litt sånn sprek gymlærer på 30-klær. Og ganske mange går i skjørt. Noen pynter seg. De fleste, innkludert meg, går i helt vanlige klær som vi også bruker hjemme. Bukse og topp/genser etc.

Parfyme har jeg heller aldri hørt et ord om, men det burde jammen vært et tema.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:52   #79
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Sort dressbukse, topp og cardigan samt litt pene sko er typisk jobbantrekk for min del. Bruker jeans innimellom men da alltid med litt pyntet tilbehør (pent belte, høye sko, smykker). Jobber i et veldig mannsdominert miljø (bilbransjen) og antrekkene varierer veldig ut i fra de ulike type jobbene. Skal jeg i møter med bank, forsikring, importører o.l så pynter jeg meg litt ekstra (dressjakke).

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:58   #80
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Jeg jobber som cost controller og kler meg veldig varierende.
Noen dager jeans og en enkel genser, andre ganger pent.
Hos oss ser man alt, da det er veldig mangfold med tanke på type mennesker og alder, og hva de driver med.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no