Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mobiltelefon uten operatørlås?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-08, 08:39   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobiltelefon uten operatørlås?

Mobilen min har tatt kvelden og det er selvsagt intet mindre enn krise. Jeg er derfor på desperat jakt på ny telefon, men har abonnement hos Telenor som jeg er fornøyd med. I forbindelse med skiftet tidligere i år fikk jeg med mobil, men den ga jeg jo til mannen. :dumsnill:

Jeg ønsker meg Sony Ericsson, det må være radio og helst et ålreit kamera. Selvsagt må den ikke koste skjorta. Hvor finner jeg slikt? Er det billigere på nett enn i butikk?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:46   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobiltelefon uten operatørlås?

Da sjekker du på nettbutikken til Telenor mobil.

Det var billigere å kjøpe der da jeg kjøpte min, enn i butikk.
Hvis du ringer til en kundekonsulent kan det være du kan få smiska deg til litt ekstra ringeminutter og SMS på kjøpet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:52   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobiltelefon uten operatørlås?

Jammen? Der er det jo bare priser med andre abonnement? Og ringer til en kundekonsulent, til 05000 da?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:55   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobiltelefon uten operatørlås?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jammen? Der er det jo bare priser med andre abonnement? Og ringer til en kundekonsulent, til 05000 da?

Ring 05000 ja.
Det er kanskje det enkleste.
Jeg fikk med 30 ringeminutter og 100 SMS da jeg byttet over til Telenor selv om de ikke hadde noe tilbud på det akkurat da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:34   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mobiltelefon uten operatørlås?

mpx.no

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 11:31   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobiltelefon uten operatørlås?

Har du sjekket DinPris?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 11:43   #7
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobiltelefon uten operatørlås?

Om du trykker på "Velg telefon" når du er inne på telenor sin nettbutikk, så kommer du inn på ei liste med flere alternativ. Nederst så har du som oftest også en link som heter "Se pris med flere abbonement". Helt nede på lista er tilbudet uten abbonement.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 11:46   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobiltelefon uten operatørlås?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IAAAEO4.I03xiL

SE c 702. Bra telefon, bra kamera. Velg iallefall en telefon som har kamera med auto fokus.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no